فروشنده انواع روبالشتی ۴۰ تیکه با بهترین کیفیت

از گذشته تا به امروز یکی از مدل های محبوب و دوست داشتنی انواع بالش ها، ملحفه ها، روتختی ها، لحاف ها و غیره… مدل ۴۰ تیکه بوده است. 
این مدل ها دارای زیبایی بسیار زیادی می باشند و به صورت دستی دوخته و دور دوزی می شوند.  
استفاده از طرح ها و اشکال جذاب تر امروزه بر زیبایی آن افزوده است و سبب شده که انواع روبالشتی ۴۰ تیکه بازار پر رونقی داشته باشد. 

فروشنده انواع روبالشتی 40 تیکه با بهترین کیفیت

روبالشتی ۴۰ تیکه چه مشخصاتی دارد؟

روبالشتی 40 تیکه چه مشخصاتی دارد؟ روبالشتی های چهل تیکه طرفداران زیادی دارند و امروزه به صورت گسترده مورد خرید و فروش قرار می گیرند. 
برای خرید روبالشتی ۴۰ تیکه بهتر است با مشخصات و ویژگی ها انواع مختلف این محصول آشنا بود و بر این اساس اقدام به خرید آن کرد. 
از جمله مشخصات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • یکی از اصلی ترین مشخصات این کالا باید به دست دوز بودن آن اشاره کرد. حتی دور دوزی آن هم به صورت دستی انجام می شود. به همین دلیل تولید این محصول زحمت زیادی دارد. 
  • یکی دیگر از مشخصات روبالشتی ۴۰ تیکه باید به جنس آن اشاره کرد که معمولا از جنس ساتن، ابریشم و یا بافتنی تولید می شوند که بسیار جذاب و فانتزی هستند. 
  • تیکه دوزی بودن هم از مهمترین وجه مشخصه آن است که می تواند با پارچه های مختلف و در تنوع رنگی بالا انجام شود. برای تزیین این کالا از مروارید، منجوق و غیره استفاده می گردد. 
  • گران تر بودن نیز از دیگر ویژگی ها و مشخصات آن است که به دلیل زمانبر بودن برای دوخت معمولا این محصول گران تر از دیگر روبالشتی های موجود در بازار می باشد. ولی به دلیل خاص بودن طرح آن و زیبایی منحصر به فرد بازار فروش خوبی دارد و با توجه به این ویژگی ها و خصوصیات می توان بهترین و مناسب ترین نوع آن را در اسرع زمان خریداری کرد.  

قیمت انواع روبالشتی ۴۰ تیکه در سال ۹۹

قیمت انواع روبالشتی 40 تیکه در سال 99 برای خرید انواع روبالشتی ها فاکتورها و معیارهای مختلفی در ذهن خریداران وجود دارد که بر اساس آن اقدام به خرید می کنند. 
از جمله این معیارها می توان به زیبایی، کیفیت، قیمت و نوع دوخت روبالشتی و غیره … اشاره نمود که همه آنها بر روی قیمت آن تاثیر می گذارند و سبب می شوند که امروزه قیمت انواع مختلف این محصول در بازار بسیار متفاوت و متغیر باشد. 
ولی با این وجود در دوره معاصر انواع این محصول بسیار متفاوت از مدل های قدیمی بودن و به همین دلیل جذاب تر و گیراتر می باشند و می توانند به صورت موثر دکور منزل را تغییر دهد. 
از این رو، بسیاری از مردم با وجود این که، قیمت روبالشتی در بازار متغیر است اقدام به خرید آن می کنند.
برای اطلاع از آخرین قیمت ها در سال ۹۹ می توانید با استفاده از شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.  

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟