خرید انواع روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای

روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای در حال حاضر تونسته جای خودش رو از صندوقچه قدیمی و خاک خورده مادربزرگ ها به ویترین های جذاب و چشم نواز فروشگاه های خرید جهیزیه باز کنه. خرید انواع روبالشتی، مخصوصا روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای الان دیگه جزو بدیهیات و واجبات جهیزیه یه عروسه. شاید تا چن سال پیش اگر به تازه عروس ها میگفتیم از این طرح های بوته جقه برای سرویس خواب و پذیرایی و آشپزخونه شون استفاده کنن، کلی بهشون بر میخورد و تا مجبورت نکنن ازشون عذرخواهی کنی که “ببخشید من قدیمی و عهد قجری ام” ول کنت نبودن.
اما حالا به مدد طراحان دکوراسیون و لباس (که حالا چی شده رفتن سراغ صندوقچه قدیمی مادربزرگ ها و هرچی از قدیم بوده کشیدن بیرون و رنگ و لعاب بهش دادن) تازه عروس هامون هم ترجیح دادن از قافله مد عقب نبفتن و حتی دیده شده سفره های وته جقه ای جهیزیه مادرشون رو هم انداختن روی میز خاطرات گوشه پذیرایی.

معرفی روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای

معرفی روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای

روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای همون پارچه های بتوه جقه ای قدیمیه که خب البته با نخ های با کیفیت و مرغوبی که این سال ها در کارخانه های داخلی و خارجی تولید میشه ساخته شدند. تار این پارچه از پشم بز یا پشم های کشمیری و پود اون از پنبه خالصه که هیچ حساسیتی روی پوست ایجاد نمیکنه. طرح های بوته جقه در گذشته به صورت چاپ شده و در رنگ های قرمز و سیاه و زرد تولید میشد، اما این روزها رنگ فیروزه ای به خاطر آرامشی که به مصرف کننده میده مورد پسند بیشتری قرار گرفته.
تنوع قیمت این پارچه و انواع روبالشتیش هم به نوع کیفیت نخ ها بستگی داره. اگه نوع نخ به کار رفته گرون و وارداتی باشه خب قطعا پارچه و روبالشتیش گرونتره و اگه نخ ها ارزونتر و با کیفیت پایین تری باشن بالتبع، روبالشی و سایر محصولاتش هم ارزون تره. خیلی وقتا هم از نخ ابریشمی برای تار پارچه استفاده شده که جلوه بسیار زیباتری به روبالشتی های ترمه داده.

مقایسه روبالشتی مستطیل و گرد

مقایسه روبالشتی مستطیل و گرد

بالشت ها و روبالشت ها به اندازه خود خواب مهم هستند. حتی سایز و نوع اون ها هم بستگی به راحتی و آسایش مصرف کننده و همچنین نوع دکوراسیون خونه و محل کار داره. بالشت ها میتونن از نظر نوع مصرف به انواع کالای خواب یا پذیرایی یا نشیمن، از نظر جنس پارچه به کتان، تترون، پنبه ای ساتن، مخمل و حتی ابریشمی و از نظر مصرف کننده به انواع روبالشتی مخصوص عروس، مجلسی، فانتزی، نوزاد و راحتی تقسیم بندی بشن. بالشت های گرد و مستطیل هم بر همین اساسِ مصرف هست که انتخاب میشن.
بالشت های مستطیل معمولا در سایزهای مختلف و انواع لبه دار، طرح سالار، زیپ دار، سه بعدی، گل دار، دکمه دار، بند دار و کیسه ای و بالشت های گرد به دو نوع سنتی و کوسن رو مبلی تقسیم میشن. بالشت های گرد سنتی، این روزها مصرف خانگی زیادی در اتاق های پذیرایی و همچنین در قهوه خانه ها و رستوران های سنتی پیدا کرده. خیلیا به این بالشت های گرد میگن بالش دراز. از همون ها که توی عکس های قدیمی دو تا روی هم گذاشتن کنار دیوار و مادربزرگ ها بهش تکیه دادن و منتظرن سماور کنار دستشون قل قل کنه تا چای رو دم کنن.

جدیدترین انواع روبالشتی را بشناسید

جدیدترین انواع روبالشتی را بشناسید

هرچی جامعه رو به پیشرفت میره، نیاز افراد هم متفاوت تر میشه. کالاهای خواب هم مثل بقیه نیاز آدم ها جدیدتر و مدرن تر میشن و دنبال این هستن که راحتیه بیشتری رو برای افراد به وجود بیارن. جدیدترین مدل روبالشتی هایی که برای راحتی و آسایش مردم تولید شدن شامل روبالشتی های بافت، روبالشتی های گرم کن دار، روبالشتی های مغناطیسی، روبالشتی های نانو، روبالشتی های سه بعدی و حتی روبالشتی های مخصوص نوزادان هست.
البته که هر چی آدم ها خلاق تر میشن و بازار تولیدات داخلی هم بیشتر میشه این تنوع هم رنگ و لعاب بیشتری به خودش میگیره. ارتباط زنان خانه دار و نوعروس ها هم با جوامع دیگه و به وسیله شبکه های اجتماعی بیشتر باعث شده تا تولید کنندگان به فکر این باشن که با تولیدات و تنوع بیشتر کالاها بازار رقابت رو داغ نگه دارن. درست مثل روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای که جز روبالشتی های سنتی به حساب میاد که البته همیشه بازارش گرمه.

مرکز توزیع روبالشتی سالار فیروزه ای

مرکز توزیع روبالشتی سالار فیروزه ای

پارچه های ترمه هم به صورت دستباف و هم ماشینی تولید میشن و شهرهای مختلفی در گذشته توی تولیدش سهیم بودن که امروزه فقط شهر یزد تونسته به طور انحصاری بازار تولید رو برای خودش نگه داره. شاید دوست داشته باشید انواع مختلف پارچه های ترمه رو بشناسید:
ترمه شال چارقدی که توی دو مدل راه راه باریک و پهن وجود داره، شال ترمه اتابکی، شال ترمه بندی، شال ترمه محرمات، شال ترمه کشمیری، شال ترمه زمردی، شال ترمه کرمان، شال ترمه یزدی، شال ترمه امیری. روبالشتی سالار فیروزه ای یه پارچه ترمه س که وسطش یه ترنج بافته میشه و اطرافش بوته جقه های خاص و گل و برگ های اسلیمی. بوته جقه ها به شکلای مختلف روی تعدادی شاخه وصلن. مثل شکل های بوته جقه بادومی یا قهر و آشتی یا شاه عباسی و… بعضی بوته جقه ها هم، شکل دو تا بوته جقه مادر و بچه رو به خودشون گرفتن و خیلی بامزه ست … و البته که بازار فروش اینترنتی محصولات مخصوصا روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای همیشه داغه.

روبالشتی مستطیلی

روبالشتی مستطیلی

روبالشتی مستطیلی معمولی ترین نوع بالشت هست که در انواع مختلف زیپ دار، دکمه دار، لبه دار، ساتن، تترون، مخمل، سه بعدی و غیره تولید میشه. حتی همین روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای هم جزو این روبالشتی های مستطیلی به حساب میاد. بالشت های هتلی، بالشت عروس، بالشت های راحتی که گاهی هم به عنوان پشتی توی اتاق های نشیمن گذاشته میشه، حتی همین روبالشتی هایی که گاهی بچه ها و بزرگترهای خونواده موقع تماشای تلویزیون زیر آرنج و سینه شون میذارن از همین بالشت های مستطیلی هست.

روبالشتی پته

روبالشتی پته

پته یا پته‌‌دوزی یه جور سوزن‌دوزی اصیل و سنتیه که روی یه پارچه پشمی انجام میشه. سوزن دوزیا به شکل کوک یا بخیه هستن که با نخ های رنگی دوخته میشن. به این پارچه ها میگن عریض. به اون نخ های رنگ و وارنگ هم میگن ریس. خب البته قبلا که ارتباط بین بازاری ها تو شهرهای مختلف انقدر زیاد و راحت نبود، فقط شاید تو خوده کرمان میشد این پته ها و پته دوزیا رو پیدا کرد اما الان خیلی راحت میشه تو بازار خیلی از شهرها این پته دوزی ها رو دید یا حتی سفارش داد. روبالشتی های پته هم مثل روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای نمای خیلی قشنگی به پذیرایی و نشیمن خونه ها میده. به خاطر همین خیلی از تولید کننده ها از پته و پته دوزی برای روبالشتی هایی که میخوان عرضه کنن تو بازار استفاده میکنن.

روبالشتی خزدار

روبالشتی خزدار

روبالشتی های خزدار یکی از انواع روبالشتی های جدید هست که تازگی توی بازار عرضه میشه. خز این محصولات به دو صورت طبیعی و مصنوعی تولید میشه.خزهای طبیعی از پوست یا موی حیوون ها به دست میاد که به همین خاطر نسبت به خزهای مصنوعی گرون تر هم هستن. خب البته مشخصه که خزهای طبیعی هم محکم تر هستن و هم خیلی دیرتر پاره میشن.
خزهای مصنوعی با استفاده از الیاف مصنوعی و توی کارخانه ها ساخته میشه. درسته که ممکنه از خزهای طبیعی دوومش کمتر باشه اما اگر با دقت زیادی ساخته بشه واقعا نمیشه تشخیص داد کدوم طبیعیه و کدوم مصنوعی. اما خب این روبالشتی ها خیلی گرم و نرم هستن و برای بچه ها مخصوصا نوزادها خیلی خیلی بامزن. این روبالشتی ها هم مثل روبالشتی های ترمه سالار فیروزه ای چون متقاضی زیاد داشته، خیلی خوب تونسته بازار خودشو پیدا کنه و چه به صورت اینترنتی چه به صورت حضوری به فروش برسه.

روبالشتی عروس

روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای عروس

روبالشتی عروس بسته به میل و سلیقه عروس انتخاب میشه و به همین دلیل هم یک شکل خاص نداره و هر عروسی ممکنه به سلیقه ش یک نوع روبالشتی رو انتخاب کنه. توی بازار روبالشتی های عروس معمولا با رو تختی، ست شده. روی روبالشتی های دانتل، حاشیه دار، مروارید دوزی یا تترون و ساتن و سه بعدی و انواع مختلف به عنوان روبالشتی های عروس فروخته میشن. روبالشتی های عروس به دو نوع تزئینی و راحتی وجود دارن. تزئینی برای دکور تخت که معمولا ست با روتختی هست و روبالشتی راحتی که ست با روکش تشک تخته. خیلی از نوعروس های با سلیقه هم از روبالشتی ترمه سالار فیروزه ای که به شکل مستطیل باشه برای دکور روی تختشون استفاده میکنن.

روبالشتی عروس
شرکت دیبا بافت کالا، سلیقه های مختلف خانم ها و زوج های جوان و تازه عروسان و حتی آقایانی که برای محل کسب و کارشون نیاز به روبالشتی دارن رو به طور دقیق زیر نظر گرفته و تا جایی که امکان داشته مجموعه ای کامل از روبالشتی ها رو روانه بازار کرده. خریداران میتونن با مراجعه به سایت فروشگاه دیبا بافت کالا جدیدترین، شیک ‌ترین و محبوب ‌ترین مدل ‌های روبالشتی رو ببینند و هر کدوم مطابق سلیقه شون بود سفارش بدن. یادتون نره روبالشتی های رنگ روشن نه فقط برای آرامش روح و روان و زیبایی دکوراسیون خونه استفاده میشن، بلکه از نظر بهداشتی هم باعث میشن خیلی زود به زود شسته شده و دچار حساسیت برای افراد خونواده نشن.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟