قیمت طرح جدید روبالشتی فانتزی

طرح جدید از روبالشتی های فانتزی کدام اند؟ این طرح های جدید چه مدل های هستند؟ قیمت هر یک از این انواع در بازار روبالشتی مناسب می باشد؟
با وجود انواع گوناگونی از مدل های مختلف تولیدی روبالشتی هر یک از انها برای خود در طرح و مدل های متنوعی تهیه و تولید می شوند نمونه ای از طرح های ارائه داده شده طرح های فانتزی بوده اند. این طرح های می تواند برگرفته از اشکال مختلف و متفاوت و یا تصاویری از اثار تاریخی و ماندگارب یوده باشد که به صورت یک طرح چاپی بر روی روبالشتی استفاده کرده باشند. مدل های به کار رفته از طرح های فانتزی در روبالشتی می تواند از روبالشتی های مجلسی تا خواب را نام برد و در بر گیرنده ی تولیدات نوع روبالشتی ها برای نوزاد و کودک تا نمونه روبالشتی های عروس می باشند.
اما از قیمت های لحاظ شده برای تولید روبالشتی های فانتزی می تواند هیچ گونه تفاوتی در دوخت نوع روبالشتی های ترمه، گلدوزی شده و یا نمدی وجود ندارد تنها تفاوت انها در نوع طرح استفاده شده در ان می باشد و با توجه به سادگس در تهیه طرح ها برای ان کمی با قیمت های مناسب تری برای فروش عرضه شده اند.
پس تنوع در این طرح های فانتزی برای روبالشتی ها بسیار بوده است و شما می توانید در این بخش مدل های جدید و زیبا را برای خرید انتخاب نماید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟