اهمیت شستشوی روبالشتی وتمیزنگه داشتن آن

در مورد اهمیت شستشوی روبالشتی و تمیز نگه داشتن آن نکاتی وجود دارد که بهتر است بدانید. خیلی از افراد به قدری که به شستشوی پرده و ملافه ها اهمیت می دهند به تمیزی روبالشتی اهمیت نمی‌دهند. یادتان باشد که روبالشتی به طور مرتب در تماس با پوست های مرده، تعریق و بقایای لوازم آرایشی قرار دارد.البته در مورد مایت ها یا همان موجودات میکروسکوپی متعلق به خانواده ی کنه ها صحبتی نکردیم. این موجودات میکروسکوپی به راحتی تکثیر می‌شوند و می‌توانند باعث بروز آلرژی های جدی شوند.
یادتان باشد که شب ها سر بیشتر عرق می‌کند. بدن ما هر شب به میزان یک لیتر آب از دست می‌دهد و تعریق حاصل، روبالشتی را آغشته می‌کند. در نتیجه لازم است که هر ۱۰ روز یکبار روبالشتی تان را شستشو دهید.

تولیدی روبالشتی نخی

نحوه شستشوی انواع روبالشتی

اهمیت شستشوی روبالشتی بسیار زیاد است. برای شستشوی روبالشتی توجه به جنس آن بسیار مهم می‌باشد. به طور معمول روبالشتی نخی تترون و کتان را در صورتی که از ثبات رنگ آن مطمئن هستید می‌توانید داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. این کار را در مورد روبالشتی مخمل پارامونت، پورشه و مبلی هم می‌توانید انجام دهید. این اجناس از مقاومت بالایی برخوردارند اما روبالشتی های ابریشمی، ربان دوزی و کارهای دستی را بهتر است با دست شستشو دهید.

 

اهمیت شستشوی روبالشتی

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟