صادرکنندگان روبالشتی مخمل پارامونت

پارامونت نام برند یکی از پارچه ‌های مخمل می ‌باشد که از تنوع رنگی و مدل‌ های مختلفی برخوردار است و جزو یکی از زیباترین پارچه‌ های رو بالشتی محسوب می‌ شود و به دلیل مرغوبیت و جذابیت بالایی که دارد به کشورهای مختلفی صادر می‌گردد، صادر کنندگان روبالشتی مخمل پارامونت این محصول را با کیفیتی بسیار عالی به کشورهای متقاضی صادر کرده و باعث افزایش رقابت در بازار جهانی و ورود ارز به داخل کشور می ‌شوند. 

صادرکنندگان روبالشتی مخمل پارامونت

آنچه که باید درباره روبالشتی بدانید

آنچه که باید درباره روبالشتی بدانید همان طور که کیفیت خواب بسیار مهم می باشد، کیفیت سرویس و کالای خواب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، روبالشتی که نیز یکی از اقلام مورد نیاز برای خواب می باشد باید از ویژگی های خوبی برخوردار باشد تا فرد در زمان استفاده از آن علاوه ‌بر اینکه می‌ تواند به یک خواب شیرین و لذت ‌بخش فرو رود بتواند از ویژگی ‌های آن نیز در زمان خواب استفاده کند. 

روبالشتی هایی که در بازار وجود دارند دارای انواع مختلفی هستند که از انواع روبالشتی می توان به مخمل، نخی، ساتن و کتان اشاره کرد که هرکدام دارای ویژگی‌ های خاصی هستند و علاقه‌مندان خاص خود را دارا می ‌باشند. 

انواع مخمل آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و استفاده از آنها باعث زیبایی بیشتر اتاق خواب و سرویس خواب می ‌گردد. 

پارچه ‌های نخی که برای تولید این نوع محصول به کار می رود نیز از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند و با دارا بودن قدرت جذب پایین به ‌عنوان یکی از بهترین نوع روبالشتی محسوب می شوند. 

کتان و ساتن نیز جزو انواع فانتزی روبالشتی به حساب می آیند. 

روبالشتی خوب دارای ویژگی ‌هایی به شرح زیر است. 

  • سایز استفاده شده برای روبالشتی باید متناسب باشد و نباید بیش از حد کوچک یا بزرگ باشد،چرا که بزرگ بودن آن باعث حرکت آزادانه متکا درون آن و یا کوچک بودن آن باعث سفت و جمع شدن متکا می ‌شود که هر دو مورد برای برای فرد ناراحت ‌کننده است. 
  • این نوع روبالشتی ها باید از منافذ زیادی برخوردار باشند تا بتوانند جریان هوا را بخوبی عبور دهند. 
  • پارچه‌ های استفاده‌ شده برای آنها باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. 
  • این محصول باید ضد تعریق باشد، یعنی اینکه زمانی که فرد از آن استفاده می کند نباید از الیاف گرم و پلاستیک ساخته شده باشد تا در زمان استفاده فرد دچار عرق گردد. 
  • باید از ماندگاری خوبی در رنگ برخوردار باشد و قابل شستشو باشد. 

المان های تأثیرگذار بر قیمت روبالشتی مخمل پارامونت

المان های تأثیرگذار بر قیمت روبالشتی مخمل پارامونت روبالشتی مخمل پارامونت که به عنوان نوعی روبالشتی مدرن محسوب می ‌شود دارای قیمت ‌های متفاوتی است که عوامل مختلفی بر قیمت آن تاثیر می ‌گذارد. 

از المان ‌های تأثیرگذار در قیمت روبالشتی مخمل پارامونت می ‌توان به کیفیت الیاف آن، طرح دار یا ساده بودن آن، متراژ خریداری ‌شده، نوسانات بازار، جنس و ابعاد آن و عوامل مختلف دیگری اشاره کرد که هرکدام به نوبه خود در قیمت‌ گذاری نهایی این کالا تاثیر مستقیم می‌ گذارند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟