آخرین قیمت تشک تخت بچه

خرید تشک برای کودک همیشه مسئله مهمی در بین خانواده ها می باشد. جهت خرید و اطلاع از آخرین قیمت تشک تخت بچه می توانید با مسئولان فروش ما در این زمینه، از طریق سایت یا شماره های زیر ارتباط برقرار کنید و خریدی عالی را با ما تجربه کنید.

آخرین قیمت تشک تخت بچه

تشک مناسب سرویس خواب کودک

تشک مناسب سرویس خواب کودک معمولا کودکان ۸ تا ۱۲ ساعت در شبانه روز می خوابند. داشتن خوابی آرام به آرامش و سلامت مغر کمک می کند. یکی از مهمترین مسائل که روی این قضیه تاثیر می گذارد، تشک خواب می باشد و شما به عنوان والدین کودک موظف هستید، موجبات یک خواب راحت را برای کودکتان فراهم کنید.
تشکهای بسیار زیادی در سطح بازار موجود می باشد ولی شما برای انتخاب بهترین نوع آن باید یک سری نکات را رعایت کنید در اینجا می خواهیم راجع به تشک مناسب کودک صحبت کنیم.
معمولا در هنگام خواب بیشترین فشار روی کمر و باسن است، به همین دلیل تشک باید به گونه ای باشد که حالت ستون فقرات را به صورت ایستاده و نرمال نگه دارد و هیچ فشاری بر کمر، پا و ستون فقرات نباشد و راحت و مناسب  باشد.
بهتر است اندازه تشک برای سرویس خواب کودکتان کمی بزرگ باشد، زیرا کودکان در هنگام خواب بسیار تکان می خوردند و باید فضای زیادی داشته باشند تا آسوده بخوابند.
مهم ترین نکته در هنگام خرید تشک، دوام آن می باشد. باید جنس خوبی از این تشک خریداری شود تا مجبور به پرداخت دوباره برای خرید آن نشوید.
یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب تشک کودک، نوع فنر به کار رفته در آن است. فنر به کار رفته باید به گونه ای باشد که وقتی فردی دیگر روی تشک خوابید یا نشست، تشک تکان نخورد و به مرور صدای جیر جیر ندهد.
ارتفاع تشک یکی دیگر موارد مهم در انتخاب آن می باشد که هر چه ارتفاع تشک بیشتر باشد، مرغوب تر است.
پوست کودکان معمولا حساس می باشد، حتما به این نکته توجه داشته باشید که تشک ضد حساسیت باشد و اگر تهویه هوا در خود داشته باشد باعث خواب بهتر کودک می گردد.
یکی از تشک هایی که کودکان به آن علاقه دارند، تشک فانتزی بچه می باشد که طرح های عروسکی دارد. شما می توانید این محصول را طبق سلیقه خود و کودک خریداری نمایید. حتما در هنگام خرید وزن کودک را قید کنید تا در خرید این محصول راهنمایی شوید.

خرید عمده تشک تخت بچه قیمت مناسب

خرید عمده تشک تخت بچه قیمت مناسب خرید عمده تشک تخت بچه با قیمتی عالی و مناسب در این مرکز انجام می شود. قیمت این محصول با توجه به نوسانات ارز، جنس محصول، اندازه و ابعاد آن، نوع خرید تغییر می کند که قیمت دقیق محصول به طور مرتب در سایت به روز رسانی می شود. اگر شما هم تمایل به خرید این محصول دارید می توانید با روش های زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟