فروش بهترین تشک صادراتی عمده در بازار تهران

تشک یکی از ملزومات خواب است که برای خوابی راحت از آن استفاده می شود. امروزه نیز بر خلاف گذشته با پیشرفت تکنولوژی جنس های متنوع این محصول وارد بازار شده و تنوع مدل و جنس و ویژگی های متفاوت آن باعث شده که بسته به کاربردهای مختلف بتوان آن را خریداری نمود. این تشک ها به دلیل کاربردهای جهانی که دارند در بازارهای بین المللی نیز خرید و فروش می شود. تشک صادراتی عمده که به دیگر کشورها عرضه می شود از برندهای معروف و با کیفیت هستند که از بازار داغی نیز برخوردار خواهند بود.

فروش بهترین تشک صادراتی عمده در بازار تهران

بزرگترین فروشگاه های کالای خواب تهران

بزرگترین فروشگاه های کالای خواب تهرانبزرگترین فروشگاه های کالای خواب تهران به صورت متمرکز در سطح شهر وجود دارد که ارائه دهنده انواع این محصول هستند. در این مرکز به دلیل عرضه بسیار بالا و رقابت در فروش زیاد تشک ها با بالاترین سطح کیفی و قیمت مناسب به فروش می رسد.

این فروشگاه های بزرگ انواع برند و مدل را در معرض دید عموم قرار داده و عرضه می کند و بسیاری از این مراکز بزرگ فروشندگان آن به صورت زنجیره ای در یک جا مستقر هستند و به فروش انواع کالای خواب می پردازند.

لذا در تهران نیز به دلیل خرید و فروش بالای انواع محصولات و همچنین تشک مراکز فروش متعددی هستند که این تشک ها را عرضه می کنند. فروشگاههای کالای خواب نیز طیف گسترده ای از تشک های ایرانی و خارجی را عرضه می کنند. 

خرید مستقیم تشک از کارخانه های اصفهان

خرید مستقیم تشک از کارخانه های اصفهانجهت خرید مستقیم تشک از کارخانه های اصفهان می بایست این محصول را عمده خریداری نمود. لذا خریدار با سفارش نوع و مدل تولیدی آن را آماده نموده و ارائه می دهد. خرید از تولید کننده به دلیل بدون واسطه بودن بسیار با صرفه می باشد

کارخانه تشک اصفهان انواع مدل های این محصول را با استفاده از دستاورد علمی نوین و بهره گیری از دانش روز تولید می کند. امروزه با تغییرات شگرف در این صنعت و با بهره گیری از تکنسین متخصص انواع تشک با جنس های مدرن تولید و وارد بازار می شود.

تولیدی تشک نیز از فعالان عرصه تجاری صنعتی است که با رعایت استاندارد و شئونات بهداشتی محصولی مفید و با ویژگی های خوب وارد بازار می کند.

فروش ویژه تشک های مسافرتی درجه یک

فروش ویژه تشک های مسافرتی درجه یکفروش ویژه و خرید تشک مسافرتی درجه یک در بازار کالای خواب صورت می گیرد. این مراکز معتبر عرضه کننده برندهای معروف و با کیفیت هستند. تشک مسافرتی از ابر مخصوص طبی تولید می شود و بسیار سبک است.

ابعاد این تشک اکثرا ۲۰۰ در ۹۰ سانتیمتر است و ضخامت آنها تا ۱۰ سانتیمتری است. لذا به دلیل سبک بودن براحتی قابل جابجایی بوده و وزن آن تا دو کیلو می باشد و براحتی جمع می شود و جای زیادی را اشغال نمی کند.

این تشک محافظ ستون فقرات بوده و از ابتلا به کمردرد جلوگیری می کند و از پارچه های ضد حساسیت و ضد رطوبت ساخته شده و براحتی قابل شستشو هستند. پارچه آنها از الیاف که در اثر شستن آسیب نمی بیند. تشک های مهمان نیز از نوع مسافرتی می باشد که دارای کیف جهت قرار دادن تشک در آن است و قابل جابجایی راحتتر هستند.

توزیع و پخش تشک های ارزان در سراسر کشور

توزیع و پخش تشک های ارزان در سراسر کشورتوزیع و پخش تشک های ارزان در سراسر کشور توسط شرکت هایی صورت می گیرد که در این عرصه فعالیت دارند. این شرکت ها با حضور فعال در بازار نبض بازار را در دست گرفته و به پخش مویرگی و زنجیره ای این محصول می پردازند.

پخش عمده تشک مهمان دونفره و یک نفره و تشک مسافرتی و خانگی توسط این مراکز صورت می گیرد که با شناختی که از بازار دارند از رقبای خود پیشی گرفته و این محصول را به صورت تخصصی در سراسر کشور عرضه می کنند.

جهت خرید تشک مهمان ارزان و تشک مسافرتی ارزان به صورت عمده می توان به این شرکت ها مراجعه نمود. یکی از مزیت های این توزیع کنندگان تنوع برند و مدل های تشک هایی است که عرضه می کنند و مشتری می تواند بسته به سلیقه و پول خود خرید کند.

مراکز فروش کالای خواب با قیمت مناسب در ایران

مراکز فروش کالای خواب با قیمت مناسب در ایرانمراکز فروش کالای خواب با قیمت مناسب در ایران این محصول را علاوه بر حضوری به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز به فروش می رسانند. لذا مشتری با مراجعه به سایت های فروش نوع و مدل دلخواه خود را انتخاب نموده و با چند کلیک ثبت سفارش نموده و خرید می کند.

همه ی مراکز فروش عمده تشک در اینترنت دارای سایت فروش بوده و در آنجا خرید و فروش می کنند. واسطه گران و دلالان زیادی در این عرصه فعالیت دارند که تامین کنندگان بخشی از کشور به تشک هستند و نیاز نقاطی از کشور را به این محصول برآورده می کنند.

بازار خرید و فروش تشک های ایرانی برای صادرات

بازار خرید و فروش تشک های ایرانی برای صادراتدر بازار خرید و فروش تشک های ایرانی برای صادرات این محصول به طرق مختلف و عمده مورد معامله قرار می گیرد. صادرات تشک بدین صورت است که شرکت خارجی به تولید کننده ایرانی نوع و مدل دلخواه خود را سفارش می دهد و تولید کننده آن را ارائه و صادر می کند.

کالای خواب ایرانی صادراتی از ارزش بالاتری برخوردار است چون مخصوص عرضه به دیگر کشورها بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. ویژگی مطلوبی که برخی از برندهای معتبر دارند باعث شده که آن برند مورد توجه دیگر کشورها قرار گرفته و خواهان آن باشند. 

بورس کالای خواب در بازار تهران

بورس کالای خواب در بازار تهرانبورس کالای خواب در بازار تهران در فروشگاه های بزرگ وجود دارد که گالری انواع تشک را ارائه می دهد. انواع تشک مهمان الیافی، تشک مواج، طبی، مسافرتی و ..‌ توسط این فروشندگان عرضه می شود. 

در تهران در منطق مختلف آن بورس کالای خواب وجود دارد که اشکال مختلف تشک به صورت مستقیم یا غیر مستقیم عرضه می شود. لذا خریدار می تواند برای خرید عمده یا خرده به این مراکز یا سایت های فروش آنها مراجعه و نوع جدید و با کیفیت را خریداری کند.

افزایش دامنه کاربرد این محصول سبب شده تا طرح ها و مدل های متفاوتی برای ارائه آن به کار گرفته و تولید شود و در مراکز فروش متنوع توسط فروشندگان عرضه شود 

پرفروش ترین انواع تشک های طبی در بازار

پرفروش ترین انواع تشک های طبی در بازارپرفروش ترین انواع تشک های طبی در بازار نوعی است که ساختار نسبتا سفت و قابل انعطاف دارد و برای عضلات و مفاصل مفید باشد. تشک های طبی از فوم ژله ای ساخته شده  و باعث جذب گرما می شود. لذا قالب بدن روی آن قرار گرفته و باعث کم کردن فشار روی بدن می شود.

این تشک برای کسانی که بیماری مفاصل و درد استخوان دارند طراحی شده و شکل خود را بعد از مدتی از دست نخواهند داد. فوم های محکم آن باعث تقویت عضلات کمر و حفظ ساختار اندام و از ستون فقرات محافظت می کند. میزان سفتی تشک بر کیفیت خواب افراد تاثیرگذار است و شکل طبیعی بدن را حفظ می کند.

خیلی از افراد فکر می کنند هر چه تشک سفت تر باشد طبی تر است و تشک سفت به پیشگیری از کمردرد کمک می کند در حالی که اینطور نیست تشک نه باید خیلی نرم و نه خیلی سفت باشد. 

لیست قیمت روز تشک های ایرانی

لیست قیمت روز تشک های ایرانیلیست قیمت روز تشک های ایرانی بسته به موارد مختلفی فرق دارد و مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت آن کیفیت و مرغوبیت کالا است. لذا در صورتی که جنس مواد اولیه تشک مرغوب و درجه یک باشد گرانتر است.

بسته به کاربرد تشک ها قیمت های آن فرق دارد مثلا قیمت تشک مسافرتی ارزانتر از قیمت تشک های خانگی می باشد. علاوه بر انواع نو می توان تشک دست دوم نیز خریداری نمود که ارزان بوده و جنس با کیفیت آن نیز با صرفه می باشد.

تولید کننده تشک نیز بر اساس کیفیت، میزان تولید، میزان عرضه و تقاضا قیمت این محصول را تعیین می کند. همچنین قیمت تشک های صادراتی که از برندهای معروف می باشد به دلیل درجه یک بودن آن گرانتر می باشد.

برترین صادرکنندگان کالای خواب در کشور

برترین صادرکنندگان کالای خواب در کشوربرترین صادر کنندگان کالای خواب در کشور آنهایی هستند که به کیفیت محصولشان و رضایت مشتری بیشتر اهمیت می دهند. لذا کالای این صادر کنندگان در بازارهای بین المللی طرفداران زیادی دارد چون بهترین برندها را عرضه می کنند.

صادر کنندگان از فعالان عرصه تجاری اقتصادی هستند که حجم بالای محصول را نگهداری نموده و بدست مشتری می رسانند. همچنین آنها انواع تشک با کیفیت را از تولیدی با قیمت کم خریداری نموده و با قیمت بالا تر صادر می کنند.

لذا همین معاملات آنها نقظه قوتی جهت ایجاد سودهای کلان برای آنها می باشد. صادر کننده ممکن است خود تولید کننده باشد و یا ممکن است تجار و بازرگانانی که در این زمینه فعالیت دارند از این افراد باشند.

نمایندگی فروش برترین برند های تشک

نمایندگی فروش برترین برند های تشکنمایندگی فروش برترین برندهای تشک به کیفیت محصول خود بسیار اهمیت می دهد و رضایت مندی مشتری برای او بسیار مهم خواهد بود. لذا سعی در ارائه برندی معروف و قابل اطمینان است مانند تشک خوشخواب که بهترین نوع تشک های درجه یک و مرغوب را عرضه می کند.

بهترین برند تشک خوب دارای ویژگی های زیر است:

  • هنگام خوابیدن روی تشک نباید بدن در آن فرو رود.
  • تشک نه خیلی سفت و نه خیلی نرم باشد چون باعث کمر درد می شود.
  • تشک باید از مواد اولیه خوب مانند اسفنج تهیه شده باشد و تشک یونولیتی عمر بسیار کمی دارد.
  • تشک طبی و استاندارد نسبتا به اندازه چند میلی متر باید قابل قابل انعطاف باشد.
  • عمر مفید تشک حداقل ۵ سال می باشد.
  • تشکی مناسب است که عایق هایی از الیاف ضد باکتری و ضد حساسیت در ساختار آن وجود دارد و پارچه آن و نوع دوخت و شرایط آماده سازی و بسته بندی آن مطابق با استاندارد باشد.

قیمت و کیفیت تشک های بادی موجود در بازار

قیمت و کیفیت تشک های بادی موجود در بازارقیمت تشک های بادی موجود در بازار نسبت به سایر تشک های موجود در بازار ارزانتر است. لذا آن را با کمترین هزینه ممکن می توان تهیه نمود و با کمترین هزینه نیز قابل حمل و نقل خواهد بود. همچنین از کیفیت خوبی نیز برخوردار خواهد بود.

تشک بادی ویژگی خوبی که دارد این است که میزان سفتی آن را می توان با یک پمپ باد تنظیم کرد و در صورت سوراخ شدن قابل تعمیر می باشد. این تشک بسیار سبک و قابل حمل بوده و در هر مکانی می توان از آنها استفاده نمود. 

این تشک به دلیل اینکه لایه داخلی آن طوری طراحی شده که باد را در قسمت های مختلف خود یکسان نگهداری می کند و به همه جای بدن یکسان فشار وارد می شود جژو تشک طبی محسوب می شود. این تشک برای عضلات و مفاصل و اعضای مختلف بدن که در معرض فشار است مفید بوده و از فقرات محافظت می کند.

مقایسه تشک های ایرانی از لحاظ کیفیت

مقایسه تشک های ایرانی از لحاظ کیفیتمقایسه انواع تشک های ایرانی از لحاظ کیفیت:

  • تشک طبی فنری
  • تشک طبی پاکتی
  • تشک مموری فوم
  • تشک فوم
  • تشک طبی لاتکس

تشک مموری فوم یا فوم الاستیک از ویژگی مهمی که دارد تغییر فرم بدن فردی است که بر روی آن خوابیده است که برای مفاصل مناسب است. این مدل تحت تاثیر دمای محیط و بدن است و در ساختار آن ژل تزریق شده و لایه فوم با پوشش مشبک برای عبور جریان هوا در هنگام خوابیدن تعبیه شده است و در مقابل حشرات و باکتری ها مقاوم است.

تشک طبی لاتکس بسیار بادوام و منعطف است و کوچکترین فشاری بر شانه، کتف و مفاصل وارد نمی کند. در تشک طبی دو نفره به دلیل انعطاف آن اگر یکی از آنها در خواب حرکات زیادی داشته باشد منجر به بیدار شدن شریک خود نخواهد شد. این تشک نرم طوری طراحی شده که باعث پشتیبانی کامل از بدن است.

تشک طبی فوم دارای ساختار تراکم و وزن های متفاوتی از فوم های پلی اورتان و فوم لاستیکی لاتکس تعبیه شده است. طراحی و زیبایی منحصربه‌فرد آن بالا بوده و راحتی و نرمی در کل سطح تشک حفظ می شود.

تشک فنری از قدیمی ترین آنهاست که ساده تر و ارزانتر هستند و از فنر های متصل به هم استفاده شده است. لذا به دلیل فنری که دارد فشار ناشی از ناهماهنگی بدن را در سطح خود کاهش داده و درد بدن را کاهش می دهد. این تشک طول عمر کمی دارد و باید بعد از مدتی برای جلوگیری از، ازدست دادن حالت ارتجاعی آن پشت و رو شود.

لیست نمایندگی های معتبر تشک طبی در کشور

لیست نمایندگی های معتبر تشک طبی در کشورهنگام توجه به لیست نمایندگی های معتبر تشک طبی در کشور خواهیم دید که در هر استانی این مراکز وجود دارد که از برندهای خود پشتیبانی می کنند. نمایندگی ها با تبلیغات و بازاریابی برند خود به جذب مشتری پرداخته و با توجه به نیاز هر منطقه این محصول را در هر نقطه ای عرضه می کنند.

این مراکز با شناسایی مشتریان در نقاط مختلف استان و با قبضه بازار توانسته اند نیاز هر منطقه به این محصول را بر آورده کنند. لذا برای خرید تشک عمده به صورت مستقیم و بدون واسطه می توان به نماینده مراجعه و تشک را به قیمت کارخانه خریداری نمود.

نمایندگی های معتبر بهترین تشک طبی با برندهای معروف را عرضه نموده و با شناختی که از بازار دارند به تولید کننده جهت تولید محصولی با کیفیت و مرغوب کمک خواهند نمود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟