روفرشی خرید عمده با ارزان ترین قیمت و تحویل به موقع

روفرشی به عنوان محافظی برای فرش های گران قیمت انواع و مدل های مختلفی دارد که تهیه آن در بازار بسیار آسان می باشد. امروزه تهیه روفرشی خرید عمده و کلی در مراکز تخصصی تولیدی یا پخش صورت می گیرد. در این میان برای برخی از فعالین سفارش عمده با ارزان ترین قیمت و تحویل به موقع از سوی تولید کننده اهمیت زیادی دارد. بنابراین انتخاب بسترهای مناسب برای تامین این محصول اهمیت زیادی دارد. آیا می دانید بهترین انواع روفرشی در کدام مناطق و چگونه تهیه و تولید می شوند؟

روفرشی خرید عمده با ارزان ترین قیمت و تحویل به موقع

کارخانه روفرشی باکیفیت و درجه یک در ایران

کارخانه روفرشی باکیفیت و درجه یک در ایرانکارخانه روفرشی در ایران با قدمت طولانی جزء تامین کنندگان جهانی این محصول نیز به شمار می رود. طی سالهای اخیر به واسطه گران شدن قیمت انواع فرش، تقاضا برای خرید روفرشی به واسطه قیمت و نرخ مناسب تر افزایش یافته است.

در همین راستا کارخانه های تولیدی که اغلب در استان یزد فعالیت دارند، اقدام به افزایش تولیدات خود نموده اند. در این استان بیش از ۹۰ درصد از تولیدات روفرشی ایران، با درجات کیفی مختلف و تنوع بالا، تهیه و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شوند.

گفتنی است که محصولات کارخانه های روفرشی متنوع بوده و علاوه بر این محصول، انواع پتو مسافرتی، زیر سفره ای، زیر انداز سفری و … نیز در خطوط تولیدی جداگانه، تهیه و روانه بازار مصرف می کنند.

شناخت این مراکز تولیدی و دفاتر فروش آنها منجر به تهیه ارزان و بدون واسطه انواع روفرشی های جدید درجه یک و باکیفیت خواهد شد که در نتیجه افزایش سود و فروش مناسب را برای فعالین و فروشندگان عمده را به همراه دارد.

خرید اینترنتی روفرشی در سایز های مختلف

خرید اینترنتی روفرشی در سایز های مختلفهدف کلی از خرید روفرشی محافظت از انواع فرش های دستبافت، ابریشمی و گران قیمت در برابر عوامل محیطی مانند نورآفتاب و جلوگیری از پاخوردن آن در خانواده های شلوغ می باشد. برای طولانی شدن عمر فرش ها و حفظ کیفیت اولیه آنها، روفرشی ها انتخاب مناسب و در عین حال مقرون به صرفه ای هستند.

انواع روفرشی در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می شوند که برای تمام اتاق های کوچک و بزرگ و سالن های پذیرایی مناسب باشند. امروزه به واسطه افزایش عرضه و تعداد فروشندگان، خرید اینترنتی روفرشی با طرح های جدید و مدرن راهکار مناسبی است.

یکی از مدل های پرفروش این محصول، روفرشی ۱۲ متری است که در طرح های سنتی، مدرن و فانتزی قابل تهیه می باشد. خرید اینترنتی و مستقیم روفرشی های پرفروش مزایای زیر را برای شما به همراه خواهند داشت:

  1. امکان مقایسه طرح های مختلف با تنوع بسیار بالا نسبت به فروشگاه های حضوری
  2. عرضه مستقیم و ارزان قیمت روفرشی به صورت مستقیم از سوی تولید کنندگان و نمایندگان فروش آنها
  3. امکان سفارش روفرشی های جدید ایرانی یا مدل های وارداتی ترک
  4. بهره مندی از تخفیفات ویژه در برخی فصول سال و هم چنین ارسال رایگان و غیر حضوری

نمایندگی روفرشی بهترین روفرشی های ایرانی و خارجی

نمایندگی روفرشی بهترین روفرشی های ایرانی و خارجیهمانطور که اشاره شد روفروشی محصولی مناسب برای افزایش طول عمر فرش های گران قیمت هستند و به همین منظور اکثر خانم های خانه دار هر ساله به دنبال خرید مدل های جدید آن می باشند.

حال این سوال مطرح می شود که کدام مراکز برای خرید تکی یا سفارش عمده روفرشی مناسب تر هستند؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید اشاره کرد که در بازار روفروشی های را از نظر شرکت های سازنده باید به مدل های خارجی و ایرانی طبقه بندی کنیم.

اگر قصد خرید روفرشی به صورت عمده و با حجم بالا دارید، برای مدل های خارجی و وارداتی، شرکت های بازرگانی وارداتی و نمایندگی روفرشی عمده انتخاب مناسبی هستند. در مقابل برای خرید انواع روفرشی ایرانی، دفاتر فروش مرکزی و تامین کنندگان عمده را پیشنهاد می کنیم.

از سوی دیگر برای خرید تکی روفرشی در بازار، فروشگاه های تخصصی فعال در این زمینه بهترین انتخاب شما خواهند بود. البته امروزه تهیه و خرید برخی از انواع بهترین مدل های روفروشی به صورت حضوری امکان پذیر است. به عنوان مثال برای خرید روفروشی ابریشمی باید از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی اقدام به سفارش نمایید.

عرضه مستقیم روفرشی مخمل و زرکدار در بازار

عرضه مستقیم روفرشی مخمل و زرکدار در بازارروفرشی مخمل و زرکدار نمونه ای جدید، باکیفیت و مدرن به شمار می رود که نسبت به مدل های قدیمی و بافته شده از نخ های معمولی، طول عمر و کارآیی بیشتری دارد. این مدل از روفرشی نیز در سایز و اندازه های مختلف تولید می شود و معمولاً دارای رنگبندی متنوعی نیز می باشد.

از جمله ویژگی انواع روفرشی مخمل می توان به ثبات رنگ و تراکم بالا، تنوع طرح و مدل، ضخامت مناسب، عدم لیزر خوردگی به علت نوع بافت و ترکیبات نخ و مخمل اشاره نمود که موجب شده جزء بهترین های بازار روفرشی از نظر کیفیت باشد.

عرضه مستقیم روفرشی های مخمل مانند سایر مدل ها از طریق نمایندگی ها و شرکت های پخش فعال در این زمینه صورت می گیرد. البته شناخت برندهای تولیدی در مراکزی مانند استان یزد نیز کمک شایانی به خرید مستقیم مدل های جدید این محصول خواهد نمود.

در نظر داشته باشید که در بازار برای خرید روفروشی مخمل انتخابات زیادی خواهید داشت اما کمتر فروشنده ای بهترین مدل ها را با قیمت ارزان و مناسب عرضه می دارد. برای خرید ارزان، فروشندگان عرضه مستقیم و نمایندگان منطقه ای برندهای نام آشنا را توصیه می کنیم.

انواع روفرشی ارزان و باکیفیت در سراسر کشور

انواع روفرشی ارزان و باکیفیت در سراسر کشورروفرشی ها بر اساس نوع بافت، شکل ظاهری، سایز و اندازه به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند که بر همین اساس آنها را قیمت گذاری می کنند. در سراسر کشور انواع روفرشی ارزان، گران قیمت، باکیفیت از نظر بافت و طرح خرید و فروش می شود. شناخت مدل های مختلف در نهایت منجر به خرید مدل های مورد نظر با قیمت و نرخ مناسب خواهد شد.

به طور کلی انواع روفرشی تولیدی موجود در بازار را می توان در گروه های زیر دسته بندی نمود:

  • روفرشی کلاسیک
  • روفرشی مدرن
  • روفرشی ابریشمی
  • روفرشی مدرن کشدار

در دو مدل اول دسته بندی بر اساس طرح و مدل صورت می گیرد که تولیدات دارای طرح های خشتی، لچکی و انواع طرح های روز به صورت ساده و سه بعدی هستند. دو نوع آخر یعنی روفروشی های ابریشمی و کشدار بر اساس نوع دوخت و نخ به کار رفته در تولید آنها طبقه بندی شده اند. روفرشی های کشدار مدل های وارداتی از کشور ترکیه هستند که در هر چهار طرف کش هایی دارند که از لیز خوردن روفرشی جلوگیری می کنند.

برای خرید روفرشی ارزان با طرح های ذکر شده، بعد از انتخاب مدل مورد نظر می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به استعلام قیمت نمایید و در نهایت مدلی باکیفیت و در عین حال متناسب با بودجه خود را خریداری کنید.

روفرشی صادراتی ارزان با ظرافت تولید عالی

روفرشی صادراتی ارزان با ظرافت تولید عالیاز آنجایی که تولید روفرشی در کشور بیشتر از میزان تقاضای بازار داخلی است، حجم قابل توجه ای از انواع آن به کشورهای همسایه صادر می شود. روفروشی ابریشمی، مدل های مخمل زرکدار و برخی مدل های دست دورز نمونه های مناسب برای صادرات به شمار می روند.

صادرات روفروشی اغلب به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، سوریه، افغانستان و عراق صورت می گیرد. برای این منظور اغلب شرکت های صادراتی به دنبال خرید روفرشی با کیفیت عالی اما ارزان قیمت هستند. فعالین صنعت صادرات روفروشی می توانند از طریق دفاتر مرکزی فروش اقدام به خرید مستقیم از کارخانه تولیدی نمایند.

البته در نظر داشته باشید که قیمت انواع روفرشی به علت نوع دوخت و تنوع مواد اولیه تولیدی، تفاوت های چشمگیری داشته و با توجه به نیاز بازار هدف باید مدل های مناسب را انتخاب کنید. روفرشی های قهوه ای، سورمه ای، فیروزه ای و زرشکی نمونه هایی پرفروش از نظر رنگ بندی در بازار هستند که برای صادرات نیز توصیه می شوند.

محل فروش روفرشی ۱۲ متری و سایز های مختلف آن

محل فروش روفرشی 12 متری و سایز های مختلف آنروفرشی های از نظر سایز و اندازه تنوع بسیار زیادی دارند که معمولاً تقاضا برای مدل های بزرگ تر جهت پهن کردن روی فرش های ۱۲ و ۹ متری بیشتر است. در بازار مدل های عرضه شده از نظر سایز شامل موارد زیر می شوند:

  1. روفرشی ۴*۳: همان مدل های ۱۲ متری هستند که به علت استفاده از فرش های با این سایز در خانه های ایرانی فروش بالایی دارند.
  2. روفرشی ۳٫۵*۲٫۵: روفرشی های ۹ متری را شامل می شوند که برای اتاق خواب و استفاده در کف آشپزخانه پیشنهاد می شوند.
  3. روفرشی ۳*۲: انواع روفرشی شش متری که به علت سبک بودن قابلیت حمل آسانی دارد و به راحتی قابل شستشو است. این روفروشی ها برای اتاق کودک گزینه مناسبی هستند.
  4. روفرشی ۲*۱٫۵: اگر اهل مسافرت هستید این سایز از روفرشی ها را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه می توانید خریداری کنید.

محل فروش انواع روفرشی ها با تنوع رنگ و طرح بسیار زیاد بوده و در بازار سراسر کشور می توانید جدیدترین مدل ها را در مرکز فروش روفرشی تهیه و خریداری کنید.

روفرشی مخمل زرکدار و ابریشمی ایرانی

روفرشی مخمل زرکدار و ابریشمی ایرانیدو نمونه از روفرشی های تولید شده در کارخانجات ایرانی که طرفداران زیادی نیز دارند، مدل های مخمل و ابریشمی هستند. در تولید مدل های ابریشمی از انواع نخ های پلی استر ابریشمی با تنوع رنگی بسیار بالا استفاده می کنند. انواع روفرشی ابریشمی ایرانی، ظاهری براق و بافتی ظریف داشته که به علت بکارگیری الیاف مصنوعی طول عمر بالایی نیز دارند.

از سوی دیگر در تولید روفرشی مخمل زرکدار از ترکیب نخ های معمولی و مخمل استفاده کنند که منجر به تولید بهترین انواع این محصول از لحاظ کیفیت شده است. ترکیب نخ های طبیعی با نخ مخمل موجب افزایش تراکم روفرشی شده و از سوی دیگر کیفیت کار را نیز افزایش داده است. توجه کنید که از نظر وزنی و حجم، روفرشی های مخمل سنگین تر از مدل های ابریشمی هستند.

انواع مختلف این محصولات در استان یزد با حجم بالای تهیه و تولید می شوند که بهترین انواع آنها در نمایندگی های فروش روفرشی یزد با برندهای معتبر عرضه و به فروش می رسند.

قیمت روفرشی کشدار در بازار تهران

قیمت روفرشی کشدار در بازار تهرانروفرشی کشدار شامل انواع مدل هایی که از قسمت زیر و پشت، دارای کش باف هایی هستند که با هدف جمع نشدن و لیز نخوردن آن از روی فرش طراحی شده اند. انواع روفرشی وارداتی از ترکیه، مدل های کشداری هستند که اغلب با طرح های مدرن و سه بعدی قابل تهیه می باشند.

برای اطلاع از قیمت روفرشی ترکیه ای و انواع روفرشی صادراتی ارزان تولید ایران می توانید به نمایندگی ها، بنکداران، فروشندگان محلی و حتی تامین کنندگان عمده مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در بازار تهران به علت افزایش تقاضا و عرضه، رقابت بر سر عرضه ارزان و افزایش حجم فروش بسیار زیاد است.

قابل ذکر است که قیمت روفرشی کشدار ترکیه ای گاهاً بسیار متغیر است که این امر تحت تاثیر نرخ ارز وارداتی، سایز و اندازه روفرشی، میزان سفارش و کیفیت آن تعیین می شود.

فروش روفرشی تهران در بازارهای بزرگ و عمده امر آسانی نسیت. به همین علت به شرکت های فعال و تولید کنندگان توصیه می شود برای جذب مشتری و افزایش فروش از روش های نوین یعنی بازاریابی اینترنتی و پخش عمده آنلاین بهره ببرند.

فروش روفرشی در بازار ایران و بازار های خارجی

فروش روفرشی در بازار ایران و بازار های خارجیامروزه قیمت انواع فرش های دستبافت و صنعتی به قدری گران است که برخی از خانواده ترجیح می دهند از روفرشی به عنوان زیرانداز و حتی تزئین اتاق خواب و اتاق کودک خود استفاده کنند. نکته قابل تامل در این میان انتخاب روفرشی مناسب برای اتاق های مختلف است. برای اتاق کودک یا آشپزخانه انتخاب روفرشی با رنگ های تیره و بافته شده با الیاف مصنوعی توصیه می شود.

برای اتاق پذیرایی یا پهن کردن روفرشی بر روی فرش های دستباف مدل های مخمل و زرکدار گزینه های مناسبی خواهند بود. بعد از انتخاب طرح و مدل دلخواه خود، چگونگی تهیه و خرید ارزان و آسان در بازار اهمیت فوق العاده ای دارد.

در بازار ایران به علت تولید این محصول با حجم بالا به راحتی می توانید از طریق مراکز تخصصی فعال در این زمینه، انواع بهترین و جدیدترین مدل های روفرشی ایرانی و خارجی را خریداری کنید.

تولید عمده روفرشی در سایز و اوزان مختلف

تولید عمده روفرشی در سایز و اوزان مختلفتولید و فروش عمده روفرشی در کارخانجات یزد نشان دهنده این موضوع است که ایرانیان علاقه بسیار زیادی به استفاده از انواع روفروشی سبک و زیبا دارند. به همین منظور تمامی شرکت های پخش عمده روفرشی همواره بهترین و زیباترین مدل های تولیدی را به مناطق مختلف کشور ارسال می نمایند.

در نظر داشته باشید که سایز روفرشی تاثیر مستقیم در قیمت و نرخ فروش آن دارد. این در حالی است که اوزان مختلف روفرشی ها بر اساس وزن نخ و جنس و کیفیت آنها تعیین می شود. البته اغلب خریداران خواستار روفرشی هایی سبک و در حال باکیفیت هستند که تولید کنندگان باید به این ویژگی توجه ویژه داشته باشند.

امروزه تولید روفرشی عمده طرح فرش نیز در کارخانه ها کلید خورده است. با این هدف که انواع روفرشی ۱۲ متری مخمل و ابریشمی جایگزین فرش های گران قیمت و سنگین وزن شوند.

سفارش خرید روفرشی در طرح های موجود و سفارشی

سفارش خرید روفرشی در طرح های موجود و سفارشیخرید رو فرشی در طرح های سفارشی تنها با چند روش مانند ارتباط و ثبت سفارش به کارخانجات تولیدی امکان پذیر است. البته در طرح های سفارشی، قیمت نهایی نسبت به مدل های موجود بیشتر است. دلیل این امر طراحی و آمادسازی اختصاصی مدل مورد نظر توسط تیم طراحی و پیاده کردن آن بر روی سیستم جهت تولید می باشد.

امروزه برای سفارش مستقیم طرح های سفارشی و دلخواه، انتخاب شرکت تولیدی نیز اهمیت زیادی دارد. برای این منظور می توانید به مراکز روفرشی فروشی معتبر در منطقه ای خاص مراجعه کنید که به صورت نمایندگی فعالیت دارند.

با این وجود پیشنهاد ما این است که برای خرید، فروش و سفارش عمده یا تکی جدیدترین طرح های روفروشی از طریق روش های نوین یعنی خرید و فروش آنلاین اقدام نمایید. در این صورت امکان ارتباط مستقیم با تولید کننده یا وارد کننده بدون نیاز به صرف هزینه های جانبی و اضافی در کمترین زمان ممکن امکان پذیر می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟