صادرات روتختی پنبه دوزی به کشور های همسایه

روتختی مدتی است که در بازارهای داخلی دیده می شود و مورد استقبال زیادی از مصرف کنندگان قرار گرفته است. روتختی پنبه دوزی برای فصل زمستان بسیار مناسب می باشد، چون دمای بدن را به خوبی تنظیم می کند. طراحی این کالا به دست افرادی خبره و کارآمد انجام می گیرد. آنها بهترین و مرغوب ترین الیاف ها را انتخاب می کنند تا بتوانند علاوه بر تامین نیاز کشور مقداری از آن را به کشورهای همسایه و خاورمیانه صادر کنند.

صادرات روتختی پنبه دوزی به کشور های همسایه

تفاوت روتختی پنبه دوزی چینی با ایرانی

تفاوت روتختی پنبه دوزی چینی با ایرانی

روتختی پنبه دوزی چینی از الیاف طبیعی و مصنوعی به دست می آید که هر کدام دارای جنس مختلفی می باشند و طرفداران خاص خود را می طلبند. نمونه های ایرانی از طراحی سنتی برخوردار هستند که این امر علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند.

این محصول دارای مدل های ایرانی و خارجی می باشد که هر کدام مارک های گوناگونی دارند و با قیمت های مختلفی در بازار خرید و فروش می شوند. برای تهیه کردن این محصول باید سایت های مربوط به این کالا را مورد بررسی قرار دهید. کشور ما به خوبی توانسته نیاز مصرف کنندگان را تامین کند و امکان خرید با هر شرایطی را فراهم نماید. در جوامع امروزی بیشتر داد و ستد ها از طریق شبکه های اینترنتی انجام می گیرد و نیروی انسانی تا حد زیادی مشارکت ندارد، بنابراین بیشتر تجار اجناس خود را از این طریق فراهم می کنند و هزینه های کمی را بابت کالای خریداری شده پرداخت می نمایند.

تهیه روتختی پنبه دوزی صادراتی

تهیه روتختی پنبه دوزی صادراتی

روتختی پنبه دوزی از دو مدل تک نفره و دو نفره تشکیل شده که هر کدام دارای وزن های مختلفی هستند و برای افراد گوناگونی به کار می روند. این محصول از حجم بسیار کمی برخوردار است و به راحتی قابل حمل و نقل می باشد.

روتختی صادراتی از چند لایه الیاف مختلف تشکیل شده که هر کدام از این الیاف ها دارای مرغوبیت بالایی هستند. اجناسی که برای صادرات انتخاب می شوند باید از هر نظر ممتاز و نمونه باشند و با مدل های خارجی مطابقت بالایی داشته باشند. تولید کنندگان بسته های کوچک و بزرگی را برای بسته بندی انتخاب می کنند و علامت استاندارد را بر روی آنها درج می نمایند. توزیع کنندگانی وجود دارند که به طور شبانه روزی فعالیت می کنند و هر گونه سفارشی را در کوتاه ترین زمان به دست مصرف کننده می رسانند. اگر این مراکز کار خود را به درستی انجام دهند می توانند مشتریان دائمی را افزایش دهند و نیروی کار را بالا برند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟