بررسی قیمت پتو گلبافت ساده

یکی از برند های معروفی که پتو را با کیفیتی بی نظیر به مشتریان خود عرضه می کند پتو گلبافت ساده است. این پتو در طی سالهای اخیر با تعداد بالایی از طرف مردم خریداری شده و با قیمت های عالی به مشتریان ارائه می گردد. برای بررسی قیمت انواع پتوی گلبافت ساده باید عواملی چون کیفیت، سایز پتو و هزینه های تولیدی را که در بر گرفته در نظر داشت.

بررسی قیمت پتو گلبافت ساده

آشنایی با انواع پتو گلبافت

آشنایی با انواع پتو گلبافت انواع پتو گلبافت شیک با رنگ و طرح هاب زیبایی در بازار وجود دارند که نظر عموم مردم را به سوی خود جلب نموده اند. برای آشنایی با انواع پتوی گلبافت ضخیم می توانیم موارد متفاوتی را ذکر نماییم.

  • این نوع پتو در سایزهای مختلفی وجود دارد برخی از آنها نوزادی، نوجوانی هستند و برخی از آنها تک نفره یا دو نفره می باشند که برای افراد بزرگسال مناسب است.
  • در طرح و رنگ های متفاوتی تولید می شود و برخی از آنها تک رنگ بوده و برخی گل دار هستند که هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را دارند.
  • این پتو گلبافت ضخیم که گرمای زیادی دارد و بعضی از این پتوها دو لایه می باشند که گرما را چند برابر می کند و استفاده از آن برای افراد سرمایی بهتر خواهد بود.
  • گل بر جسته ای این کار بسیار شیک و لاکچری است و اغلب عروس خانوم ها از این مدل های شیک و فانتزی خرید می کنند و گویی طرحی که بر آن وجود دارد طبیعی و نقطه ضعفی ندارد.
  • مقاومت بالایی دارد و عمر مفید این پتو بالغ بر ده سال خواهد بود چون در از الیافی تشکیل شده که مقاومت خوبی در برابر شست و شو و چنگ زدگی دارد و خراب نمی شود.
  • قابلیت شست و شوی راحتی دارد و می توان هم در لگن و هم در ماشین لباسشویی آن را به آسانی شست و شو داد، زمان خشک شدن آن هم یک روزه در مقابل آفتاب است.

فروشندگان ویژه پتو گلبافت ساده

فروشندگان ویژه پتو گلبافت ساده از آنجا که پتو از کالاهای اساسی سرویس خواب می باشد تقاضا برای خرید از این کالا نیز به شدت زیاد می باشد به همین علت فروشندگان در این زمینه فعالیت زیادی دارند و برای تنظیم بازار تعداد زیادی از این پتو را وارد چرخه خرید می کنند.

فروشندگان ویژه پتو گلبافت ساده را با قیمت های استثنائی و با بهترین جنس از طریق فضای مجازی به فروش می رسانند. مشتریان می توانند به خوبی از این طرح استفاده کنند و از خدمات ویژه آن همچون ارسال درب منزل و تخفیف های بالا استفاده نمایند. برای خرید می توانید همین امروز از طریق این سایت اقدام کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟