خرید مستقیم تشک تخت بیمارستانی از کارخانه

یکی از مسائل بسیار مهم در بیمارستان ها انتخاب نوع تشک برای تخت های بیماران می باشد زیرا بیمار ساعت های طولانی را باید روی آن دراز بکشد.

تشک های بیمارستانی انواع مختلفی دارند که باید آن ها را بر اساس نوع نیاز و مقاومتی که دارند و همچنین دوام و ماندگاری خریداری کرد.

شما می توانید برای خرید مستقیم تشک تخت بیمارستانی از کارخانه به این فروشگاه اینترنتی مراجعه و آن را با یک قیمت مناسب به صورت مستقیم خریداری کنید.

خرید مستقیم تشک تخت بیمارستانی از کارخانه

انواع تشک بیمارستانی کدام اند؟

انواع تشک بیمارستانی کدام اند؟ در پاسخ به این سوال که انواع تشک بیمارستانی کدام اند باید گفته شود که مدل های مختلفی از این محصول وجود دارد که از نظر مدل و طرح و رنگ و کارایی با یکدیگر متفاوت می باشند و به بعضی از آن ها در زیر اشاره شده است:

  1. تشک های فنری: در درون این مدل از تشک ها فنر هایی از جنس فلز های مختلف به صورت یکدست و مساوی کار گذاشته می شود تا تشک کاملا صاف باشد و انحنایی پیدا نکند. این مدل از تشک ها بیشتر برای افرادی خوب است که بر روی شکم خود می خوابند و به دلیل فضای بازی که بین فنر ها وجود دارد هوا به خوبی از بین ان عبور می کند و سبب خنک شدن تشک می شود و در اندازه ها و سایز های مختلف قابل ساخت و تولید است.
  2. تشک مموری فوم: این تشک ها از جمله مدل های جدید و به روزی هستند که بسیار مورد توجه پزشکان قرار گرفته اند زیرا برای ساخت آن ها از چند لایه فوم مخصوص و جنس خوب استفاده شده است که می توانند فرم و استایل بدن بیمار را به خوبی حفظ کنند و هیچ مشکلی برای کمر و بدن بیمار به وجود نمی آورند و از طول عمر و دوام بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند.
  3. تشک های مواج سلولی: در قسمت داخلی این تشک حفره های هوایی تعبیه شده است که زمانی که افراد تغییر حالت می دهند این سوراخ ها پر و خالی می شوند و به همین دلیل فشاری به فرد وارد نمی شود که به این وضعیت موج درمانی می گویند این مدل از تشک ها برای بیماری مناسب است که باید زمان طولانی را در بستر بمانند و یا کسانی که توان حرکتی مناسبی ندارند.
  4. تشک های بادی: که قابلیت کنترل هوا را دارند و هیچ فشاری بر روی بدن بیمار ایجاد نمی کند و سبب جریان درست و مداوم خون در رگ ها می شود و این دلیلی است که در صورت استفاده ی طولانی مدت باع می شود که بیمار زخم بستر نگیرد و از ایجاد عرق و رطوبت هم جلوگیری می کند.

ارزانترین قیمت تشک تخت بیمارستانی

ارزانترین قیمت تشک تخت بیمارستانی ارزانترین قیمت تشک تخت بیمارستانی را می توانید در سایت مورد نظر مشاهده کنید و با کارشناسان مجموعه هم در زمینه ی خرید و ویژگی های محصول مشورت داشته باشید.

امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید این محصول بر میزان تولید تشک بیمارستانی روز به روز افزوده می شود تا پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشد‌.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟