مرکز فروش زیرانداز مسافرتی ۹ متری باکیفیت

انواع زیر اندازها یکی از مهمترین وسایلی می باشند که باید در مسافرت ها به همراه داشت. 

به همین دلیل امروزه زیرانداز مسافرتی در طرح ها و مدل های مختلف و سایز بندی های متنوع تولید می شود که یکی از پر استفاده ترین نوع آنها زیرانداز مسافرتی ۹ متری می باشد. 
این زیرانداز بهترین و مناسب ترین سایز را دارد که بسیاری از خانواده ها به دنبال آن می باشند. 

مرکز فروش زیرانداز مسافرتی 9 متری باکیفیت

مشخصات زیرانداز مسافرتی مرغوب

مشخصات زیرانداز مسافرتی مرغوب اگر می خواهید یک زیرانداز مسافرتی مرغوب و با کیفیت خریداری کنید، در این صورت بهتر است اطلاعاتی در مورد انواع زیرانداز مسافرتی مرغوب داشته باشید و بر اساس ویژگیها و مشخصاتی که این زیراندازها دارند اقدام به خرید آنها کنید.
از جمله مشخصات این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

  • ضد آب بودن: یکی از مهمترین مشخصات انواع این زیراندازها ضد آب بودن آنها می باشد. چرا که این کالا در مسافرت و در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد و نباید رطوبت زمین را به داخل انتقال دهد. بنابراین این زیر انداز نه تنها خیس نمی شود، بلکه آب را از کف زمین به داخل نیز انتقال نمی دهد. 
  • ضخامت: از دیگر ویژگی های نوع مرغوب این کالا باید به ضخامت آنها اشاره کرد. زیراندازهای مرغوب ضخامت خوبی دارند و می تواند بر استفاده خانواده های مختلف مناسب باشد. 
  • مقاوم بودن: دز کنار ویژگی هایی که گفته شد باید به مقاوم بودن آنها نیز اشاره کرد. انواع زیر اندازهای مرغوب باید مقاومت بالایی داشته باشند و در اثر پهن کردن و یا جمع کردن از روی زمین پاره و یا آسیب نبینند. از جمله این زیر اندازها می توان به زیرانداز جاجیمی اشاره کرد. 
  • علاوه بر ویژگی ها و خصوصیاتی که گفته شد، می توان به دیگر مشخصات دیگر این محصول اشاره کرد که از جمله آنها باید به راحتی در جمع کردن و پهن کردن،سبک بودن، کم حجم بودن و غیره …. اشاره نمود. 

قیمت نهایی زیرانداز مسافرتی ۹ متری

قیمت نهایی زیرانداز مسافرتی 9 متری انواع زیراندازهای مسافرتی کاربردها و مزیت های بسیار زیادی دارند، سبب شده است امروزه خرید و فروش آنها با استقبال بسیار زیادی مواجه شود و بسیاری از مردم به خریداران آن تبدیل شوند. 

ولی با این وجود قیمت این کالاها در بازار بسیار متغیر است که بر اساس نوع، کیفیت، اندازه و غیره… می تواند تغییر کند از این رو، برای این کالا نمی توان قیمت نهایی و مشخص را تعیین کرد.
اما می توانید برای دریافت قیمت نهایی انواع زیر اندازها به ویژه زیراندازهای مسافرتی ۹ متری با شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و از قیمت های دقیق و به روز آن اطلاع یابید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟