قیمت روز روتختی لایکو دو نفره

روتختی اولین بخش از ست خواب است که در نگاه اول توجه فرد را به خود جلب می کند و در واقع پوشش اصلی تخت می باشد. انواع متنوع روتختی علاوه بر اینکه جلوه زیبایی به سرویس خواب می دهد، می تواند به عنوان روانداز نیز مورد استفاده قرار گیرد. قیمت روز روتختی لایکو دو نفره به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و موارد متعددی از جمله کیفیت، روش خرید، طرح و رنگ، نوسانات اقتصادی در کشور و … بر قیمت آن مؤثر می باشند.

قیمت روز روتختی لایکو دو نفره

روش هایی برای خرید روتختی مناسب

روش هایی برای خرید روتختی مناسب این روزها روش های مختلفی برای خرید انواع روتختی وجود دارد که معمولا اغلب افراد به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید محصول دلخواه می کنند. یکی از راحت ترین روش ها خرید به صورت اینترنتی می باشد که شما می توانید در سریع ترین زمان و با هزینه ای مناسب محصول مورد نظر را تهیه نمایید. یکی از بهترین مراکز خرید اینترنتی به صورت عمده این سایت می باشد که امکانات بسیار خوبی را برای خریدی آسان و راحت برای مشتری فراهم نموده است.
ست روتختی دو نفره معمولا شامل دو عدد رو بالشتی، لحاف، کاور لحاف، کاور تشک می باشد. جنس لحاف معمولا از پنبه و پلی استر بوده و روکش آن از ساتن و یا پنبه می باشد که در اثر شستشو بسیار مقاوم است و تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود.
ابعاد روتختی و رو بالشی نیز استاندارد می باشد. کاور تشک به خوبی سطح تشک را پوشانده و مانع نفوذ گرد و غبار به داخل تشک می شود و الیاف به کار رفته در لحاف از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار می باشد و با شستشوی صحیح تا مدت ها بدون تغییر خواهد ماند. انواع روتختی ساده نیز در رنگ های متنوع تهیه می شود و در ابعاد تک نفره و دو نفره وجود دارد.

آشنایی با تولیدکنندگان روتختی لایکو

آشنایی با تولیدکنندگان روتختی لایکو تولید کنندگان روتختی انواع سرویس خواب شامل روتختی تک نفره، دو نفره و نوزادی، تشک، پتو، حوله، بالش، کوسن و … را با بهترین کیفیت و با رعایت استانداردهای لازم توسط دستگاه های مجهز و مدرن طراحی و تولید می کنند.
این شرکت با ارائه محصولاتی کاربردی و درجه یک توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید و فروش بسیار خوبی در کشور داشته باشد. یکی از محصولات پر فروش آن روتختی می باشد که به صورت ست های دو نفره و تک نفره عرضه می شود و با وجود تنوع بالا در طرح و رنگ نیاز مشتری با هر سلیقه ای تأمین شده است و می تواند به راحتی کالای خود را انتخاب و خریداری نماید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟