صادرات انواع بالشت اسپان به کشورهای دیگر

انواع بالشت اسپان با کیفیت بسیار مرغوب و دوخت و طرح و رنگ مناسب قیمت عمده و مستقیم روانه بازار می شود. این کالا دارای انعطاف پذیری مناسبی می باشد و بسیار کاربردی است. صادرات این کالا به کشورهای خارجی بر حسب تقاضای مشتریان صورت می گیرد و به لحاظ کیفیت و قیمت آمار تقاضا و مطالبه در این کشورها در حجم بالایی گزارش شده است.

صادرات انواع بالشت اسپان به کشورهای دیگر

آشنایی با انواع بالشت

آشنایی با انواع بالشت امروزه تعدد مدل این کالا بسیار زیاد است و در انواع مختلفی قابلیت ارائه و عرضه به مشتریان را دارد. بالشت در نوع هوشمند با انعطاف پذیری فوق العاده و متناسب با فرم سرو گردن یکی از صدها نمونه ای است که می توان به آن اشاره کرد.

قابلیت شستشوی دستی را دارد ضمن اینکه الیاف به کار رفته در آن ضد حساسیت می باشد. برخی از این کالا با استفاده از پر حجیم و پر شده اند که به لحاظ وزنی بسیار سبک و راحت هستند.

این محصول در جنس پلی استر که اصولا از لطفت و نرمی قابل ملاحظه ای برخوردار است و قیمت مناسبی نیز دارد. بالشت هایی که با پشم شیشه پر شده اند حالت پفکی دارد و با چندین بار خوابیدن و قرار گرفتن سر روی آن از میزان پف بودن آن کاسته شده و الیاف آن به هم فشرده می شود و حجم آن کم می شود.

البته در قدیم این کالا را با پنبه پر می کردند که بسیار سنگین بود و الیاف آن به هم چسبندگی پیدا می کرد. در حال حاضر کمتر خانه ای پیدا می شود که از این نوع کالا برخوردار باشد چون تنوع و تعدد مدل و جنس در این کالا به قدری زیاد است که جایی برای بالشت پنبه ای باقی نمی ماند.

عمده فروشی انواع بالشت اسپان

عمده فروشی انواع بالشت اسپان انواع بالشت اسپان با برخورداری از کیفیت خوب و قیمت عمده به شکل مستقیم از طریق سایت به فروش می رسد. فروشگاه های غیر حضوری با تعامل و مساعدت شرکت های تولیدی در جهت برند سازی و تبلیغات، محصولات را با قیمتی که مقرون به صرفه است و با کیفیت بسیار خوب در معرض فروش قرار می دهد.

انواع بالشت الیاف در جنس بالفایبر با کیفیت عالی و قیمت عمده از طریق ما قابلیت ارائه به شما مشتریان گرامی را دارد. بالشت الیاف طبیعی ضد حساسیت بوده و انعطاف پذیری خوبی با قسمت های مختلف بدن دارد.

عمده فروشی این کالای خواب را در انواع متعدد و برندهای معتبر روانه بازار می نماید. خرید از عمده فروش ها برای صاحبان مشاغل و صنایع بسیار مقرون به صرفه و کاری بس معقول و منطقی به نظر می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟