فروشگاه انواع تشک مسافرتی کوهنوردی

تشک از مهمترین کالای خواب می باشد. برای اینکه خواب راحتی داشته باشید نیاز دارید یک تشک با الیاف مناسب و همچنین ارتفاع مناسبی داشته باشید. تشک انواع مختلفی از جمله: مسافرتی، نوزادی، عادی و… دارد که هر کدام برای مکانی تعبیه شده است. تشک مسافرتی کوهنوردی یکی از کالایی می باشد که در هر خانه ایرانی وجود دارد. فروشگاه انواع تشک مسافرتی کوهنوردی دارنده تنوع بالای تشک می باشد که به روش های مختلفی ارائه می دهد.

فروشگاه انواع تشک مسافرتی کوهنوردی

مقایسه تشک مسافرتی و عادی

مقایسه تشک مسافرتی و عادی همانطور که می دانید تشک مسافرتی نیز انواع مختلفی دارد و افراد برای مکانی که می روند بهترین تشک را انتخاب می نمایند. تشک مسافرتی و عادی تفاوت های زیادی دارد ، در ادامه به مقایسه تشک مسافرتی و عادی می پردازیم که عبارت اند از:

  • تشک مسافرتی تاشو یکی از مدل های تشک مسافرتی می باشد این تشک علاوه بر اینکه از الیاف پنبه و پشم شیشه استفاده شده است بسیار مرغوب می باشد چون حجم کمی دارد به راحتی در کوله پشتی جای می گیرد.
  • تشک عادی حجم و ارتفاع بالایی دارد و به خاطر الیافی مانند پشم و خاف بسیار سنگین و سفت می باشد این تشک قابل جابجایی به مکان های مختلف نیست این تشک انعطاف کنی دارد به همین خاطر حجم آن کم نمی شود.
  • از دیگر ویژگی تشک مسافرتی سبک و قابل حمل راحت آن می باشد تشک مسافرتی جنس بسیار لطیفی دارد و همچنین دوخت محکمی دارد وقتی در کوه و دشت از آن استفاده می کنند اصلا خراب نمی شود و از ورود حشرات و موجودات موذی جلوگیری می کند.
  • تشک عادی دارای پوششی می باشد که نمی توانید هر چند وقت ان را بشورید و تمیز کنید این تشک بعد از مدتی استفاده سفت می شود به همین خاطر باید آن را باز کنید و دوباره بدوزید تشک عادی برای سلامتی نیز توصیه نمی شود چون برای دیسک کمر مضر می باشد.

مرکز توزیع تشک مسافرتی کوهنوردی

مرکز توزیع تشک مسافرتی کوهنوردی مرکز توزیع تشک مسافرتی کوهنوردی دارنده با کیفیت ترین نوع تشک می باشد که در طرح و رنگ های متنوع مختص دختران و پسران می باشد این مرکز به روش های مختلفی این کالای مورد نیاز را از طریق سایت زیر به فروش می رساند علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت و دیدین انواع مدل های تشک آن را به صورت عمده با قیمتی باور نکردنی تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

این تشک علاوه بر اینکه برای مصارف کوهنوردی کاربرد دارد برای دیگر مکان ها نیز استفاده می گردد این مرکز توزیع تشک مسافرتی را به اکثر شهر های ایران می فرستد قیمت این تشک اصلا تغییری نمی کند خریداران می توانند به صورت تضمینی این کالا را تهیه کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟