قیمت فروش انواع روبالشتی مخمل

قیمت فروش انواع روبالشتی مخمل در بازار متفاوت می باشد و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. آیا می دانید خرید و فروش روبالشتی مخمل و عرضه انواع روبالشتی مخمل به چه منظور صورت می گیرد و قیمت فروش آن در بازار چگونه می باشد؟

 

روبالشتی ها یکی از لوازم و یا به عبارت دقیق تر پارچه هایی هستند که بر روی بالشت ها کشیده می شوند. شستشوی یک بالشت برای دفعات زیاد موجب کوتاه شدن عمر آن خواهد شد. حال آنکه یک روبالشتی را می توان با خیال راحت بار ها و بار ها مورد شستشو قرار داد.

 

 

روبالشتی مخمل پارامونت

 

 

ویژگی های انواع روبالشتی مخمل

 

یکی از مدل های جدید و زیبای روبالشتی ها، مدل روبالشتی مخمل می باشد. این نمونه از روبالشتی ها بسیار بادوام هستند. روبالشتی مخمل یکی از مدل های زیبای روبالشتی است که از پارچه های مخمل تولید می شود. این پارچه ها بسیار باکیفیت می باشند و قسمت بیشتر آن را پنبه در برگرفته است بنابراین از ایجاد حساسیت های پوستی جلو گیری می‌نماید. هم چنین این مدل از روبالشتی به دلیل تراکم بالای مخمل، دارای جنسی بسیار نرم و راحت می باشد.

 

روبالشتی مخمل دارای ویژگی های زیادی می باشد که مهم‌ترین آن ها عبارتند از:

 

  1. دوام و استحکام جنس آن
  2. نرمی و لطافت آن
  3. تنوع در طرح و رنگ
  4. مقاومت رنگ در شستشو
  5. عدم ایجاد چروک

 

از دیگر ویژگی بارز  این رو بالشتی های مخمل باید به زیبایی منحصر به فرد آن اشاره نمود که موجب ایجاد آرامش می‌شود. همچنین موجب جلوگیری از افسردگی نیز می شود.

 

 

فروش روبالشتی مخمل

 

قیمت فروش انواع روبالشتی

 

در ایران قیمت انواع روبالشتی در شهر های مختلف کمی متفاوت می باشد. این کالا در شهر های صنعتی معمولا قیمت پایین تری دارد. نزدیکی کارخانه ها و تولیدی های وابسته به این محصول در قیمت گذاری آن بسیار مؤثر است. به همین دلیل قیمت آن در استان های خراسان، تهران و اصفهان مناسب تر می باشد. مجموعه روبالشتی ایرانی به عنوان شرکت فروش انواع روبالشتی مخمل این محصولات زیبا و چشم نواز را باکیفیتی عالی و قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب به دست خریداران و مشتریان عزیز میرساند بنابراین اگر شما هم قصد خرید ویژه انواع روبالشتی مخمل را دارید میتوانید با مراجعه به سایت شرکت روبالشتی ایرانی علاوه بر آشنایی با انواع محصولات ما پس از انتخاب محصول مورد نظر و منتخب خود آن را ثبت سفارش نمایید.

 

لازم به ذکر است که سایز روبالشتی در قیمت این محصول بسیار موثر می باشد. توجه داشته باید که اگر این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید، مقرون به صرفه تر خواهد بود و می توانید با پرداخت هزینه کمتری آن را تهیه و خریداری نمایید.

 

برای اطلاع از لیست قیمت انواع روبالشتی می توانید با مشاوران فروش این محصول در ایران در ارتباط باشید. کارشناسان فروش این محصول می توانند به شما در چگونگی خرید و فروش روبالشتی کمک کنند. آن ها گزینه های پر فروش را بنا به موقعیت اقلیمی شما معرفی می کنند. درنتیجه شما می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

برای اطلاع از مدل های جدید روفرشی کلیک کنید.

 

فروش انواع روبالشتی

فروش انواع روبالشتی

لینک کوتاه:

4 فکر در مورد “ قیمت فروش انواع روبالشتی مخمل

  1. منا نیک مانده گفت:

    سلام وقت بخیر، آیا فروش به صورت اقساطی هم دارین؟ فروش به صورت اقساطی به چه صورت؟

  2. کیمیا غلامی گفت:

    درود. میخاستم محصولاتتون روبه صورت عمده برای فروشگاهم خریداری کنم، برای خرید به صورت عمده چطور باید اقدام کنم؟

  3. خداداد زیرو گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

  4. اورهان نوجامه گفت:

    سلام پارچه مخمل متر چند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟