مرجع فروش روتختی دو نفره ۶ تکه باکیفیت

اتاق خواب یکی از مکان های یک خانه می باشد که جدا از زیبایی، باید محل آرامش هم باشد. برای ایجاد زیبایی و آرامش باید از لوازم و رنگ های متنوع و خوب استفاده کرد که یکی از آنها انتخاب رو تختی خوب می باشد. روتختی ابعاد و اندازه های مختلفی دارد که روتختی دو نفره ۶ تکه از پرفروش ترین نمونه های این محصول می باشد.

مرجع فروش روتختی دو نفره 6 تکه باکیفیت

مشخصات روتختی دو نفره ۶ تکه

مشخصات روتختی دو نفره 6 تکه

روتختی را میتوان طوری انتخاب نمود که مناسب دکوراسیون اتاق خواب باشد. مثلا اگر دکوراسیون شما سنتی است، از روتختی با طرح های ترمه و چهل تیکه استفاده کنید. اما قبل از تهیه این محصول باید بدانیم که روتختی ۶ تکه چه مشخصاتی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

مشخصات روتختی دو نفره ۶ تیکه:

  • روتختی باید نرم و راحت بوده و روی تخت به خوبی بنشیند.
  • باید کیفیت خوبی برخوردار باشد. تعداد تارهای موجود در هر یک سانتی متر مربع بیشتر باشد این محصول از کیفیت خوبی برخوردار است. تعداد آن اگر ۲۵۰ تار باشد روتختی بسیار نرم و با دوام می باشد.
  • دقت داشته باشید که روتختی کل فضای تخت را بپوشاند.
  • اگر میخواهید از طرح های برجسته استفاده  کنید، باید برجستگی های آن را با دست حس کنید.
  • این محصول باید قابل شست و شو باشد و رنگ آن ثابت باشد تا با شستشو رنگ آن تغییر نکند.

هنگام خرید رو تختی دقت کنید ابتدا لوازم اتاق را بچینید و بعد اقدام به خرید آن کنید. یک نکته که خیلی مهم است، شستو شوی این محصول است. هنگام شست و شو از آبی که زیاد داغ است استفاده نکنید. آب با درجه چهل تا شصت درجه مناسب است. جنس این نوع روتختی ها بسیار نرم می باشد و افراد هنگام خوابیدن بر روی آن احساس راحتی دارند.

طرح و رنگ بندی روتختی بسیار زیاد است و افراد با هر سلیقه ای که دارند می توانند آن را با اتاق خواب خود ست کنند.

قیمت دقیق روتختی دو نفره ۶ تکه

قیمت دقیق روتختی دو نفره 6 تکه

 همانطور که از اسم این روتختی مشخص است دارای شش تکه بوده و روبالشتی نیز از خود دارد. با توجه به این که امروزه همه ی افراد در خانه های خود از تختخواب استفاده می کنند تقاضای افراد برای تولید این مدل روتختی ها بیشتر شده است و کارخانه های تولیدی در حال تلاش و کوشش زیادی هستند تا این نوع روتختی ها را با جنسی مرغوب و کیفیتی عالی به بازار ها عرضه کنند. قیمت روتختی دونفره بسیار ارزان و مناسب می باشد. شما می توانید از طریق همین سایت، از قیمت دقیق این محصول آگاه شوید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟