تولید ملحفه خوابگاهی درجه ۱ در ایران

یکی از وسایل لازم برای بالا بردن کیفیت خواب استفاده از ملحفه است. با توجه به نوع کاربرد ملحفه، کارخانه های زیادی در ایران در زمینه تولید ملحفه مشغول به فعالیت بوده و این کالا را با توجه به قدرت خرید مردم با کیفیت های متفاوتی به بازار مصرف عرضه می کنند. پارچه های ملحفه ای یا ملافه ای ممکن است ساده یا رنگی باشند یا این که بدون طرح و یا در طرح های مختلف با انواع رنگ بندی تولید شوند. یکی از انواع این ملحفه ها، ملحفه خوابگاهی است. با هم با مشخصات مرحله خوابگاهی مرغوب بیشتر آشنا می شویم.

تولید ملحفه خوابگاهی درجه 1 در ایران

مشخصات ملحفه خوابگاهی مرغوب

مشخصات ملحفه خوابگاهی مرغوب

مرغوبیت ملحفه رابطه مستقیمی با مرغوبیت پارچه آن دارد. ترکیبات الیاف مورد استفاده برای تولید پارچه های ملحفه ای از یک نوع نبوده و متفاوت هستند. از الیاف پلی استر گرفته تا پنبه و ابریشم در ساخت پارچه ملحفه استفاده می شود.

به عبارتی دیگر کیفیت ملحفه و مرغوب بودن تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله کیفیت نخ مصرفی، یکنواخت بودن بافت، لطافت و میزان تراکم بافت پارچه ملحفه است. یکی از پرفروش ترین پارچه های ملحفه، پارچه مورد استفاده در تولید ملحفه خوابگاهی ارزان است. این پارچه ها ساده بوده و در آنها هیچ طرح و الگوی وجود ندارد و به همین خاطر ارزان ترین و با صرفه ترین نوع پارچه هستند. 

برای تولید ملحفه های خوابگاهی از پارچه با نخ ویسکوز یا پنبه استفاده می شود و به همین خاطر این محصولات لطافت خاصی دارند. از معروف ترین پارچه های ملحفه های ساده می توان به پارچه تترون، کجراه و حتی پارچه ترگال اشاره نمود.

 برای تشخیص کیفیت ملحفه های خوابگاهی ساده ترین راه دست کشیدن بر روی پارچه ملحفه است که حس لطافت و نرمی آن به وضوح قابل لمس است. 

فروش عمده ملحفه خوابگاهی در اصفهان

فروش عمده ملحفه خوابگاهی در اصفهان

با توجه به نیاز بالا به ملحفه های خوابگاهی، کارخانه های نساجی اصفهان هر ساله اقدام به فروش ملحفه خوابگاهی و عرضه آن به بازار مصرف داخلی می کنند. چنانچه به نوعی شغلتان مرتبط با پارچه است بدون شک با ملحفه و انواع آن به ویژه ملحفه خوابگاهی سر و کار خواهید داشت و به خرید آن نیاز دارید.

فروش عمده ملحفه خوابگاهی در اصفهان می تواند بخشی از نیاز جامعه به این محصول را تامین کند و هر میزان نیاز شما به این ملحفه و در هر جایی از ایران را با کمال میل پاسخ می دهد. در ضمن بدون نیاز به حضور در محل فروشگاه و صرف هزینه رفت و آمد، سفارشات شما به هر آدرسی که اعلام کنید ارسال می گردد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟