تولید تشک مسافرتی در شیراز

تشک مسافرتی شیراز توسط تولیدی های این کالا، با روش های متعددی به مشتریان معرفی می گردد. برای تولید تشک های مسافرتی از پارچه ها و الیاف متفاوتی استفاده می شود. تولید این نوع کالاها  امروزه به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته بافتنی صورت می پذیرد و ظرافت خاصی در طراحی آن ها در نظر گرفته می شود.

تولید تشک مسافرتی در شیراز

چند نوع تشک مسافرتی وجود دارد؟

چند نوع تشک مسافرتی وجود دارد؟ چند نوع تشک مسافرتی وجود دارد؟ تشک های مسافرتی به کمک پارچه ها و الیاف متفاوت تولید می شوند و می توانند از جنبه های مختلفی تقسیم بندی شوند.

معمولاً برای تهیه تشک های مسافرتی از الیاف نرم و سبک استفاده می ‌شود و بیشتر برای تولید این محصولات از فوم ها استفاده می شود. این تشک ها در اندازه های متفاوتی عرضه می شوند و می توان گفت یکی از مهمترین جنبه ‌های تقسیم بندی انواع تشک مسافرتی سایز و ابعاد این محصولات است.

در ادامه مطلب چند نوع تشک مسافرتی را معرفی خواهیم کرد:

  • تشک های مسافرتی دو نفره:  تشک های مسافرتی دو نفره به دلیل حجم بسیار زیادی که دارند فضای زیادی را اشغال می کنند و می توان از این تشک ها به عنوان تشک مهمان  استفاده کرد.
  • تشک  های مسافرتی تک نفره:  تشک های مسافرتی تک نفره بهترین گزینه برای مسافرت های شما می باشند. این تشک ها معمولاً با حجم کم طراحی می شوند و در راستای داشتن حجم کم، فضای کمی از محیط را اشغال می کنند.  با تهیه این تشک ها می تواند در مسافرت های خود خواب راحت داشته باشید.
  • تشک های مسافرتی هوشمند: این تشک ها قابل تنظیم دما را دارند. به نوعی که اگر این تشک ها را به برق وصل شوند، می توان دمای آن را تنظیم نمود. یکی از مهمترین ویژگی های تشک های مسافرتی هوشمند ماساژور بودن این کالا ها است که باعث کاهش درد عضلانی شده و برای بیماران دارای زخم، بستر مناسب و ایده آل می باشد.

مرکز پخش تشک مسافرتی شیراز

مرکز پخش تشک مسافرتی شیراز

تولیدی تشک شیراز برای تهیه این محصولات از مواد اولیه الیاف متفاوتی استفاده می ‌کند. در راستای این موضوع در مرکز پخش انواع تشک مسافرتی، این نوع کالاها در رنج های قیمتی متفاوت به مشتریان معرفی می‌شوند.

قیمت تشک مسافرتی بسته به کیفیت جنس و پارچه آن مشخص می گردد و هر چقدر الیاف بکار رفته در این نوع کالا ها مرغوب تر باشد قیمت آن ها به همان میزان افزایش می یابد.

علاوه بر این موضوع طرح و رنگ تشک های مسافرتی در تعیین قیمت آنها تاثیرگذار است. بازار تشک مسافرتی از آن جهت پر رونق است که این نوع کالا ها مناسب برای مسافرت های کوتاه مدت و یک روزه هستند.  علاوه بر این استفاده از آنها برای افرادی که مشکل یا بیماری دارند و نمی‌توانند روی تشک های معمولی بخوابند بهترین گزینه است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟