بهترین مراکز خرید تشک در ایران

بهترین مراکز خرید تشک در ایران نمایندگی های فروش کالای خواب هستند. باکیفیت ترین نوع تشک های تولید شده در کشور را می توان با مراجعه حضوری به فروشگاه کالای خواب خریداری کرد. شرکت های مختلفی در سراسر کشور انجام متنوعی از تشک را در ابعاد و سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می کنند. رعایت استاندارد و به کارگیری زیباترین طرح ها در طراحی و تولید این تشک ها از خصوصیات بارز این محصولات ایرانی است. برای خرید تشک یک نفره، دو نفره، مسافرتی و… می توانید با مراجعه به نمایشگاه های معتبر در اقصی نقاط کشور ضمن بازدید از آخرین تولیدات این حوزه، تشک متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید. 

بهترین مراکز خرید تشک در ایران

لیست قیمت تشک های یک نفره ارزان در بازار

لیست قیمت تشک های یک نفره ارزان در بازار

لیست قیمت تشک های یک نفره ارزان در بازار تشک تهران عرضه شده است. اگر قصد خرید به صورت عمده را دارید می توانید با مراجعه حضوری به این بازار و بازدید از تولیدات برندهای مختلف، تشک مورد نیاز خود را از این بازار با قیمت مناسب خریداری نمایید. شرکت های تولید با ایجاد وب سایت و درج قیمت های به روز تلاش می کنند تا مشتریان را با ارائه قیمت های منصفانه به سوی خود جذب نمایند. 

برای آگاهی از قیمت ها می توانید با یک تماس تلفنی یا فرستادن ایمیل از شرکت های تولید کننده یا نمایندگی های آن ها بخواهید تا لیست قیمت ها را برای شما ارسال نمایند. آگاهی از قیمت ها قبل از خرید به مشتریان کمک می کند تا خریدی هدفمندتر داشته باشند. 

برای خرید تشک ارزان هم می توانید به صورت حضوری و هم غیر حضوری به کمک فروشگاه های آنلاین، خرید خود را انجام دهید. خرید غیر حضوری این امکان را برای شما فراهم می کند که لیستی از قیمت انواع تشک های تولید شده برندهای مختلف را به صورت یک جا مشاهده و مقایسه نمایید و از این طریق خریدی مطمئن داشته باشید.

مراکز فروش و نمایندگی تشک خوشخواب در مشهد

مراکز فروش و نمایندگی تشک خوشخواب در مشهد

مراکز فروش و نمایندگی تشک خوشخواب در مشهد انواع متنوعی از تشک های تولیدی این شرکت را به مشتریان عرضه می کند. در این مراکز استانداردترین تشک های یک و دو نفره به مشتریان عرضه می شود. در نمایندگی ها، قیمت تشک دونفره بسیار مناسب تر از جاهای دیگر است زیرا محصول بدون واسطه به مشتری عرضه می شود. فروش تشک خوشخواب توسط فروشگاه های آنلاینی که به صورت تخصصی در این زمینه فعال هستند هم انجام می شود. 

تشک خوشخواب یک مارک تشک خوب با ویژگی های برجسته می باشد که فروشندگان این محصول در هنگام عرضه آن به مشتری به این ویژگی ها تاکید می کنند. برترین ویژگی های این تشک را می توان در موارد زیر اشاره نمود.

  • راحتی و دوام بالا
  • فضا: نوع تاشوی آن فضای بسیار کمی را اشغال کرده و مناسب آپارتمان های با فضای کم می باشد. 
  • دارای محافظ تشک جهت جلوگیری از کثیف شدن رویه تشک و در نتجه عمر طولانی تر آن می شود.

کارخانه تولیدی تشک مسافرتی در اصفهان

کارخانه تولیدی تشک مسافرتی در اصفهان

کارخانه تولیدی تشک مسافرتی در اصفهان انواع متنوعی از این محصول را در اندازه های مختلف متناسب با نیاز بازار و استقبال مشتریان تولید و روانه بازار می کند. این شرکت که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تشک های مسافرتی در ایران است که محصولاتش را علاوه بر توزیع در بازار داخلی، به بازارهای خارجی نیز صادر می کند. تولیدات این شرکت از طرح های زیبا و متفاوتی برخوردار بوده و کیفیت آن مثال زدنی است. 

تشک های مسافرتی از جمله پرفروش ترین نوع تشک ها در بازار هستند و ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر محصولات مشابه دارند. برخی از ویژگی های تشک مسافرتی تولید شده در کارخانه اصفهان را در ادامه ذکر خواهیم کرد. 

  1. از پارچه های نخی ضد آلرژی در تولید تشک های مسافرتی استفاده شده است. 
  2. تشک و بالش همراه آن ضد رطوبت بوده و در نتیجه در مناطق مرطوب هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. 
  3. مانند تشک طبی عمل نموده و شکل ستون فقرات را به خود گرفته و همین امر مانع کمر درد در هنگام مسافرت می شود.

اندازه استاندارد انواع تشک های یک نفره پنبه ای

اندازه استاندارد انواع تشک های یک نفره پنبه ای

اندازه استاندارد انواع تشک های یک نفره پنبه ای ۲۰۰ در ۹۰ است. یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید تشک سایز یا همان اندازه آن است که باید استاندارد باشد. عدم توجه به این موضوع شما را در آینده دچار عوارضی همچون کمرد درد خواهد کرد. در قدیم انواع تشک های پنبه ای مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه کارخانجات تولید کننده انواع متنوعی از تشک های صنعتی را تولید و عرضه می کنند. 

کارخانه های تولید کننده تشک های پنبه ای یک نفره را با توجه به استقبال مشتری در سایزهای مختلفی تولید می کنند. مهم ترین سایزهای موجود در بازار عبارتند از: 

  • سایز ۲۰۰*۹۰
  • سایز ۲۰۰*۱۰۰
  • سایز ۱۸۰*۸۰

بسته به گروه های سنی مختلف می توان هر یک از سایزها را سفارش داده و خریداری نمود. تشک خواب نوزاد هم یکی از انواع تشک های یک نفره محسوب می شود در اندازه های کوچکتری تولید و عرضه می شود. 

خرید و فروش تشک های خوشخواب دست دوم در کشور

خرید و فروش تشک های خوشخواب دست دوم در کشور

خرید و فروش تشک های خوشخواب دست دوم در کشور توسط عمده فروشی های و با قیمت های ارزان تری به مشتریان فروخته می شود. خریدار تشک کهنه انواع این محصول را با قیمت پایین تر خریداری و پس از تعمیر آن ها را به عنوان جنس دست دوم به مشتریانی که به دنبال این تشک ها هستند، می فروشد. خرید تشک کارکرد مزایا و معایبی دارد. شاید مهم ترین مزیت آن قیمت بسیار پایین آن باشد اما معایب آن بیشتر از محاسنش است. 

تشک های دست دوم کیفیت و کارایی اولیه را ندارند و ممکن است شکل ابتدایی خود را از دست داده باشند و فرد هنگام استفاده از آن ها دچار کمردردهای مزمنی شود که نتیجه استفاده از این نوع تشک هاست. 

خرید و فروش تشک های خوشخواب دست دوم توسط برخی وب سایت ها نیز انجام می شود. این فروشگاه ها تشک های کارکرده را با قیمت پایین تر برای کسانی که امکان خرید جنس نو برایشان امکان پذیر نیست فراهم کرده اند. خرید تشک کارکرده بدون ضمانت بوده و فروشنده مسئولیتی را در قبال تعویض آن به عهده نمی گیرد.

نمایندگی فروش برند های مختلف تشک در تهران

نمایندگی فروش برند های مختلف تشک در تهران

نمایندگی فروش برندهای مختلف تشک در تهران انواع متنوعی از تشک های ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت و بالاترین تنوع به مشتریان خود عرضه می کند. فروشگاه کالای خواب ایرانی انواع تشک های ابری، بادی، مسافرتی، تشک بادی پلاستیکی و… را با قیمت های مناسبی به خریداران ارائه می دهد. اگر قصد خرید تشک طبی اصل و با کیفیت را دارید می توانید به نمایندگی های معتبر مراجعه و با خیالی آسوده ضمن بازدید و مقایسه برندهای مختلف، تشک مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

قیمت تشک ابری ارائه شده در این نمایندگی ها بسته به سایز، جنس و برند تولید کننده متفاوت خواهد بود. تشک ترکیه ای یکی از انواع برندهای عرضه شده در این فروشگاه ها است که با قیمت های متنوعی به فروش می رسد. 

این نمایندگی ها در سراسر کشور علاوه بر فروش به صورت حضوری، غیرمستقیم و از طریق فضای مجازی مانند ایجاد وب سایت، کانال های تلگرامی و… هم محصولات را به مشتریانشان عرضه می کنند. با این روش امکان خرید برای همه افرادی که به هر دلیل امکان مراجعه حضوری ندارند، به راحتی فراهم می شود. 

روش های تشخیص اصل بودن تشک

روش های تشخیص اصل بودن تشک

روش های تشخیص اصل بودن تشک کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. داشتن اطلاعات اولیه از انواع تشک ها به ما در یک خرید مطمئن کمک خواهد کرد. می توان اصل بودن تشک را در هنگام خرید از فروشنده سوال کرد اما اگر قصد خرید به صورت غیرحضوری داشته باشیم، بهتر است خودمان با پیش مطالعه آگاهی ضمنی از روش های تشخیص تشک اصل از بدل را داشته باشیم تا بتوانیم خریدی مطمئن را انجام دهیم. 

روش های متعددی برای تشخیص اصل بودن تشک وجود دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود. دقت کردن به این نکات ما را در یک خرید خوب یاری خواهد نمود.

  1. تشک های اصل دارای استاندارد ملی و شماره ثبت هستند که در گوشه محصول پس از تولید درج می شود. 
  2. رنگ، طرح و مدل تشک های اصل در تمام سایزهای آن یکسان است و متغیر نمی باشد. 
  3. تشک های اصل دارای بارکد ملی هستند و شما می توانید به راحتی با یک استعلام از اصل بودن کالا مطمئن شوید. 
  4. تشک های اصل دارای شماره سریال هستند که برای هر تشک متفاوت از دیگری است.

بازار فروش تشک های وارداتی در کشور

بازار فروش تشک های وارداتی در کشور

بازار فروش تشک های صادراتی در کشور از رونق نسبتا خوبی برخوردار است. اگر قصد خرید کردن از برندهای خارجی را دارید بهتر است به فروشگاه های کالای خواب ترک که برترین برندهای تشک را عرضه می کنند مراجعه نمایید. تجار و بازرگانان فعال در عرضه واردات، انواع تشک های طبی، مسافرتی و… را با قیمت های مختلفی به کشور وارد و به خریداران عرضه می کنند. 

قیمت تشک های وارداتی بر اساس جنس و برند تولید شده آن متفاوت است. تشک های ارزان که معمولا ارتفاع کمتری دارند با قیمت های مناسب تری به مشتریان عرضه و جهت مصارف کوتاه مدت و برای افرادی که دارای وزن کمی هستند پیشنهاد می شوند. 

وارد کنندگان این محصول از طریق ایجاد فروشگاه های آنلاین نیز محصولات خود را به فروش می رسانند. بازار فروش تشک های وارداتی از طریق مجازی پر رونق است چرا که افراد بسیاری که به علت بُعد مسافت یا مشغله کاری نمی توانند خرید حضوری انجام دهند، انواع تشک وارداتی را به صورت غیرحضوری سفارش داده و خریداری می کنند.

لیست آخرین تغییرات در قیمت تشک های ایرانی

لیست آخرین تغییرات در قیمت تشک های ایرانیلیست آخرین تغییرات در قیمت تشک های ایرانی را می توانید از طریق وب سایت های آنلاین و نمایندگی های مجاز فروش این محصولات جویا شوید. به دلیل نوساناتی که بازار در ماه های اخیر تجربه کرده است قیمت انواع تشک نیز افزایش چشمگیری داشته است به طوری که قیمت تشک اسفنجی و قیمت تشک بادی افزایش چند برابری را داشته است. از این رو اکثر خریداران به خصوص کسانی که قصد خرید عمده دارند بهتر است ابتدا آخرین قیمت ها را با یک تماس تلفنی جویا شوند. 

لیست آخرین تغییرات قیمت در وب سایت های عرضه کننده این محصول هم درج می شود. اگر از خریداران تشک های ایرانی هستید و می خواهید قیمت روز این محصولات را بدانید بهتر است ابتدا سری به این وب سایت ها زده، قیمت روز برندهای مختلف را مشاهده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید. 

کدام مارک تشک از بقیه بهتر است

کدام مارک تشک از بقیه بهتر است

کدام مارک تشک از بقیه بهتر است؟ تشک ایرانی بخرم یا خارجی؟ کیفیت تشک ایرانی بهتر است یا تشک خارجی؟ این ها سوالاتی است که ذهن خریداران این کالا را همیشه درگیر خود می کند. اینکه ما کالای ایرانی را برای خرید ترجیح دهیم یا کالای خارجی را بستگی به نظر و عقیده هر شخصی دارد اما به جرات می توان گفت تشک های تولید شده در کشور از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه بوده و انواع مختلفی از آن علاوه بر مصارف داخلی جنبه صادراتی داشته و به کشورهای مختلف صادر می شود. 

برای خرید بهترین مارک در قدم اول باید اولویت خود را مشخص کنید. اینکه قرار است چه نوع تشکی را و برای چه کاری انتخاب کنید بسیار مهم است. توجه به خدمات پس از فروش، بسته بندی کالا و نحوه ارائه محصولات توسط برندهای مختلف کمک زیادی به شما در انتخاب تشک خواهد نمود. 

مقایسه تشک های ایرانی از لحاظ قیمت و کیفیت

مقایسه تشک های ایرانی از لحاظ قیمت و کیفیت

مقایسه تشک های ایرانی از لحاظ قیمت و کیفیت ما را در یک خرید مطمئن یاری می دهد. از آنجا که تشک ها نقش مهمی در سلامتی و خواب راحت هر فرد دارند ضروری است در انتخاب تشک ها دقت و وسواس به خرج داد و با مقایسه کیفیت و قیمت آن ها تشک مورد نظر را انتخاب و خریداری نمود. تشک های ایرانی در انواع مختلف طبی، فنری، طبی فنری، بادی، مسافرتی و… تولید می شوند. 

برندهای معروف با به کارگیری بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات به همراه نیروی متخصص و کارآزموده تشک های اصل و باکیفیتی را تولید می کنند. بسته به جنس، سایز، طرح و برند تولید کننده، قیمت محصولات نیز متفاوت خواهد بود.

برخی برندها در ایران به دلیل قدمت، در بین مردم بیشتر شناخته شده هستند از این رو مردم سوای از قیمت، آن ها را به خاطر کیفیتی که از قدیم در ذهن شان است تشک را خریداری می کنند.

بهترین مارک تشک طبی ایرانی برای دیسک کمر

بهترین مارک تشک طبی ایرانی برای دیسک کمر

بهترین مارک تشک طبی ایرانی برای دیسک کمر را می توان به تشک های خوشخواب اشاره نمود. تشک های طبی تولید شده در این شرکت با بهره گیری از فناوری های روز، از نظر کمی و کیفی قابل توجه بوده به گونه ای که بسیاری از افرادی که دارای کمردردهای مزمن بوده اند با استفاده از این تشک ها بهبودی نسبی را تجربه کرده اند.

امروزه به دلیل فعالیت های بدنی غیرمتعارف، مانند پشت میز نشستن های طولانی مدت و آسیب به ستون فقرات دردهای مربوط به ناحیه کمر به شدت افزایش یافته است. یکی از راه های کاهش دردهای ناشی از دیسک کمر استفاده از تشک طبی ایرانی است. 

تشک های طبی به دلیل انطباق پذیری با ستون فقرات نقش مهمی در کاهش دردهای ناشی از کمردرد دارند و از این رو توصیه به خرید آن ها برای افرادی که درگیر این مشکل هستند توصیه می گردد.

خرید عمده تشک های مسافرتی ایرانی و خارجی

خرید عمده تشک های مسافرتی ایرانی و خارجی

خرید عمده تشک های مسافرتی ایرانی و خارجی را در عمده فروشی های این محصول تجربه کنید. جایی که انواع متنوعی از آخرین تولیدات داخلی همچنین بهترین برندهای خارجی عرضه شده است. کافیست وقت بگذارید و سری به بازار عمده فروشان بزنید. در این بازار می توانید طیف وسیعی از انواع تشک های مسافرتی را در طرح های متنوع به صورت یک جا مشاهده نمایید. 

خرید به صورت عمده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. از این رو اکثر مشتریان ترجیح می دهند خرید خود را از این فروشگاه ها انجام داده تا هم از نظر کمی و کیفی و هم از نظر قیمتی خریدی مطمئن را انجام داده باشند.

توزیع بهترین برند های تشک در سراسر کشور

توزیع بهترین برند های تشک در سراسر کشور

توزیع بهترین برندهای تشک در سراسر کشور توسط شرکت های پخش و نمایندگی های معتبر انجام می شود. در ایران کارخانجات زیادی در زمینه تولید انواع کالای خواب از جمله تشک فعال هستند و بهترین انواع تشک را با بالاترین کیفیت تولید می کنند. اگر می خواهید تشک های استاندارد را با قیمت مناسب خریداری نمایید پیشنهاد ما به شما رفتن به نمایندگی های معتبر و خرید از آن هاست. 

انواع متنوعی از تشک های تولید شده توسط برندهای مختلف در این فروشگاه ها با قیمت های کارخانه ای به شما عرضه می شود و شما می توانید با ضمانت و خدمات پس از فروشی که توسط فروشندگان به شما داده می شود، این محصولات را با اطمینان خاطر خریداری نمایید. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟