عرضه بالشت الیاف درجه یک

عرضه بالشت الیاف درجه یک در مراکز توزیع انواع بالشت های الیاف و در فروشگاه های محصولات خواب انجام میگیرد . این بالشت ها از الیاف درجه یک، مرغوب و با کیفیت ساخته شده اند و قیمت بالاتری دارند.

عرضه بالشت الیاف

عرضه بالشت الیاف

بالشت الیاف درجه یک، از الیاف با کیفیت، مرغوب و با دوام و با جنس روکش خوب و در اندازه و طرح های مناسب با ساختار بدن انسان ساخته شده است . این بالشت ها طول عمر بالایی دارند و در اثر استفاده مداوم و طولانی مدت شکل و حالتشان تغییری نمیکند و کیفیتشان پایین نمی آید .

انواع بالشت

بالشت ها در انواع و اقسام مختلف الیاف، پر، کرک، طبی، مموری فوم و … در بازار موجود هستند و هر یک ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند . برای داشتن یک خواب راحت، بالشت ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند . به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار میگیرند .

بالشت های الیاف

بالشت های الیاف یا از الیاف طبیعی مانند پنبه ساخته شده اند، یا از الیاف مصنوعی مانند بال فایبر، میکرو فایبر و میکروژل که این الیاف هم از جنس های خوب و مناسب برای استفاده انسان ساخته شده اند . الیاف بال فایبر توپی و دایره ای شکل هستند و الیاف میکرو فایبر رشته ای می باشند . بالشت های میکرو ژل از الیافی شبیه به ابریشم ساخته شده اند.

بالشت های الیافی طبی

عرضه بالشت الیاف

بالشت های الیافی از جنس نانو را بالشت های طبی می نامند . پارچه روکش این بالشت ها با تکنولوژی صد در صد نخی است و با تکنولوژی نانو ساخته شده است . روکش این بالشت ها به گونه ساخته شده که به هیچ وجه گرد و غبار به خود نمی گیرد و در اثر شستشو هرگز پرز نمی دهد و خراب نمی شود . این بالشت ها بسیار نرم و لطیف هستند و دارای طرح های زیبا می باشند .

بالشت های هتلی

بالشت های ساخته شده از الیاف میکرو فایبر معمولا در هتل ها استفاده می شوند . این الیاف از رشته های بسیار نازک و لطیف ساخته شده است. این رشته ها در اثر استفاده در هم تنیده نمی شوند و هوا به راحتی بین آنها جریان پیدا میکند . این بالشت ها طول عمر بالایی دارند و به راحتی خراب نمی شوند. همچنین دارای نرمی و لطافت بالایی بوده و بین مردم محبوب هستند و به آنها بالشت هتلی می گویند. بهترین نوع آن بالشت کانگورو و بالشت کملو است .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟