قیمت انواع تشک تخت زیپ دار

امروزه اولین چیزی که سبب خواب راحت در فرد می شود استفاده از تشک است که در انواع گوناگون و نیز در مدل ها، جنس، برند، کیفیت، الیاف طبیعی، و دیگر موارد در بازار عرضه می شوند که از جمله آنها می توان به تشک تخت زیپ دار اشاره نمود که در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای خواص و مزایای زیادی در نوع خود می باشد.

همچنین قیمت این نوع محصول عمده را بر اساس نوع کیفیت، نوع برند و شرکت تولیدی محصول، نحوه تولید، توزیع، بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا، کاهش قیمت ارز در کشور و دیگر موارد متفاوت می باشد.

قیمت انواع تشک تخت زیپ دار

هر آنچه در مورد تشک مسافرتی باید بدانید

هر آنچه در مورد تشک مسافرتی باید بدانید

تشک ها در انواع مدل ها و نیز انواع گوناگون در بازار با کیفیت مرغوب و نیز به روش عمده در بازار عرضه می شوند که از انواع آن ها می توان به تشک مسافرتی اشاره داشت که در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای ویژگی های خاص از جمله: دارای ابعاد کوچک، وزن سبک، با وجود داشتن زیپ قابل جداسازی می باشد، دارای یک ساک مخصوص، جای کمتری را اشغال می کند، دارای حمل و نقل آسان، قابل شستشوی راحت و بسیار پرکاربرد می باشد که اغلب در مسافرت و سفرها از این مدل استفاده های زیادی می شود.

لازم به ذکر است که از انواع تشک های دیگر می توان به تشک تخت نوجوان اشاره نمود که تشک های نوجوان در سایزهای متفاوت و نیز در تولید آن ها از فنر استفاده شده که به دو گونه مختلف در بازار عرضه می شوند.

همچنین این تشک ها از نوع طبی فنری می باشند که دارای درجه بندی مختلف و نرم می باشند که از استانداردهای روز دنیا نشأت گرفته که دارای استحکام بالا و نیز طول عمر زیاد می باشد که با توجه به ویژگی های خاص آن ها سبب خواب راحت در فرد می شود.

شرکت پخش تشک تخت زیپ دار

شرکت پخش تشک تخت زیپ دار

شرکت پخش تشک تخت زیپ دار، تشک ها را در دو نوع مختلف به صورت فنری و طبی در بازار با کیفیت مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده عرضه می کند که هر کدام نسبت به نوع خود دارای خواص و اهمیت زیادی می باشد.

تشک فنری ساده ترین نوع تشک است که قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها دارد و بیشتر برای جوانان و افرادی که وزن کمتری دارند، استفاده می‌شوند.

تشک تخت نرم، یکی دیگر از انواع تشک ها محسوب می شود که دارای ویژگی های خاص از قبیل: نرم و راحت، دارای اندازه و فضای متناسب با جثه فرد، دارای تنوع کیفیت بالا و دوام بالا، دارای فنر و ضخامت زیاد، دارای اسفنج که از وزن و تراکم زیادی برخوردار می باشد، دارای رویه از جنس عالی است که برای جلوگیری از کثیف شدن رویه تشک مورد استفاده قرار می گیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟