نمایندگی عرضه روبالشتی دورو پورشه

نمایندگی عرضه روبالشتی دورو پورشه زیر نظر مستقیم تولید کننده فعالیت می کند و علاوه بر فروش به عرضه خدمات پس از فروش هم مشغول می باشد روبالشتی دورو پورشه به وسیله پارچه پورشه که حالت مخملی دارد دوخته شده است که ارتفاع مخمل ها زیاد نمی باشد که کیفیت و دوام بالای دارد.

نمایندگی عرضه روبالشتی دورو پورشه

مزایا استفاده از روبالشتی دورو

مزایا استفاده از روبالشتی دورو

مزایا استفاده از روبالشتی دورو شامل گزینه های زیر می شوند:

  • نرم و لطیف است.
  • ضخامت مناسبی دارد.
  • در رنگ های متنوعی تولید می شود.
  • مقاومت و استحکام بالای دارد.
  • در طرح و مدل های مختلفی تولید می شود.

روبالشتی پورشه راحت و نرم می باشد و به آسانی شسته می شود و بعد از شستن مچاله و خراب نمی گردد و دورو بودن آن به این معنی می باشد که شما می توانید از دوروی پارچه پورشه برای دوخت روبالشتی استفاده کنید یعنی روی و زیر پارچه پورشه کاملا شبیه به هم می باشند.

این نمونه روبالشتی آلودگی ها و گرد و خاک ها را به خود جذب نمی کند و شما می توانید به عنوان روکوسنی از آن استفاده کنید چون با هر چیدمان و ستی به راحتی هماهنگ و همرنگ می شود.

بافت مخملی شکل آن باعث شده سطحی نرم و لطیف داشته باشد که این موجب گردیده با حرکت دست بر روی آن بتوانید سطح روبالشتی را تمیز کنید علاوه بر این به راحتی قابل شست و شو می باشد و لطیف و نرم بودن آن باعث شده هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نکند و همین باعث شده خرید روبالشتی پورشه درجه یک افزایش یابد.

با گذشت زمان شما هیچ گونه پرز دهی و ریزشی روی پارچه پورشه مشاهده نمی کنید و همین باعث شده زیبایی و لطافت آن برای مدت طولانی حفظ شود و شما بتوانید تا سال ها از آن استفاده کنید.

شرکت بازرگانی روبالشتی دورو پورشه

شرکت بازرگانی روبالشتی دورو پورشه

شرکت بازرگانی روبالشتی دورو پورشه انواع طرح و سایز های استاندارد محصول را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان می گذارد به همین دلیل توانسته به خوبی پاسخگویی نیاز آن ها باشد.

مزیت های استفاده از روبالشتی دورو پورشه باعث شده شرکت بازرگانی آن بتواند فروش بالای را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به هیچ عنوان زبری روی پارچه پورشه مشاهده نمی کنید.
  • در برابر لکه و آلودگی مقاومت بالای دارد.
  • دوام، استحکام و کیفیت بالای دارد.
  • دوخت آن محکم می باشد که این سبب شده تا طول عمر روبالشتی افزایش یابد.
  • رنگ بندی های متنوع، زیبا و شیکی دارد.

اگر به دنبال خرید روبالشتی پورشه شیک و باکیفیت هستید می توانید به مراجعه ما مراجعه بفرمایید و با بهترین قیمت مدل مورد نظر خود را سفارش دهید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟