قیمت تشک و بالش شاه نشین

قیمت تشک و بالش شاه نشین:

قیمت عمده تشک و بالش شاه نشین:

تشک و بالش های شاه نشین بستگی به الیاف به کار رفته در آن و طرح یا عکس های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. قدمت تشک و بالش های شاه نشین برمیگردد به سال های دور که در منزل ها اشراف و بزرگان از آنها استفاده می کردند.

از تشک ها و بالش شاه نشین معمولا در رستوران‌ های سنتی، قهوه خانه ها و منزل هایی که دکوراسیون سنتی دارند  استفاده می کنند.

جنس نخ این پشتی ‌ها می‌تواند از لمه، ابریشم و پلی استر باشد. این تشک و بالش های شاه نشین معمولا دارای یک پک کامل از 5، 7 و 9 تکه هستند و همچنین دارای قیمت‌ های مختلفی هستند.

قیمت های تشک و بالش شاه نشین با هم متفاوت است که هر چه این محصولات با کیفیت تر باشد، دارای طرح های خاصی باشد و طیف رنگ بیشتری در آن استفاده شده باشد قیمت آنها گران تر است.

برای خرید تشک و بالش شاه نشین به نکات زیر توجه کنید:

  • اول اینکه ست شاه نشینی که شامل مایل به خرید هستید چند تکه می خواهید که هر چه تعداد تکه های شاه نشین بیشتر باشد قیمت آن نیز گران تر است.
  • جنس پارچه به کار رفته در تشک و بالش های شاه نشین هرچه از مواد مرغوب تری تولید شده باشد قیمت شاه نشین غالبا گران تر خواهد بود و بیشتر شاه نشین ها از الیاف پلی استر تولید می شوند.
  • طرح و یا عکس پارچه: برخی از طرح ها مانند شاه نشین ترمه دارای قیمت بالاتری هستند زیرا این طرح بسیار زیبا و پرطرفدار است.
خرید عمده بالش سنتی

خرید عمده بالش سنتی

تشک و ‌بالش شاه نشین

تشک و بالش های شاه نشین دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن دارای زیبایی منحصر به فرد هستند که طرفداران خاص خودش را دارد.

شاه نشین به مجموعه های کامل شده از تشک، بالش، پشتی، تکه نشیمن، متکای کوچک سنتی، پشتی و تکیه گاه دست گفته می شود.

در زمان های گذشته تشک و بالش های شاه نشین در منزل های اشرافی و بزرگان استفاده می شد. شاه نشین ها معمولا با اسم های خان نشین معروفی شدند که با قرار گرفتن چند تکه کنار هم ساخته می شوند.

خرید عمده بالش سنتی

خرید عمده بالش سنتی

خرید عمده تشک و بالش شاه نشین:

پشتی های شاه نشین همگی طرح و یا عکس متفاوتی دارند که کار را برای خریداران راحت کرده است که هر کدام از این عکس ها زیبایی خاصی دارند.

ست های شاه نشین در سه مورد 5 تکه، ۷ تکه و 9 تکه قابل خریدارای است که هر کدام از آنها عکس و طرح های مختلفی دارند که می توانید بنا به سلیقه تان خریداری کنید.

هر ست شاه نشین بسته به تعداد ست است که هر کدام باهم متفاوت است.

  • تشک به عنوان نشستن
  • پشتی
  • بالش سنتی
  • پشتی مثلثی به عنوان تکیه گاه

الیاف های شاه نشین دارای تراکم 130، 150 ،180 و 210 هستند و الیاف استفاده شده در آن از الیاف لمه، ابریشم، پلی استر، مخمل، ترمه، آب طلا و از ترکیب چند نخ با هم که قیمت هر کدام از آن متفاوت است، همچنین عکس و مدل های هر کدام مختلف است.

بالش سنتی گرد

بالش سنتی گرد

قیمت تشک و بالش شاه نشین

همان طور که توضیح دادیم قیمت تشک و بالش های شاه نشین همگی بر می گردند به متریال به کار رفته در آن که قیمت هر کدام با هم متفاوت است. نکات مهمی که رابطه مستقیم بر قیمت تشک و بالش های شاه نشین دارند این است که:

  • جنس نخ به کار رفته در تولید این محصول
  • برند تولیده شده شاه نشین
  • طرح پارچه
  • تعداد رنگ هایی که در پارچه به کار رفته است.

مجموعه شاه نشین دارای انواع رنگ های مختلفی از یک تا شانزده رنگ است، این رنگ ها دارای زیبایی خاصی هستند و هر چه تعداد رنگ های استفاده شده در شاه نشین بیشتر باشد قیمت آن نیز گران تر است.

بیشتر تشک و بالش های شاه نشین اغلب در رستوران های سنتی و قهوه خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت دیبا بافت دارای انواع تشک و بالش های شاه نشین با انواع مدل و طرح های مختلف است که می توانید با مراجعه کردن به سایت تمامی محصولات را مشاهده کنید و خرید خود را ثبت کنید و در صورت هر گونه سوال با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟