مرکز صادرات بالش الیاف پر قو هتل

بالش الیاف پر قو هتل یکی از محصولاتی است که در ساخت آن از الیاف پر قو که از جنس میکرو فایبر هستند استفاده شده است.
این بالش توسط مرکز صادرات آن به بازار خارجی عرضه می شود و سود قابل توجهی را برای این مرکز و صادر کنندگان آن به همراه خواهد داشت زیرا فروش این محصول با ارزهای خارجی است که از نرخ برابری بالایی نسبت به ریال ایرانی برخوردارند.

مرکز صادرات بالش الیاف پر قو هتل

آشنایی با بالش پر قو

آشنایی با بالش پر قو

نوع بالش می تواند تاثیر قابل توجهی در سلامت ستون فقرات و گردن داشته باشد. از میان انواع بالش می توان به بالش پر قو اشاره کرد که فرم پذیری بسیار بالایی دارد و برخلاف انواع بالش های پنبه ای و غیره دچار درهم رفتگی نمی ‌شود.
این بالش در داخل کشور تولید شده و به عنوان بالش مخصوص هتل نیز شناخته می شود.

ساختار طبیعی انواع مختلف پر قو دارای این قابلیت است که از مانع از ایجاد تعریق هنگام خواب می شود و با ایجاد فضای مطلوب در اطراف سر باعث ایجاد خواب راحت می گردد. بالش الیاف پر قو دارای خاصیت ضد آلرژی است و به هیچ عنوان تولید بو نمی ‌کند.

این بالش ها از دسته نرم ترین انواع بالش به شمار می آیند و به همین جهت قیمت نسبتا گران تری نسبت به بالش های دیگر دارند.

بالش های تولید شده از پر قو در دسته سبک ترین بالش ها حساب می ‌آیند و از وزن بسیار سبکی برخوردارند. این بالش ها را با استفاده از بوی آنها می ‌توان به راحتی از بالش انواع پرندگان دیگر همچون مرغابی و غاز تشخیص داده به این ترتیب که بالش تهیه شده از سایر پرندگان بوی خاصی را می دهد اما این بالش همان طور که گفته شد بی بو است.
جالب است بدانید که هر چه میزان استفاده از پر گردن در بالش بیشتر باشد نرمی آن بیشتر خواهد بود و قیمت گرانتری نیز خواهد داشت.

آشنایی با تولیدکنندگان بالش الیاف پر قو هتل

آشنایی با تولیدکنندگان بالش الیاف پر قو هتل برای خرید انواع بالش الیاف پر قو هتل بهتر است به جای واسطه‌ها با تولیدکنندگان این محصول آشنایی پیدا کنید. آشنایی با تولید کنندگان این بالش باعث می شود که بتوانید با اطمینان بیشتری از کیفیت آن، بالش را تهیه کنید و علاوه بر آن زیر قیمت بازار آن را به دست آورید.

شما می توانید در تماس با این تولیدکنندگان از طریق تلفن و یا همین وب سایت اطلاعات مربوط به را آنها را به دست آورده و در تماس مستقیم با آنها و ضمن اطلاع از مشخصات انواع این بالش نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

تولید کنندگان برتر این عبارت از مرغوبترین الیاف پر قو برای تولید این بالش استفاده می ‌کنند و به همین جهت خریداران و به ویژه صادرکنندگان این بالش می توانند به مرجع تهیه این محصول دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟