قیمت دقیق ست ملحفه خوابگاهی

ست ملحفه خوابگاهی یک محصول پرطرفدار در میان دانشجویان است. ملحفه خوابگاهی در رنگها و مدلهای متنوع تولید می شود و سلایق افراد مختلف را پوشش می دهد. ست ملحفه باکیفیت ویژگیها و مشخصات خاصی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. 

قیمت دقیق ست ملحفه خوابگاهی

مشخصات ست ملحفه خوابگاهی باکیفیت

مشخصات ست ملحفه خوابگاهی باکیفیت ست ملحفه خوابگاهی از بهترین پارچه نخی و مرغوب تشکیل شده اند. استفاده از پارچه های تمام نخ باعث افزایش طول عمر و کیفیت این محصول می شود. 

هم چنین این امر باعث می شود تا محصول قابل شست و شو باشد و در صورت تماس با آب و آنزیم های موجود در مواد شوینده، کیفیت و شکل خود را از دست ندهند. رنگ رو تختی ها بعد از شست و شو از بین نمی رود و این پارچه ها آبرفت ندارند. 

به دلیل داشتن طراحی های متنوع و مختلف، این ستها در میان افراد طرفداران زیادی دارد و بسیار محبوب است. 

ست خوابگاهی کتان بسیار نرم و لطیف می باشد و پوست افراد را خراش نمی دهد. هم چنین حساسیت زا نیست و باعث ایجاد خارش و سوزش نمی شود.

ملحفه های کتانی بسیار سبک و قابل حمل هستند و در جابجایی و اسباب کشی به راحتی حمل می شوند. بنابراین یک انتخاب بسیار مناسب برای دانشجویان و افراد خوابگاهی می باشند. 

این ملحفه نخ کش و یا دچار پوسیدگی و پارگی نمی شود. بنابراین یک انتخاب بسیار مناسب و به صرفه از نظر اقتصادی برای مشتریان به شمار می رود. 

عمده فروشی انواع ست ملحفه خوابگاهی

عمده فروشی انواع ست ملحفه خوابگاهی فروش ست ملحفه هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی انجام می شود. خرید عمده محصول باعث کاهش سود تعلق گرفته به محصول و در نتیجه کاهش قیمت آن می شود. در فروش عمده قیمت هر عدد ست به صورت چشم گیری کاهش می یابد و خرید محصول را برای مشتری به صرفه و ارزان می کند. 

هم چنین فروش این محصول به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه نیز انجام می شود. این امر باعث می شود که واسطه ها از میان حذف شوند و به کالا سود کمتری تعلق بگیرد. در نتیجه قیمت نهایی محصول کاهش می یابد. بنابراین به مشتریان توصیه می شود که خرید خود را به صورت عمده و مستقیم انجام دهند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند. 

خریداران محترم می توانند با توجه به سلیقه شخصی، رنگ و طرح ست مورد نظر خود را انتخاب کنند. تنوع در رنگ و طرح این محصول باعث می شود مشتریان طیف وسیعی جهت انتخاب داشته باشند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟