تولیدی روبالشتی پورشه اعلا مناسب قیمت

آیا شما هم امروزه به دنبال تولیدی روبالشتی پورشه اعلا هستید تا به طور عمده از آن خرید داشته باشید؟ در حال حاظر تولیدی ها و تولید کنندگان کالاهای ایرانی به دنبال رسیدن به کیفیتی مناسب و مشتری پسند هستند تا بتوانند در اقتصاد کشور عزیزمان نقشی را ایفا کنند و کیفیتی در خور به مردم ارائه دهند. روبالشتی پورشه از انواع روبالشتی هایی است که امروزه مورد استقبال همگان قرار گرفته این روبالشتی ها در زمره روبالشتی های مخمل قرار می گیرند که مژه های کوتاه دارند و بسیار لطیف هستند.

تولیدی روبالشتی پورشه اعلا مناسب قیمت

همه چیز درباره روبالشتی مخمل پورشه

همه چیز درباره روبالشتی مخمل پورشه امروزه کشور عزیزمان ایران در کنار سایر کارخانجات بزرگ دنیا، در عرصه کالاهای مورد نیاز برای سرویس خواب فعالیت خوبی دارد و محصولاتی را روانه بازارها می کند که از کیفیت خوبی برخوردارند و حتی بسیاری از کالاها قابل رقابت با کالاهای خارجی و قابل فروش در بازار های جهانی هستند. از جمله این کالاها، روبالشتی پورشه هست که هم اکنون چندین کارخانه مشغول فعالیت در این عرصه هستند. جنس روبالشتی های پورشه خیلی ضخیم و خیلی نازک نیستند، بلکه بسیار مناسب برای انواع بالشت ها مخصوصاً برای سرویس خواب هستند. البته این پارچه در ضخامت های مختلف در بازار وجود دارد که مصارف خاص خود را دارند. پارچه پورشه، در دسته بندی جنس پارچه ها، جز پارچه های مخمل قرار می گیرند.

این نوع پارچه ها در رنگ ها و طرح های متنوع و به صورت تک رو و دو رو به منظور جلب سلایق مختلف مشتری ها تولید می شوند. پارچه های از جنس پورشه که در کارخانجات داخلی تولید می شود، با آنکه نسبت به نمونه های خارجی از قیمت مناسبت تری برخوردارند، کیفیت و دوام خوبی هم دارند و در مقابل شستشو نیز مقاومت خوبی هم دارند.

این محصول با توجه به کیفیت و استاندارد و همچنین تنوع طرح و رنگ آن، قابل صادرات به کشورهای خارجی مخصوصا کشورهای همسایه هست.

قیمت روبالشتی مخمل پورشه در خرید عمده

قیمت روبالشتی مخمل پورشه در خرید عمده رو بالشتی ها در انواع جنس و انواع طرح و رنگ تولید می شوند و به منظور زیبایی بالشت ها در سرویس های خواب و همچنین برای ممانعت از کثیف شدن خود بالشت، مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که با توجه به توصیه های بهداشتی باید در کوتاه مدت رو بالشتی ها شسته شوند، انتخاب نوع جنس روبالشتی ها می تواند در دوام آنها در مقابل شستشوهای مکرر موثر باشد.

در این میان، پارچه های از جنس پورشه نسبت به سایر انواع پارچه می تواند گزینه مناسبی هم از حیث دوام و کیفیت هم از لحاظ زیبایی در طرح و رنگ باشد. پارچه های پورشه خود دارای انواع مختلف هستند که قیمت آنها با توجه درجه کیفیت آنها، متفاوت هست.

رو بالشتی های آماده از جنس پورشه، در سایزهای مختلف برای سنین مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند، این سایزها عموما به صورت ۳۰ در ۶۵ سانتی متر و ۵۰ در ۷۰ سانتی متر برای بزرگ سالان، ۴۰ در ۶۰ سانتی متر برای نوجوانان و ۳۰ در۴۰ سانتی متر برای نوزادان در نظر گرفته میشود، رو بالشتی های آماده، در کنار سایر تولیدات کارخانه ای برای کالاهای مورد نیاز خواب امروزه با توجه به تنوع محصولات و قیمت مناسب آنها بیشتر از گذشته مورد توجه خریدارن قرار گرفته است. قیمت روبالشتی مخمل پورشه در خرید عمده، بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد و به صورت آنلاین قابل خرید می باشد.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ تولیدی روبالشتی پورشه اعلا مناسب قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟