توزیع کنندگان تشک مسافرتی درجه یک در رشت

معمولا تشک های مسافرتی با کمک ابر ویژه طبی تولید گردیده و به همین سبب خیلی سبک هستند. این‌ تشک ‌ها جهت مسافرت ‌ها و یا استفاده میهمان مناسب می ‌باشد. بیشتر سایز تشک مسافرتی ۲۰۰ سانتی ‌متر در ۹۰ سانتی‌ متر است که از ضخامت آن ‌ها از کمتر شروع‌ شده و گاهی برخی از آن ‌ها تا ۱۰ سانتی‌ متر هم ضخامت دارند.

وزن تشک مسافرتی تقریباً ۲ کیلوگرم بوده و به راحتی جمع می گردند همینطور جای زیادی را هم اشغال نمی‌ کنند. قابل ذکر است که ما به عنوان یکی از مراکز توزیع کننده تشک مسافرتی رشت می باشیم.

توزیع کنندگان تشک مسافرتی درجه یک در رشت

درباره انواع تشک مسافرتی چه می دانید؟

درباره انواع تشک مسافرتی چه می دانید؟

جنس تشک‌ های مسافرتی از چه است؟
به طور کلی تشک ‌های مسافرتی تقریبا نازک هستند و در سایزهای متوسط، بزرگ و تک نفره تولید و به بازار ارائه می شود. بیشتر آن ‌ها دارای پلی فوم هستند، ولی بعضی از این تشک ‌ها هم از لایه ‌های فوم تولید می‌شوند.

همه افراد در طی روز مشغول انجام فعالیت های روزمره خود هستند و شب‌ ها خسته به منزل می آیند. تنها موردی که می ‌تواند خستگی ناشی از کار را بر طرف کند، استراحت کردن در یک مکان راحت و نرم است. ولی زمانی که در سفر هستیم شاید نتوانیم در مکان مناسب استراحت کنیم و یک خواب راحت را پشت سر بگذرانیم.

استفاده از تشک مسافرتی این امکان را به همه می‌ دهد تا در سفر هم خواب راحتی و خوبی داشته باشید. تشک‌های مسافرتی به راحتی قابل حمل می باشند و شما نگرانی راجب حمل و نقل و جا گیر بودن آن ها نخواهید داشت. همینطور قیمت مناسب و به صرفه این مدل از تشک‌ ها سبب گردیده نقش پر رنگی در بین کالاهای خواب داشته باشند.

مزایای استفاده از تشک مسافرتی به شرح زیر است:

  • دارا بودن قابلیت حمل
  • سبک بودن
  • کم حجم بودن

موارد بالا از ویژگی های اصلی و مهم تشک مسافرتی است. غالبا این تشک‌ ها ضد حساسیت هستند و مشکلی جهت پوست و موی افراد به وجود نمی آورد. تشک ‌های مسافرتی اصولا سبک هستند و افراد می‌ توانند از آن ‌ها با خیال راحت در سفر استفاده کنید.

چنانچه تمایل دارید به یک مسافرت به مناطق ساحلی بروید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما یکی از این تشک ‌های استاندارد را تهیه کنید چون تشک‌ های مسافرتی معمولا ضد رطوبت ساخته می شوند. تشک ‌های مسافرتی معمولا فضای کمی را اشغال می کنند و معضلاتی مثل کمبود فضا را پیش نمی آید. جهت استفاده افراد در هر سن و وزنی خوب هستند. مدل ‌ها و رنگ‌ های گوناگونی دارند. نکته مهم دیگر این است که این تشک ها قابلیت شستشو دارند.

راهنمای تهیه تشک مسافرتی رشت

راهنمای تهیه تشک مسافرتی رشت

برخی از رنگ های موجود در بازار برای این تشک ها به صورت زیر است:

  • مشکی
  • کرم
  • طوسی
  • نقره ای

که رنگ های مذکور از رنگ های پر طرفدار این کالا به حساب می آید. می توان گفت که یکی دیگر از رنگ هایی که در زمان خرید انواع تشک مسافرتی خیلی مورد استفاده مشتریان قرار می گیرد، رنگ مشکی می باشد که به سبب چرک تاب بودن آن دیرتر لکه و کثیف می شود.

لازم به ذکر است که یک از فاکتورهای مهم در زمان خرید این تشک ها قیمت آن ها می باشد که لازم به ذکر است که قیمت تشک های مسافرتی به عوامل زیر بستگی دارد:

قیمت این تشک ‌ها عموما رابطه کاملا مستقیمی با جنس و کیفیت آن دارد به این شکل که هر چه جنس آن مرغوب تر باشد، همان مقدار، قیمت آن هم بالاتر می شود.

بهتر است این محصول را از مراکز معتبر عرضه کالای خواب و از برندهای مرغوب و معروف خریداری کنید تا تضمین سلامتی کمر و ستون فقرات خود مطمئن شوید. زیرا در غیر اینصورت اگر این تشک ها غیر استاندارد باشند خطرات جبران ناپذیری برای سلامتی ستون فقرات دارد. پس همیشه تشک مسافرتی درجه یک را از این مراکز تهیه کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟