بازار فروش تشک تخت یک نفره ارزان

تشک تخت یک نفره ارزان را می توان از شرکت های تولید کننده انواع کالای خواب تهیه نمود. بازار فروش تشک تخت یک نفره از طرفداران بیشتری نسبت به تشک های دو نفره برخوردار بوده  و سهم بیشتری از خرید را به خود اختصاص داده است. جهت خرید عمده و تکی انواع تشک تخت یک نفره می توان به وب سایت های معتبر مراجعه نمود.

بازار فروش تشک تخت یک نفره ارزان

اندازه استاندارد تشک تخت یک نفره

اندازه استاندارد تشک تخت یک نفره تشک های تخت یک نفره دارای ابعاد مشخصی بوده و اندازه آنها در سایز های ۲۲۰در ۹۰ و ۲۰۰ در ۱۲۰  یا ۲۰۰ در ۱۴۰ می باشد . این دو سایز در تولید تشک تخت یک نفره بیشترین تولید را داشته و سایز ۹۰ آن بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. سایز ۱۲۰ تشک تخت یک نفره برای افرادی مناسب است که جثه چاق تری داشته و یا با فرزند کوچک خود از آن استفاده می نمایدکه به آن تشک یک و نیم نفره نیز گفته می شود. 
تشک تخت یک نفره برای نوجوانان در سایز ۱۸۰در۸۰ برای تولید آن استفاده می شود. این سایز مناسب نوجوانان و جوانان با جثه لاغرتر و کوتاه تر می باشد. لازم به ذکر است علاوه بر سایزهای تشک تخت یک نفره ذکر شده تعدادی از تشک های تخت نیز به صورت سایزهای سفارشی تولید و به مشتریان عرضه می شود. سایزهای سفارشی اغلب در دو سایز ۱۹۰در۹۰ و ۱۳۰ در۸۰ می باشد که توسط شرکت های تولید کننده انواع تشک تخت تولید و به مشتریان مخصوص خود ارائه می دهد. لازم به ذکر است تشک های تخت یک نفره مخصوص نوزادان نیز در ابعاد سفارشی تولید و عرضه می شود. 
بعضی از تولید کنندگان سایز ۲۰۰ در ۹۰ را سایز استاندارد تشک تخت یک نفره دانسته و آن را مبنای درست در تولید تشک تخت می دانند.  

بهترین قیمت تشک تخت یک نفره ارزان

بهترین قیمت تشک تخت یک نفره ارزان بهترین و ارزانترین تشک تخت یک نفره را می توان از شرکت های تولید کننده انواع کالای خواب تهیه نمود. بازار تشک تهران یکی از مراکز اصلی فروش انواع کالای خواب و از جمله تشک های یک نفره و دو نفره و نوزاد با برندهای متفاوت می باشد. جهت خرید غیر حضوری با قیمت مناسب می توان به وب سایت های معتبر مراجعه و علاوه بر مطالعه مشخصات از جمله سایز و مواد تشکیل دهنده و طبی یا معمولی بودن تشک ، خرید با قیمت مناسبی انجام داد. قیمت عمده تشک تخت یک نفره به مراتب ارزانتر از قیمت تکی آن می باشد. البته نوع مواد مصرفی و رعایت استانداردهای لازم جهت تولید تشک های تخت نیز ار مواردی است که مشتریان به آن توجه کافی دارند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟