بازار فروش تشک تخت ارزان قیمت تهران

بازار فروش تشک تخت ارزان قیمت تهران رونق فراوانی دارد. تشک وسیله ای است که روی آن پارچه ای کشیده شده است و داخل آن از پشم و پنبه پر شده است. تشک ها را می توان هم روی تخت هم روی زمین انداخت و در موقع خوابیدن روی آن ها دراز بکشیم. این محصولات بسیار نرم و سبک می باشند و به ما کمک می کنند. تا خوابی راحت داشته باشید. داخل تشک علاوه بر پشم و پنبه از فوم، اسفنج، پشم شیشه،  پارچه های سنگین و… پر می شود.

بازار فروش تشک تخت ارزان قیمت تهران

سایز استاندارد انواع تشک تخت

سایز استاندارد انواع تشک تخت

سایز استاندارد انواع تشک تخت برای تشک های یکنفره در ابعاد ۱۸۰ تا ۹۰ می باشد. اما برای تشک های دو نفره در ابعاد ۹۰ در ۲۰۰ می باشد. از انواع تشک ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • تشک های فنر دار: این نمونه کالای خواب همان طور که از نامش پیداست دارای فنر است. در واقع هر چه میزان فنر در تشک بیشتر باشد. قیمت بیشتری هم دارد. از این نمونه محصولات می توان به تشک فنردار منفصل اشاره کرد. این محصولات می توانند در هنگام خواب ستون فقرات را پوشش دهی کنند. تشک های فنری منفصل نسبت به تشک های فنری سنتی طبی تر می باشد. استفاده طولانی مدت از این کالا ها باعث نمی شود تشک گود شود. این نوع محصولات می توانند از بیماری ستون فقرات در هنگام خوابیدن بر روی آن ها جلوگیری کنند.
  • تشک تخت خواب طبی : این نمونه محصولات از جنس یونولیت می باشند و مانند تشک های بیمارستانی سبک و سفت هستند.
  • تشک های فومی: کسانی که علاقمند هستند تشک های نرمی داشته باشند. باید از این نمونه کالا ها استفاده کنند. این تشک ها نسبت به تشک های فنری قیمت بیشتری دارند.

ارزان ترین قیمت تشک تخت در بازار

ارزان ترین قیمت تشک تخت در بازار

ارزان ترین قیمت تشک تخت در بازار بسته به کیفیت، نوع برند و شرایط بازار متفاوت می باشد. در هنگام خرید این نمونه کالا های خواب باید به گزینه های زیر توجه کرد:

  • در هنگام خرید این محصولات باید به ابعاد تخت خواب توجه کرد. ابعاد تخت های دو نفره باید ۱۶۰* ۲۰۰ سانتی متر و ۱۸۰ ۲۰۰ سانتی متر باشد.
  • در هنگام خرید این کالا ها توجه کنید که تشک شما ضد آب، ضد حریق و ضد نفوذ حشرات باشد.
  • معمولا برای کودکان و افراد سن پایین که وزن کمی دارند باید از تشک های فنری استفاده شود.
  • در هنگام خرید توجه کنید. که تشک های طبی فنر دار نیستند و تمام گروه های سنی با وزن های مختلف می توانند از آن ها استفاده کنند.
  • در هنگام خرید این محصولات باید به ارتفاع تخت خواب هم توجه کرد. ارتفاع استاندارد تخت خواب از تشک باید ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر می باشد.

بازار تشک تهران و ارزانترین تشک تخت خواب رونق فراوانی دارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟