تولید انواع بالشت اسپان به قیمت درب کارخانه

بالشت ابزاری است که برای خواب استفاده می شود. بالشت از جنس های متفاوت و شکل های گوناگون تشکیل شده است . بالشت از الیاف فایبر، پشم گوسفند، پنبه، پر و ابر، پر می شود و از زیر پارچه و  پارچه ی رویی تشکیل شده است. بالشت اسپان و یا بالشت الترا دارای الیاف فایبر و زیر پارچه اسپان و رویه ی پارچه تترون می باشد و از بهترین نوع بالشت تشکیل شده است. تولید انواع بالشت اسپان به قیمت درب کارخانه موجود است که در ادامه به آن می پردازیم.

تولید انواع بالشت اسپان به قیمت درب کارخانه

ویژگی های بالشت اسپان باند

ویژگی های بالشت اسپان باند از ویژگی های بالشت اسپان باند  : هزینه بالشت  می باشد که نسبت به دیگر بالشت های موجود در بازار تفاوت دارد ، بازیافت این بالش راحت تر است و دوست دار محیط زیست می باشد ، بالشت تنوع رنگی بالایی دارد و انتی باکتریال است و مانع ورود هر باکتری و ویروس با انسان می شود .از  ویژگی های دیگر این بالشت ها درنوع پارچه های آنتی ویوو است یعنی لطافت  و نرمی خاصی دارد ، بالشت های اسپان باند این خاصیت رادارند که هم آب را جذب  کنند و هم آب گریز بودن آن است.

پارچه های بالش  اسپان باند این قابلیت را دارند که به صورت  چند لایه تولید شوند دو لایه و سه  لایه که این خاصیت منحصر به فرد این بالشت است.

خاصیت دیگر این بالشت ها در نوع پارچه های آن  است که از پارچه های معمولی نیست از الیاف است و الیاف از جنس نخ نیست بلکه از جنس الیاف پرس است، از ورود اشعه خورشید به بالشت جلوگیری می کند .

جنس پارچه به دو صورت آب گریز و یا آب دوست است که به ترتیب واتر پروف و هیدروفیل می گویند . بالشت  و پارچه اسپان مصارف گوناگونی دارد که به آن می پردازیم. 

مصرف بالشت در بیمارستان : ۱ – به خاطر آنتی باکتریال که از ورود ویروس و باکتری به داخل بالش جلوگیری می کند و از انتقال آن به دیگر بیماران جلوگیری می کند.  2- اسپان باند  ضد اشعه خورشید است و یعنی مقاومت زیادی دارد و صرفه جویی در قیمت نیز می شود.

۳- نرمی و  لطافت باعث می شود این پارچه موجب حساسیت و کهیر نشود . و افراد مختلف که بیماری پوستی دارند می توانند از این پارچه برای بالشت و لباس و پوش رختخواب  استفاده کنند.

فروش ویژه بالشت اسپان ارزان

فروش ویژه بالشت اسپان ارزان فروش ویژه بالشت اسپان ارزان درب کارخانه موجود می باشد به خاطر شرایط ویژه ی این روزها و بیماری کرونا توصیه می‌شود از طریق خرید اینترنتی و انلاین انجام شود و از خرید و فروش بالشت  اسپان حضوری اجتناب کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟