شرکت تولید بالش لایکو مدل پرک

بالش لایکو مدل پرک یکی از مرغوب ترین انواع بالش ها به شمار می ‌آید که می ‌تواند در داشتن خوابی آرام و لذت بخش به شما کمک کند. شرکت تولید این بالش اقدام به ارائه این محصول با قیمت بسیار ارزان و کیفیت تضمینی به خریداران آن در سراسر کشور نموده است.

خریداران می‌توانند به طور مستقیم و بدون نیاز به واسطه ها در ارتباط با این شرکت ثبت سفارش خود را انجام دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت نمایند.

شرکت تولید بالش لایکو مدل پرک

آشنایی با بالش لایکو مدل پرک

آشنایی با بالش لایکو مدل پرک

انواع بالش لایکو مدل پرک از بهترین بالش های حتا حاضر بازار هستند که در تهیه آنها از الیاف معمولی استفاده نشده است. الیاف مورد استفاده در تهیه این بالش ها از نوع الیاف بالفلکس که همان الیاف کتان صد درصد نخ پنبه می باشد.

این بالش ها معمولاً در وزن ۹۰۰ گرمی ارائه می ‌شوند و انعطاف پذیری آنها بسیار بالا می باشد. از ویژگی‌های این نوع بالش ها این است که در اثر استفاده مکرر دچار خوابیدگی نمی‌شوند و کیفیت اولیه خود را همچنان حفظ می کنند.

این نوع بالش ها ضد آلرژی و حساسیت هستند و باعث ایجاد اگزما در پوست صورت و گردن نمی شوند. از دیگر ویژگی های بارز این نوع بالش ها وزن سبک آنها است که به راحتی قابل جابجایی هستند.

در تهیه این بالش ها از همه استانداردهای بهداشتی اروپایی استفاده شده است و بنابراین محصول تولیدی قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را دارا می باشد.

ابعاد این بالش ها ۱۰*۷۰*۵۰ سانتی متر است و به وسیله دست و ماشین لباسشویی قابلیت شستشو دارند؛ البته نکته را باید در نظر داشته باشید که دمای آب مورد استفاده برای شستشوی این بالش نباید از ۳۰ درجه سانتی گراد بیشتر باشد

بررسی نمایندگی های فروش بالش لایکو مدل پرک

بررسی نمایندگی های فروش بالش لایکو مدل پرک فروش بالش لایکو اصل مدل پرک توسط نمایندگی‌های این محصول در سراسر کشور انجام می ‌شود. این نمایندگی‌ها بالش لایکو را از شرکت تولیدی آن به طور مستقیم دریافت کرده و آن را با همان قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می کنند.

این نمایندگی‌ها در سراسر کشور وجود دارند و به همین خاطر هزینه حمل و نقل سفارشات برای خریداران بسیار اندک خواهد بود. خریداران می توانند از طریق همین وب سایت با این نمایندگی ها ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مربوط به انواع این بالش از جمله قیمت روز آن را به دست آورند.

این نمایندگی ها شماره تلفن های خود را در این وب سایت درج نموده و خریداران می ‌توانند از این طریق نیز با آنها ارتباط داشته باشند و سفارش خود را انجام دهند.

سفارش بالش از نمایندگی ها همانند خرید مستقیم از تولیدی بوده و دسترسی آنها به این بالش ها در هر لحظه که مایل باشند و به هر تعداد امکان پذیر است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟