قیمت روز بالشت الیاف لایکو عمده

بالشت الیاف لایکو در حال حاضر از جمله مواردی است که به شکل گسترده ای در سطح بازار به فروش می رود. قیمت روز بالشت الیاف لایکو عمده به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد، تغییر می کند. قیمت بالشت در هر بازه زمانی متناسب با نوع و جنسی که الیاف درون بالشت دارد، مشخص می شود. در نظر داشته باشیم هر چه کیفیت الیاف بیشتر باشد، قیمت بالشت هم بیشتر می شود. اگر شما تمایل به خرید این بالشت باکیفیت دارید، می توانید از این فروشگاه اقدام به خرید کنید.

متقاضیان خرید بالش های لایکو، می توانند به صورت مستقیم از شرکت ها و کارخانجات تولیدی، این کالای خواب را تهیه و خریداری نمایند، اینگونه قیمت این محصولات برای مشتریان مقرون بصرفه تر از زمانیست که از واسطه ها و با قیمت بالا آن را خریداری می نمایند.

قیمت روز بالشت الیاف لایکو عمده

بهترین الیاف برای بالشت چیست؟

بهترین الیاف برای بالشت چیست؟

الیافی که برای بالشت وجود دارند، بسیار متفاوت می باشند. اما بهترین الیاف برای بالشت متناسب با راحتی شخص و حساس بودن پوست اون مشخص می شود. اگر فرد حساسیت به الیاف داشته باشد، مسلما باید از الیاف خاصی استفاده کند. در اینجا به چند مورد از الیاف اشاره می کنیم. بر اساس نیاز خود مشخص کنید که با کدامیک راحت تر می باشید. این الیاف عبارت اند از:

  • پنبه و پشم؛ پنبه و پشم تراکم کاملا متوسطی دارند. هر چه تراکم بیشتر باشد میزان فرورفتگی سر هم در آن کمتر خواهد بود. البته نکته قابل توجه این است که پنبه و پشم سبب ایجاد حساسیت می شوند و فرد را دچار خارش می کنند. پس کودکان و افرادی که دارای آسم هستند، همچنین افرادی که مشکل پوستی دارند بهتر است که از این نوع الیاف استفاده نکنند.
  • نوع دیگر الیاف کرک و پر می باشد. می توان گفت که ایده آل ترین نوع برای بالشت می باشد. تراکم کاملا متناسب با سر افراد می باشد و از هر گونه گرفتگی و گردن درد جلوگیری می کند‌. هر چه تراکم کمتر باشد سر بیشتر فرو می رود‌. همچنین هر چه تراکم بیشتر باشد، سر کمتر فرو می رود‌. سختی و نرمی این الیاف حد وسط این دو می باشد.
  • الیاف مصنوعی از ماده اولیه نفت است. بوی خاصی ندارد‌‌. کاملا معمولی بوده و باعث سردرد نمی شود.
  • فوم حساسیت زا نبوده و به راحتی قابل شست و شو می باشد.

تمام موارد گفته شده در بالا بعد از مدتی به دلیل تعریق دچار قارچ و باکتری می شود و می تواند بدون اینکه نشانه و لکی داشته باشد آلودگی زیادی داشته باشد. باید تمام مواد هر دو ماه یکبار شسته شود تا افراد به راحتی از آن به طور متناوب استفاده کنند‌. البته به جز پشم و پنبه که خیلی زود گوله گوله می شود و دیگر قابل استفاده نیست. حتما باید از قبل آن را از هم جدا کنید تا زود خشک شود‌‌.

می توان گفت بالش طبی لایکو، با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند بهترین گزینه برای انتخاب توسط مشتریان باشد. وزن سبک، نرمی و گرمی الیاف لایکو، ضد حساسیت و ضد آلرژی بودن می تواند از مولفه های مهمی باشد که این الیاف دارند و انتخاب را برای مشتریان آسان می کنند.

شرکت پخش بالشت الیاف لایکو

شرکت پخش بالشت الیاف لایکو

شرکت پخش الیاف لایکو از بهترین الیاف استفاده می کند تا افراد با اطمینان از آن استفاده کنند. شرکت پخش بالشت اقدام به پخش بالشت عمده می کند تا افراد با پرداخت هزینه کمتر بهترین محصول را تهیه کنند.

بنابراین خرید بالش ها به صورت عمده و مستقیم از کارخانه های تولیدی، کاملا مناسب و مقرون به صرفه است و مشتریان عزیز می توانند با اطمینان خاطر از استاندارد بودن و کیفیت این محصول، با توجه به اعتبار برند و کارخانه تولیدکننده آن اقدام به خرید این محصول کاربردی و با کیفیت نمایند.

بالش های طبی لایکو چه مشخصاتی دارند؟

بالش های طبی لایکو چه مشخصاتی دارند؟ بالش های لایکو ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند که موجب شده متقاضیان آن طی مدت کوتاهی پس از ورود آن ها به بازار، آن را مورد توجه قرار دهند و این بالش ها طی مدت کوتاهی از پرطرفدار ترین کالاهای خواب بازار شوند. این بالش های طبی از الیاف سبک و نرم ساخته شده و با توجه به استاندارد هایی که در ساختار آن ها به کار رفته است از ایجاد سردرد و گردن درد و بیماری هایی از قبیل دیسک گردن پیشگیری می کند. از سوی دیگر الیاف لایکو، برخلاف الیاف طبیعی، ضد حساسیت و آلرژی بوده و افراد با خیال آسوده می توانند از آن استفاده نمایند.

از دیگر ویژگی های این الیاف قابلیت شستشوی آن ها با اغلب مواد شوینده است و می توان اطمینان داشت که هنگام شستشو هیچ آسیبی به بافت این الیاف وارد نمی شود.

فروشنده عمده بالش الیاف لایکو

فروشنده عمده بالش الیاف لایکو امروزه فروشنده عمده بالش های لایکو، توسط ویزیتورهای حضوری و تلفنی و از طریق تبلیغات رسانه ای سمعی و بصری ، این محصول به متقاضیان معرفی کرده و امکان فروش چند برابری آن را از این طریق فراهم می کند. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مراکز توزیع کالای خواب و یا از طریق سایت معتبر شرکت اطلاعات لازم را از مشاورین فروش محصول کسب کرده و با خیال آسوده و اطمینان خاطر از استاندارد بودن محصول، اقدام به خرید و ثبت سفارش خود نمایند. نمایندگی های فعال فروش این محصول با کیفیت در سراسر ایران امکان خرید راحت و مقرون به صرفه را برای مشتریان عزیز فراهم می کنند.

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ قیمت روز بالشت الیاف لایکو عمده

  1. علی رضایی گفت:

    سلام باید بگم که به نسبت قیمتش واقعا به صرفه است. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  2. فلاحتی گفت:

    سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت
    کلی میدین؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟