ارزان ترین قیمت بالشت پشم

برای برخورداری از ارزان ترین قیمت بالشت پشم ، باید به مراکز توزیع و فروش عمده این کالا مراجعه کنید . در خرید محصول به  صورت عمده قیمت ها کاهش یافته و با تخفیفات ویژه به فروش می رسد .

قیمت بالشت پشم

قیمت بالشت پشم

بالشت پشم با توجه به نوع پشم مورد استفاده در آنها، جنس روبالشتی، طرح و مدل و اندازه آنها قیمت های متنوعی دارند . انواع بالشت پشم گوسفند، بالشت پشم شتر، بالشت پشم طبی و بالشت پشم شیشه هر یک دارای قابلیتها و قیت های مختلفی هستند. همچنین بالشتهای وارداتی به علت نوسان قیمت ارز و حق گمرک گران تر از بالشتهای تولید داخل است .

مزیت بالشت پشم گوسفند و شتر

بالشت های ساخته شده از پشم های طبیعی مانند پشم شتر و گوسفند به خاطر ایجاد تعادل با بدن اسنان بسیار مناسب هستند . این بالشت ها به خاطر استفاده از پشم طبیعی در فصول مختلف درجه هوا را خود به خود تنظیم می کند . در فصل تابستان خنک و در زمستان گرم هستند . ارتفاع این بالشتها در طولانی مدت تغییری نمیکند و حالتشان خراب نمی شود .

بالشت پشم طبی

قیمت بالشت پشم

در بالشت پشم طبی از پشم گوسفند استفاده شده است . در این بالشت ها پشم گوسفند کاملا آنتی باکتریال، صد بید، ضد قارچ و بهداشتی و ضد عفونی شده و بوی بد پشم نیز گرفته شده است . لایه میانی بالشت از یک لایه نمد لطیف آنتی باکتریال و رویه آن از پارچه صد در صد پنبه ای خالص تشکیل شده است . این بالشت ها کاملا نرم و لطیف و گرم هستن و چون در آنها پشم طبیعی و پنبه با هم تلفیق شده است بسیار مناسب و سالم هستند.

بالشت پشمی برای کودکان

بالشت های پشمی در حالت عادی جزو بالشت های آلرژی زا محسوب می شوند و برای استفاده کودکان، سالمندان و افرادی که بیماری های تنفسی و آسم و آلرژی دارند چندان مناسب نیستند . چرا که پشم به سرعت گرد و غبار و قارچ ها را به خودش جذب می کند و در داخل خود تا مدت طولانی نگه می دارد . بالشت پشم از بالشت پر یا ویسکوز کمی سفت تر است و مناسب کسانی است که بالشت سفت دوست دارند .همچنین این بالشت ها در فصل زمستان بسیار گزم و راحت هستند. البته امروزه در صنعت پشم ها را با روش های پیشرفته کاملا ضد عفونی و بهداشتی برای مصرف همه افراد میکنند .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟