تولیدی روبالشتی آبرنگی با کیفیت عالی

یکی از ملزومات و وسایل کاربردی در هر خانه ای روبالشتی می باشد که امروزه در کارخانه های تولید کننده با استفاده از پارچه های متنوع  و طرح های جذاب تولید می گردد. یکی از انواع پرطرفدار آن روبالشتی آبرنگی بوده که به دلیل کیفیت بالا و طرح و رنگ بندی شکیل و زیبا مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته و از فروش بالایی برخوردار است.

تولیدی روبالشتی آبرنگی با کیفیت عالی

مراحل تولید روبالشتی آبرنگی

مراحل تولید روبالشتی آبرنگی پارچه آبرنگی در کارخانه های نساجی از الیاف و نخ های مرغوب تهیه شده و با استفاده از دستگاه های مخصوص کار رنگ آمیزی و چاپ طرح های مختلف روی پارچه صورت می گیرد که برای انواع  پوشاک و روبالشتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. در شرکت های تولید کننده با استفاده از پارچه های ضخیم و باکیفیت روبالشتی را طراحی و ارائه می کنند و مراحل تولید آن عبارت است از:

  • تهیه متریال اولیه: که همان پارچه آبرنگی مناسب و دکمه و زیپ می باشد.
  • تهیه الگو و برش دادن روبالشتی در ابعاد استاندارد
  • دوخت روبالشتی

روبالشتی آبرنگی یکی از جدیدترین انواع روبالشتی ها می باشد که از بهترین پارچه ها برای تولید آن استفاده می کنند. یکی از پارچه های مورد استفاده برای تهیه آن مخمل است، زیرا دارای بافتی مقاوم و محکم بوده و پرزدهی ندارد همچنین شستشوی راحتی داشته و چروک نمی شود.
روبالشتی آبرنگی جنس محکم و ضخیمی دارد که برای بالش بسیار مناسب است و به صورت دورو و یک رو و در مدل های ساده و پنبه دوزی شده و لبه دار و بدون لبه، زیپ دار و یا بدون زیپ در شرکت های تولیدی تهیه و ارائه می گردد.

روبالشتی آبرنگی در دو نوع ایرانی و خارجی در کشور موجود می باشد که هر کدام از لحاظ قیمت و کیفیت متفاوت است و مشتری با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند محصول مورد نظر را انتخاب و تهیه نماید که نوع وارداتی آن قیمت بالاتری دارد.

شرکت تولیدی روبالشتی با استفاده از متریال درجه یک و به وسیله تکنولوژی پیشرفته و مدرن انواع این محصول را در رنگ های زیبا و طرح های شاد و روشن، مناسب برای رده سنی مختلف طراحی و تولید می نماید.

قیمت دقیق روبالشتی آبرنگی

قیمت دقیق روبالشتی آبرنگی پارامترهای متعددی بر قیمت روبالشتی آبرنگی می توانند تأثیر گذار باشند. یکی از مواردی که بر کیفیت این محصول مؤثر است، نوع پارچه به کار رفته در تولید روبالشتی بوده همچنین برند و شرکت تولید کننده و طرح و رنگ مورد استفاده در تهیه آن بر قیمت مؤثر هستند، از موارد دیگر می توان به رنگ این محصول، نوع دوخت، روش خرید، قیمت پارچه، نوسانات نرخ پارچه ها و … اشاره نمود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟