تولید انواع تشک نوزاد تکه دوزی

تشک نوزاد یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز در سیسمونی می‌باشد که دارای انواع مختلفی با طرح و رنگ ‌های گوناگون می ‌باشند، یکی از انواع تشک های بسیار زیبای نوزاد نوع تکه دوزی آن می ‌باشد که توسط تولید کننده این محصول تولید می گردد، تولید انواع تشک نوزاد تکه دوزی با استفاده از بهترین و مرغوب ‌ترین پارچه ‌ها و الیاف موجود در بازار انجام شود و سلامتی و خواب خوش را برای کودکان به ارمغان می ‌آورد.

تولید انواع تشک نوزاد تکه دوزی

جامع‌ترین راهنمای خرید تشک

جامع‌ترین راهنمای خرید تشک همه ما خوب مید‌دانیم زمانی که کودکی به دنیا می ‌آید دارای استخوان های نرم و درحال رشد می ‌باشد و به همین دلیل باید از نوزاد به خوبی و با لطافت خاصی مراقبت کرد. 

تهیه سرویس خواب خوب و با کیفیت یکی از روش های کمک کننده در زمان رشد نوزاد می باشد، انتخاب تشک مناسب و مرغوب برای او یکی از اولویت های اولیه و مهم در زمان رشد و شکل ‌گیری استخوان‌ های کودک می باشد، چراکه نقش مهمی در امنیت او و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات متعددی به ستون فقرات نوزاد دارا می باشد. 

در زمان خرید تشک نوزاد باید به نکات مهمی توجه نمود تا بتوان به سلامت آن کمک کرده و این دوران را با موفقیت پشت سر گذراند. 

اولین نکته در زمان خرید تشک نوزاد توجه به ابعاد آن می باشد و ابعاد تشک باید طوری انتخاب شود که به‌ خوبی در تخت و گهواره نوزاد جای گرفته و متناسب  با اندازه و قد بدن نوزاد باشد. 

زمانی که تشک را درون تخت خواب قرار می ‌دهید لبه های آن نباید بیش از ۴ سانتیمتر از تخت فاصله داشته باشد زیرا ممکن است باعث گیر افتادن دست و پای کودک در آن قسمت و وارد آمدن آسیب‌ های جدی به نوزاد گردد. 

جنس رویه تشک نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است جنس آن از نرمی و لطافت خاصی برخوردار باشد و از الیاف و پارچه های مرغوب، با کیفیت و غیر حساسیت زا تولید شده باشد. 

تشک نوزاد باید با پنبه باکیفیت و یا با فوم پر شده باشد و از تراکم بالا و مقاومت خوبی برخوردار باشد. 

الیافی که برای تشک استفاده می شود باید از الیاف مرغوبی باشد که در خواب راحت کودک شما نقش مؤثری داشته باشد. 

تشک‌ های سفت مناسبترین گزینه برای آنها محسوب می شود،  زیرا تشک ‌های نرم باعث می شود که بدن نوزاد در آن گیر کرده و باعث خفگی نوزاد گردد. 

تشک نوزاد باید قابلیت تنفس دارا باشد تا هوا به راحتی در آن جریان داشته و بتواند سلامتی نوزاد را به‌ همراه داشته باشد. 

بزرگترین فروشگاه عرضه تشک نوزاد تکه دوزی

بزرگترین فروشگاه عرضه تشک نوزاد تکه دوزی بزرگترین فروشگاه عرضه تشک نوزاد با عرضه انواع مختلف تشک ‌های موجود مانند تشک نوزادی فانتزی، تشک نوزاد لبه دار، تشک نوزاد تکه دوزی و انواع و اقسام مدل ‌های جدید و به‌ روز، توانسته با توجه به جنسیت از تنوع بالایی برخوردار باشد و همه نیاز ها و سلیقه ‌های مختلف را پوشش دهد. 

برای برقراری ارتباط با این فروشگاه‌ می‌ توانید از این سایت به عنوان پل ارتباطی مجازی و اینترنتی استفاده نمایید و یا از طریق راه ‌های دسترسی موجود در سایت با فروشگاه ارتباط تلفنی برقرار کرده و همچنین با مراجعه حضوری می‌ توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟