صادرات بهترین زیراندازی برزنتی جاجیم و حصیری قیمت مناسب

زیرانداز وسیله ای است که در خانه، پارک، فضای سبز، ساحل و هر جایی می توان از آن بهره برد. این وسایل انواع و اقسام مختلفی از جمله برزنتی، جاجیم و حصیری دارند. امروزه صادرات بهترین زیراندازی ساخت و تولد ایران، با قیمت مناسب به بسیاری از کشورها صورت می گیرد. از جمله مهم ترین انواع صادراتی این محصولات، نوع جاجیم آن است که یکی از هنرها و صنایع دستی و سنتی ما محسوب شده و علاوه بر زیبایی از کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.
صادرات بهترین زیراندازی برزنتی جاجیم و حصیری قیمت مناسب

ارائه دهنده برترین مدل های زیرانداز در بازار

ارائه دهنده برترین مدل های زیرانداز در بازارمراکز پخش و نمایندگی فروش زیرانداز، ارائه دهنده برترین و جدید ترین مدل های این کالا هستند و آن ها را به صورت گسترده در بازار های سرتاسر کشور توزیع کرده و به صورت کلی و یا جزئی به مصرف کنندگان عرضه می کنند. زیر انداز ها مدل های مختلفی بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت دارند. از جمله:

  • زیرانداز حصیری
  • زیرانداز جاجیمی مسافرتی
  • زیرانداز برزنتی
  • زیرانداز فومی
  • زیرانداز پلاستیکی
  • زیرانداز سنتی

بهترین و پرمصرف ترین نوع زیر انداز ها، نوع جاجیمی آن ها هستند. این وسایل با بکار گیری پارچه های ضخیم و بادوامی تولید می شوند و استحکام خیلی زیادی داشته و در طرح و رنگ بندی های متنوع تولید می گردند. نکته مهم در مورد این نوع خاص از زیر انداز این است که در عین کیفیت خوب، قیمت مناسبی هم دارند. این وسایل بیشتر به عنوان یکی از لوازم سفر مورد استفاده قرار می گیرند.

قدیمی ترین نوع زیر انداز ها، نوع حصیری آن ها است. امروزه این وسایل هم با حصیر واقعی بافته می شوند و هم با بکار گیری مواد پلاستیکی و اجرای طرح حصیر تولید می گردند. استفاده از آن ها بیشتر در تفریحات خانوادگی و فضای سبز کاربرد دارد.

نوع دیگر از این وسایل، زیر انداز های فومی هستند که جنسی بسیار نرم و لطیف دارند. ضخامت آن ها متغیر است و برای اردوهای ورزشی، کوهنوردی و طبیعت گردی بسیار مناسب هستند.
در صورتی که قصد دارید، هر یک از انواع این کالا را خریداری کنید، هم می توانید به صورت حضوری به یکی از مراکز پخش آن ها مراجعه کنید، هم با برقراری تماس تلفنی محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

بازار خرید و فروش زیرانداز های جاجیم

بازار خرید و فروش زیرانداز های جاجیموقتی که با  خانواده خود به خارج از شهر می روید، در بین راه برای استراحت کردن نیاز مند زیراندازی جادار، مناسب و مطمئن هستید که با خیال راحت روی آن بخوابید. اما وسایلی که برای این منظور استفاده می شوند، باید هم دوام خوبی داشته باشند و هم قیمتی مناسب. زیرانداز های طرح جاجیم، رایج ترین و مرسوم ترین نوع این لوازم برای استفاده در سفر می باشند.

زیراندازهای جاجیمی، با طرح ها و رنگ های متنوع، در ابعاد و اندازه های مختلف، بین چهار تا دوازده نفره و یا بیشتر، بر اساس متراژ یا قالبی تولید و در بازار عرضه می شوند. این محصولات، با اینکه بسیار بادوام و مرغوب هستند نرخ بسیار مناسبی هم دارند و همین نکته دلیل اصلی داغ بودن بازار خرید و فروش آن ها است.

در مراکز پخش و نمایندگی های اصلی فروش این محصولات می توانید، انواع مختلفی از این وسایل در اندازه های متفاوت را بسته به نیاز خود، خریداری کنید. به عنوان مثال زیرانداز جاجیمی ۶ متری یا ۸ متری، یا زیر انداز جاجیمی ۸ نفره و … از انواع موجود می باشند.

در صورتی که مراجعه کردن به فروشگاه ها و مراکز پخش این محصولات برای شما سخت است، کافی است سری به وب سایت های مربوطه در اینترنت بزنید. در این سایت ها، امکان مشاهده انواع مختلف این وسایل، لیست قیمت ها و ثبت سفارش از راه دور برای شما وجود دارد.
بعد از اینکه سفارش خود را در این وبگاه ها ثبت نمودید، مسئول پخش و فروش، کالای درخواستی شما را به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد کرد و شما آن را به راحتی تحویل می گیرید.

عرضه بهترین مارک زیرانداز جاجیم و حصیری صادراتی

عرضه بهترین مارک زیرانداز جاجیم و حصیری صادراتیکارخانجات و کارگاه های تولیدی بسیاری در کشور، انواع مختلفی از زیر انداز های جاجیم و حصیری را با مارک های متفاوت تولید و به بازار های داخلی و یا عرصه صادراتی عرضه می نمایند. این محصولات بسته به شرکت سازنده، جنس و کیفیتشان، قیمت های متنوعی نیز دارند.
نمایندگی های معتبر پخش و توزیع این محصولات، انواع گوناگون ایرانی و یا خارجی آن ها را در بازار عرضه می کنند و در حجم عمده یا تکی به فروش می رسانند و در صورتی که مصرف کنندگان سفارش خرید عمده این اجناس را بدهند، تخفیف های قابل توجهی به آن ها ارائه می گردد.

برای آشنایی با بهترین مارک زیرانداز موجود در این مراکز، بهتر است یا سری به یکی از شعب آن ها بزنید، یا اینکه به جستجو کردن در فضای مجازی بپردازید.
در سایت های اینترنتی می توانید با آخرین مدل های موجود از این وسایل در دنیا آشنا شوید، لیست قیمت روز آن ها را مشاهده کرده و در نهایت در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش محصول کنید.

صادرات زیرانداز ایرانی در بسته بندی های درجه یک

صادرات زیرانداز ایرانی در بسته بندی های درجه یکتولید کنندگان داخلی، با بکار گیری مواد اولیه مرغوب به ساخت و تولید انواع زیرانداز صادراتی با کیفیت درجه یک می پردازند. این محصولات که مخصوص ورود به عرصه بین المللی و بازار های جهانی هستند، با طرح های بسیار زیبا و رنگ های متنوعی تولید می گردند و در بسته بندی های مخصوصی قرار می گیرند تا بتواند تاییدیه و مجوزهای لازم را دریافت کنند.
در سال های اخیر، بسیاری از محصولات هنری و سنتی ایرانی از جمله این زیر اندازه های مرغوب، در حجم وسیعی به بسیاری از کشور های همسایه صادر می گردند. در این راستا می توان به چند نمونه از این کشور ها اشاره کرد:

  • صادرات زیرانداز به عراق
  • صادرات زیرانداز به ترکیه
  • صادرات زیرانداز به افغانستان
  • ارسال زیرانداز به پاکستان

ورود این دسته از محصولات که صنایع دستی ما محسوب می شوند به بازارهای جهانی، علاوه بر جذب سرمایه ارزی، راهی برای انتقال آداب و رسوم و فرهنگ این مرز و بوم به سایر کشور ها و آشنایی ملل مختلف با هنر و فرهنگ ما می باشد.
برای اطلاع از قیمت زیرانداز صادراتی، بهتر است با شرکت های بازرگانی تماس بگیرید یا در اینترنت جستجو کنید.

پخش بهترین زیرانداز مسافرتی برزنتی و جاجیم

پخش بهترین زیرانداز مسافرتی برزنتی و جاجیمیک زیرانداز مسافرتی خوب و مناسب، باید ضد آب، گرم و نرم، با دوام و مستحکم و به اندازه کافی بزرگ و جادار باشد تا در هنگام خواب بدن شما اذیت نشود و بتوانید به خوبی روی آن دراز بکشید. این وسایل در انواع مختلفی و با بکار گیری متریال های گوناگونی ساخته می شوند. از جمله:

  • زیرانداز جاجیمی مسافرتی
  • زیرانداز برزنتی مسافرتی

نوع جاجیم این وسایل به چند دلیل بسیار پر طرفدار تر است. از جمله:

  • دوام و استحکام زیاد
  • گرم و راحت بودن
  • تنوع در طرح و رنگ
  • قیمت مناسب

برای اطلاع از آخرین قیمت زیرانداز مسافرتی و خرید انواع نمونه های آن ها با نرخ مناسب، بهتر است به یکی از شعب شرکت های پخش بهترین زیرانداز ها در سرتاسر کشور  مراجعه کنید. همچنین می توانید با تلفن های واحد پشتیبانی و یا فروش این مراکز برای ثبت سفارش محصول تماس بگیرید.

فروش عمده زیرانداز های صادراتی

فروش عمده زیرانداز های صادراتیاگر قصد خرید زیرانداز صادراتی مرغوب با قیمت مناسب را دارید، بهتر است به مراکز توزیع و فروش عمده زیرانداز مراجعه کنید. در این مراجع می توانید بهترین نمونه زیرانداز ارزان صادراتی را خریداری کنید. دلیل این نرخ مناسب عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا از تولید به مصرف است.

مدیران و صاحبان شرکت های پخش عمده، محصولات را مستقیما از درب کارخانجات تولیدی آن ها، به صورت گسترده و انبوه با کمترین بها خریداری می کنند و سپس در بازار های سطح کشور توزیع می نمایند. به همین دلیل است که کمترین میزان سود و ارزش افزوده را برای فروش آن ها در نظر می گیرند.

اما وقتی پای دلال و واسطه به میان می آید، قیمت کالا تا به دست مصرف کنندگان اصلی برسد چند برابر می شود.پس خرید از این موسسات می تواند بیشترین صرفه اقتصادی را برای شما داشته باشد.

بازار فروش زیرانداز ایرانی در کشور های دیگر

بازار فروش زیرانداز ایرانی در کشور های دیگرصنایع دستی و هنرهای سنتی ایرانی، میزان فروش خیلی زیادی در کشور های دیگر جهان دارند و دلیل آن ها زیبایی، ظرافت، دقت و مرغوبیت این محصولات و تولیدات می باشد که نشان دهنده ذوق و سلیقه بسیار زیاد مردم ایران است.

در همین راستا، بازار خرید زیراندازهای تولید داخل کشور ما در نقاط دیگر دنیا بسیار داغ و پر طرفدار است. از جمله پرفروش ترین زیرانداز ها، انواع سنتی و جاجیم و حصیری می باشند که هم بسیار زیبا هستند و هم بادوام و مرغوب. به علاوه این محصولات نرخ و قیمت مناسبی نیز دارند. بیشترین سهم صادرات ایران در سال های گذشته به همین محصولات و تولیدات هنری اختصاص داشته است و این بستر یک راه درآمد زایی عالی برای کشور ایجاد نموده است.

خریداران زیرانداز جاجیم و حصیری ضد آب

خریداران زیرانداز جاجیم و حصیری ضد آبزیرانداز جاجیم و حصیری دو نمونه از پر مصرف ترین و رایج ترین این وسایل، برای سفر، گردش، طبیعت گردی، ساحل و … می باشند. این وسایل بسیار کاربردی بوده و در هر موقعیتی قابل استفاده هستند.

افرادی که متقاضی و خریدار زیرانداز جاجیمی و حصیری ضد آب پلاستیکی هستند، باید برای خرید ارزان تر و به صرفه تر این محصولات، به مراکز پخش و توزیع عمده آن ها مراجعه نمایند. در این موسسات با خرید عمده این کالا تخفیف های چشم گیری به مصرف کنندگان ارائه می گردد و قیمت ها تا حد زیادی کاهش می یابد.

خریداران برای تهیه محصول، راه های مختلفی دارند که شامل مراجعه حضوری و یا ثبت سفارش غیر حضوری و از راه دور بوسیله سایت های اینترنتی است. این سایت ها امر خرید و فروش محصولات را تا حد زیادی آسان کرده اند و باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت افراد شده اند.

عرضه کننده ارزان ترین زیرانداز باکیفیت

عرضه کننده ارزان ترین زیرانداز باکیفیتکارگاه های صنعتی تولید کننده زیرانداز، مدل ها و نمونه های باکیفیت و مرغوب این محصولات، در نقش ها و رنگ بندی های متنوع را، به شکل گسترده و انبوهی وارد بازار های مصرف داخلی کشور می کنند. سپس از طریق شرکت های عرضه کننده، آن را به صورت عمده و یا تکی، با ارزان ترین نرخ ممکن به دست مصرف کنندگان می رسانند.

خرده فروشان این محصولات می توانند برای تامین بار مورد نیاز خود به  یکی از شعب این شرکت ها در سطح کشور مراجعه کنند و این وسایل را به صورتی کلی خریداری نمایند.

خرید مستقیم زیرانداز زیر قیمت بازار

خرید مستقیم زیرانداز زیر قیمت بازاراگر قصد دارید که زیر انداز را، زیر قیمت بازار و به شکل مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید، بهترین راه کار خرید عمده زیرانداز از مراکز و دفاتر پخش و عرضه اصلی آن ها می باشد. این موسسات عمدتا نمایندگان رسمی تولید کنندگان بوده و مسئول توزیع و فروش کالای تولیدی آن ها در کشور می باشند. به همین دلیل هم کمترین نرخ را برای آن ها در نظر می گیرند.

با خرید زیرانداز جاجیم عمده و کلی، می توانید بهترین و مرغوب ترین نمونه ها را با کمترین نرخ ممکن خریداری کنید. این روش معمولا توسط صاحبان فروشگاه ها و خرده فروشان این دست لوازم استفاده می شود.

جدید ترین مدل های زیرانداز جاجیم و حصیری در بازار

جدید ترین مدل های زیرانداز جاجیم و حصیری در بازارزیرانداز های جاجیم و حصیری، متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان، در طرح های مختلف و متنوعی تولید و به بازار های مصرف عرضه می گردند. این طرح ها همواره به روز می شوند تا بتوانند نیاز های مشتریان را برطرف کرده و نظر آن ها را جلب نمایند. چرا که مهم ترین عامل در خرید و فروش یک محصول رضایت مشتریان از آن است.

انواع سایز زیرانداز، از ۴ متری تا ۱۲ متری و …، در مراجع توزیع و فروش این محصولات وجود دارد که شما عزیزان می توانید هر یک را با توجه به نوع نیاز خود خریداری کنید. نکته مهم در خرید زیرانداز های سفری توجه به اندازه چادر های مسافرتی است.

بزرگترین مرکز تولیدی انواع زیرانداز با کیفیت های عالی

بزرگترین مرکز تولیدی انواع زیرانداز با کیفیت های عالیمراکز صنعتی متعددی در داخل کشور به ساخت و تولید انواع زیرانداز با کیفیت های عالی و کاربرد های مختلف مشغول هستند. از جمله می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • زیرانداز سفزی
  • زیرانداز ورزشی
  • زیرانداز یوگا
  • زیرانداز ساحل
  • زیرانداز کوهنوردی
  • زیرانداز جنگلی

هر یک از این وسایل باید دارای خصوصیات و ویژگی هایی باشد تا بتواند رضایت مصرف کننده را جلب نماید. به عنوان مثال زیرانداز ساحلی باید کاملا ضدآب باشد و زیر انداز کوهنوردی باید از ضخامت کافی برخوردار باشد تا در سطوح سنگی بدن افراد اذیت نشود.

اگر می خواهید با بزرگترین و بهترین مرکز تولیدی این محصولات در داخل کشور آشنا شوید، ما به شما جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی مربوطه را پیشنهاد می کنیم. چرا که همواره در این فضا می توانید به جدید ترین و آخرین اخبار دنیا دست یابید.

البته مشورت کردن و راهنمایی خواستن از فروشندگان و عرضه کنندگان این کالا نیز می تواند راه حل خوبی باشد. برای این کار یا باید به شکل حضوری به یکی از این شرکت ها مراجعه کنید یا با آن ها تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟