خرید ارزان بالش طبی نانو کیفیت بالا

 بعد از یک روز کاری که انسان خسته میشود هر انسانی برای بدست آوردن انرژی از دست رفته و سر پا شدن به خواب نیاز دارد برای خوابیدن به لوازمی نیز احتیاج است که بالش یکی از مهمترین لوازم خواب است.

در گذشته انسان ها برای خوابیدن سر خود را بر روی چوب یا حصیر یا سنگ میگذاشتند که به مرور زمان شکل بالش ها تغییر یافت به حدی که امروزه بالش وسیله ای است پارچه ای به شکل کیسه مستطیل یا مربع و گرد که درون آن  را از الیاف یا اسفنج یا پر حیوانات و یا پنبه پر میکنند و در زمان استراحت و خواب آن را زیر سر گذاشته و از آن استفاده میکنند.

بالش طبی نانو  به دو دسته فوم دار و بادی تقسیم میشود که توصیه پزشکان استفاده از نوع فوم دار آن  است اما نمونه بادی هم به دلیل حمل و نقل آسان و سبک برای سفر و داخل ماشین مناسب بوده است.

خرید ارزان بالش طبی نانو کیفیت بالا

تفاوت بالش طبی نانو با انواع دیگر

تفاوت بالش طبی نانو با انواع دیگر بالش وسلیه بسیار مهمی است که در خرید و تهیه آن باید بسیار توجه کرد عدم توجه در تهیه بالشت مناسب ممکن است موجب گردن دردهای شدید و خفیف و همچنین ساییدگی های زانو شود و موجب حساسیت بدن به نوع الیافی که در آن  به کار رفته است شود.

بالش های طبی فوم دار به بالش طبی هوشمند نیز معروف است که با تغییر هوای محیط اطراف تغییر شکل میدهد یعنی به محض برداشتن سر خود از روی بالش فورا به شکل اولیه خود باز میگردد.

بالش ها با توجه به کارایی هایی که دارند به چند دسته تقسیم میشوند از جمله :

۱.بالش دور گردن :که گزینه خوبی برای افرادی که گردن درد دارند است.

۲.بالش مخصوص خواب : برای خواب راحت بین بالش فوم دار و هوشمند یک گزینه را انتخاب کنید بالش های بادی برای خواب مناسب نیستند‌.

۳.بالش زانو درد : این بالش برای افرادی که زانو درد دارند مناسب است.

۴.بالش بارداری : که برای خواب راحت مادر در دوران بارداری و اذیت های بارداری در حین خواب مناسب است.

۵.بالش مخصوص نشستن : برای افرادی که به علت کمر درد روی سطح صاف نمیتوانند بنشینند  مناسب است.

نرخ جدید بالش طبی نانو

نرخ جدید بالش طبی نانو یکی از مهمترین وسلیه های خواب بالش است که برای تهیه و خرید آن باید توجه بسیاری کرد تا وسیله مناسب با شرایط خود را خریداری کرد.

قیمت انواع بالش طبی نانو بسیار متفاوت است با توجه به کیفیت و مواد اولیه به کار برده در آن  قیمت بالا و پایین میشود.

برای خرید بالش ارزان و با کیفیت میتوانید با مشاورین سایت ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را جهت ارتباط با مدیر فروش و مشاور دریافت کنید و بالش خود را با توجه به شرایط خود شناخته و خریداری کرده و در درب منزل تحویل بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟