شرکت تولید ملحفه هتلی سفید

پارچه ملحفه ای از پرفروش ترین پارچه های بازار به شمار می‌آید. از این پارچه برای ملحفه های هتل ها، بیمارستان ها، رومبلی، سرویس آشپزخانه و غیره استفاده می‌کنند. شرکت تولیدی برای تولید ملحفه هتلی از تمام پنبه با طرح ساده استفاده می‌کنند. ملحفه مناسب برای هتل باید از لطافت مناسبی برخوردار باشد تا رضایت مهمانان را جلب کند.

شرکت تولید ملحفه هتلی سفید به کیفیت و بهداشتی بودن محصولات خود اهمیت زیادی می‌دهد زیرا همان طور که می‌دانیم ملحفه های هتلی از جمله لوازمی هستند که به منظور رعایت بیشتر بهداشت فردی و عموی در اختیار مسافران و ساکنان مراکز اقامتی قرار می‌گیرند. به طور کلی ملحفه هتلی باید از جنس باکیفیت، الیاف مرغوب و قابلیت شست و شوی بالایی داشته باشد.شرکت تولید ملحفه هتلی سفید

جنس انواع ملحفه هتلی چیست؟

سرویس ملحفه هتلی باید  از لطافت بالایی برخوردار باشد و بهترین جنس نوع ملحفه که در هتل ها از آن استفاده می‌کنند از نوع پنبه است که صددرصد در آن پنبه بکار برده شده است. در بازار پارچه هایی که به فروش می‌رسد از نوع خارجی و چینی است که استقبال مردم بیشتر پارچه های خارجی می‌باشد. عمدتاً خرید پارچه از نوع ساتن است. به دلیل اینکه پارچه ساتن در کارخانجات ایران تولید نمی‌شود نمونه خارجی آن در بازار وجود دارد که مشتریان خودش را هم به دنبال دارد. برای اینکه تشخیص دهیم ملحفه خوب و باکیفیت چه ویژگی هایی دارد می‌توانیم با لمس کردن پارچه و شناختی که از الیاف داریم به ما کمک کند تا ملحفه با کیفیت انتخاب کنیم.

شناخت ویژگی ملحفه های هتلی

بهتر است از فردی که از اطلاعات کافی در مورد الیاف پارچه دارد کمک گرفته شود. در هتل ها بیشتر از ملحفه سفید و ساده استفاده می‌کنند پس نیاز به شناخت رنگ الیاف نیست و  عمدتاً جنس پارچه ها از نوع تترون است. در تابستان بیشتر از جنس پارچه ای که از پنبه سرد بکار برده شده خریداری می‌کنند تا خنک تر به نظر برسد و رضایت مشتری و همچنین کمترین هزینه در مصرف برق داشته باشند.

هتل ها برای اینکه هزینه آنها در خرید این محصول زیاد نشود آن را به صورت عمده خریداری می‌کنند. در رابطه با جنس انواع ملحفه هتلی باید گفت که امروزه این وسایل با استفاده از پارچه های مختلفی تولید می‌شوند که معمولاً ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند. شایان ذکر است که پنبه، بهترین و مرغوب ترین جنس ملحفه هتلی به شمار می‌رود. در واقع هر چه میزان الیاف پنبه ای ملحفه بیشتر کیفیت آن بالاتر خواهد بود. از این رو الیاف پلی استر و فلامنت برای تولید انواع ملحفه هتلی استفاده می‌شود.

 

جنس انواع ملحفه هتلی چیست؟

قیمت روز ملحفه هتلی ست

هتل ها بیشتر از ملحفه های سفید ساده استفاده می‌کنند. در کل پارچه های ساده و از یک جنس، ارزانتر از پارچه های طرحدار است. عرض پارچه ها هم خیلی تاثیر در قیمت می‌گذارد. بیشترین عرض مورد استفاده هتل ها عرض های ۲ و ۳ متر می‌باشد که با توجه به ضخامتی که دارند قیمت آن ها هم فرق می‌کند. پارچه های تترون ملحفه در رنگ های شیری، کرم قهوه ای که با توجه به دکور هتل ها خریداری می‌شود بیشترین فروش را دارند. ولی امروزه به دلیل قیمت های زیاد پارچه ها بیشتر هتل ها از ملحفه های ست دوخته شده در بازار خرید می‌کنند. جنس پارچه، طرح و مدل پارچه تاثیر زیادی در قیمت ملحفه در بازار دارد.

قیمت روز ملحفه هتلی چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که قیمت این محصول در درجه اول به جنس ملحفه و سطح کیفی آن بستگی دارد. علاوه بر این مسائلی مثل تراکم بافت، ضخامت، ابعاد و ویژگی هایی از این قبیل نیز از فاکتورهای اساسی تعیین کننده قیمت ملحفه هتلی محسوب می‌شوند. همچنین محل تولید، برند کالا، شیوه عرضه، بسته بندی یا نحوه خرید و فروش نیز بر قیمت روز ملحفه تاثیر می‌گذارند.

قیمت روز ملحفه هتلی ست

بهترین پارچه ملحفه هتلی چیست؟

همان گونه که در قسمت های پیشین بیان شد؛ بهترین پارچه ملحفه هتلی، پارچه نخی پنبه ای است. چرا که منسوجات پنبه ای علاوه بر این که لطیف و ضد حساسیت هستند، کیفیت و طول عمر بالایی نیز دارند. اما از آنجا که پنبه از الیاف طبیعی گران قیمت است، امروزه از پارچه های پنبه ای ترکیبی با الیاف دیگر نیز استفاده می‌شود. به عنوان مثال در اینجا از پارچه های پنبه و فلامنت، پنبه و پلی استر نام می‌بریم که از بهترین پارچه های ملحفه ای هستند.

بهترین پارچه ملحفه هتلی چیست؟

خرید عمده ملحفه سفید هتلی

خرید عمده ملحفه سفید هتلی از جمله مهم ترین فعالیت هایی است که کلیه مسئولین مراکز اقامتی انجام می‌دهند. این ملحفه ها به عنوان روتختی، رو‌انداز یا به منظور تمیز نگه داشتن تخت و سایر وسایل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در هنگام خرید ملحفه هتلی به صورت عمده در درجه اول به کیفیت جنس آن توجه می‌شود، زیرا این مسئله ارتباط مستقیم با طول عمر ملحفه دارد. شایان ذکر است که با لمس ملحفه و توجه به تراکم الیاف و میزان لطافت آن تا حدودی می‌توان به درجه مرغوبیت ملحفه پی برد.

خرید عمده ملحفه سفید هتلی

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟