فروش اینترنتی بالشت پشم

به منظور راحتی و آسایش بیشتر خریدار و فروشنده، امکان فروش اینترنتی بالشت پشم در فضای مجازی و اینترنت برای کاربران فراهم شده است. به این ترتیب خرید و فروش بسیار راحت و سریع تر انجام میگیرد.

فروش اینترنتی بالشت پشم

فروش اینترنتی بالشت پشم

بالشت های پشم از پشم حیواناتی مانند گوسند یا شتر پر شده است . ممکن است برخی بالشت ها از پشت مصنوعی مثل پشم شیشه پر شده باشند. اما بالشت های پشم طبیعی بسیار بهتر و سالم تر هستند .

بالشت پشم گوسفند

این بالشت ها از پشم گوسفند تهیه شده اند و عایق بسیار عالی در برابر سرما و تنظیم هوا هستند . کسانی که میخواهند بالشت انها هرگز دچار افت ارتفاع نشود، بهتر است از این بالشت ها استفاده کنند . پشم گوسفند بین بدن انسان و طبیعت هارمونی و تعادل برقرار می کند. وقتی در پوششی از جنس پشم گوسفند قرار بگیرید پشم اثرات آرامش بخشی و شفا بخشی رو شما می گذارد و سلول های بدنتان از این آرامش لذت می برند و خواب لذت بخشی خواهید داشت .

بالشت پشم شتر

پشم شتر یک ساختار خاصی دارد که باعث می شود بدن انسان در شرایط هوای معتدل قرار بگیرد . پشم شتر مثل کولر در تابستان و بخاری در زمستان عمل می کند و این به علت نفوذ پذیری کم آن می باشد . رنگ پشم شتر با توجه به انواع شترهای نواحی آفریقا، آسیا و خاورمیانه متفاوت است . این محصول بالشتی بسیار مناسب برای خواب است .

بالشت پشم شیشه

فروش اینترنتی بالشت پشم

نوع دیگری از بالشت ها هستند که امروزه در بازار رواج بالایی دارند و قیمت آنها نیز مناسب است . از این بالشت ها معمولا برای جهیزیه عروس استفاده می شود . بالشت پشم شیشه اگر کاملا پر شود و در اثر گذاشتن سر روی آن فرو نرود گزینه مناسبی برای خواب است . همچنین این بالشت ها قابلیت شستشوی بسیار راحتی دارند که یک امتیاز محسوب می شود . پشم شیشه از مواد ضد حساسیت ساخته می شود و اتخاب بالشت های پشم شیشه برای کسانی که آلرژی دارند گزینه مناسبی است .

انتخاب بالشت مناسب

برای انتخاب بالشت مناسب باید به ساختار، شکل، اندازه و مواد داخل آنها توجه کنیم . بالشت ها نباید در اثر استفاده مداوم تغییر شکل بدهند و فرو رفته شوند . همچنین نباید تولید آلرژی و حساسیت کنند . امکان شستشوی راحت بالشت هم یک نکته مهم است. همچنین قیمت تمام شده بالشت در انتخاب نوع آن خیلی موثر است .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟