فروشنده بالشت الیاف مرغوب

فروشنده بالشت الیاف مرغوب، این بالشت ها را از تولید کننده محصولات خواب، یا مراکز توزیع و پخش این کالا خریداری کرده و به صورت جزئی یا کلی در فروشگاه خود به فروش می رساند.

از آن جایی که کالای خواب و از جمله بالش جهت سلامت و ایجاد احساس آرامش اهمیت زیادی دارد، لذا بهتر است انواع مرغوب و دارای کیفیت بالای این کالا را جهت خرید انتخاب نمایید.

فروشنده بالشت الیاف مرغوب

فروشنده بالشت الیاف

فروشنده بالشت الیاف

بالشت الیاف مرغوب، بالشتی است که در طولانی مدت در اثر ساتفاده مداوم و وارد شدن فشار روی آن، تغییر حالت و شکل پیدا نکند، فشرده و تخت نشود و پرز ندهد و در کل خراب نشود .

امروزه فروشندگان بسیاری در زمینه کالای خواب مشغولند. بهتر است جهت خرید محصول مورد نظر خود، از فروشندگان معتبری که خود در عرصه تولید بالش الیاف نیز فعالیت دارد خرید نمایید تا با خرید مستقیم از تولید کننده، هزینه های واسطه گری را نیز کاهش دهید.

بالشت الیاف طبیعی و مصنوعی

بالشت الیاف طبیعی و مصنوعی الیافبه کار رفته شده در ساخت بالشت ممکن است طبیعی باشند مانند پنبه، یا مصنوعی مانند بال فایبر . هر کی از این بالشت ها خواص خود را دارند . هرچند به طور کلی بالشت های ساخته شده از الیاف طبیعی برا سلامت انسان بهتر است، اما در استفاده از این بالشت ها هم در طولانی مدت ممکن است مشکلاتی بوجود بیاید . چون بالشت محل خوبی برای رشد میکروبها می باشد . پس بهتر است بالشت ها را هر چند وقت یکبار تعویض نماییم.

بالشت الیاف مموری فوم

بالشت های مموری فوم که امروزه در بازار به جایگاه خاصی رسیده است از نوعی فوم هوشمند به نام مموری فوم ساخته شده اند. این فوم ها از موادی که دانسیته و چگالی بالایی دارند ساخته شده اند به نام فوم پلی یورتان . فوم پلی یورتان رفتاری بین دو خاصیت متفاوت کشسان یا ویسکوز بودن دارند. این فوم ها نسبت به حرارت و فشار بدن انسان از خود واکنش نشان می دهند و در اثر چند دقیقه حالت بدن را به خود می گیرند . این فوم ها باعث کاهش دردهای عضلانی، کوفتگی و ایجاد گردش خون مناسب در بدن می شوند . به همین دلیل به انها فوم هوشمند می گویند . این بالشت ها بهترین گزینه برای آنهایی هستند که از درد در گردن خود رنج می برند .

بالشت میکروژل

بالشت های ساخته شده از الیاف میکروژل، بالشت های بسیار نرم و راحتی هستند. این الیاف شبیه به ابریشم می باشند و با اینکه از مواد مصنوعی شاخته شده اند اما در حد یک بالشت لوکس پر هستند . این الیاف در اثر استفاده مداوم حالت و شکل خود را از دست نمی دهند و همچنان مرغوبیت و کیفیت خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند . همچنین مواد تشکیل دهنده آنها کاملا ضد آلرژی و ضد حساسیت هستند به همین دلیل این بالشت ها بهترین گزینه برای کسانی هستند که از آلرژی رنج می برند .

از آن جایی که کالای خواب از جمله بالش به طور مستقیم با بهداشت و سلامت بدن در ارتباط است، لذا توجه به جنس و کیفیت این کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بالش الیاف طبیعی معمولا راحت تر بوده و مشکلات عضلانی از جمله گردن درد و فشار بر روی مهره های بدن را کاهش می دهد.

اما بسیاری از الیاف های طبیعی دارای ویژگی ضد آلرژی نبوده و ممکن است موجب گرفتگی بینی و انواع حساسیت تنفسی شوند. بالش های الیاف مصنوعی دارای طیف گسترده ای از انواع کیفیت و بازه قیمت هستند و اگر از نوع مرغوب و ضد آلرژی آنها استفاده نمایید معمولا کیفیت خواب بهتری را برای شما به ارمغان می آورند.

آشنایی با انواع بالش الیافی

آشنایی با انواع بالش الیافی

بالش الیافی یا پلی استر که از جنس نخ یا فوم پلی استر می باشد، معمولا ضد آلرژی است و مشکلات تنفسی ایجاد نمی کند. بسیار نرم و راحت بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. بالش مموری فرم که شکل سر و گردن را به خود می گیرد و از مانع گردن درد می شود. اغلب به عنوان بالش طبی و طبق تجویز پزشک استفاده می گردد و عادت به خوابیدن با این بالش در ابتدا کمی دشوار است.

بالش لاتکس که در دسته بالش های طبی و انعطاف پذیر قرار می گیرد و همچنین از الیاف طبیعی نیز تهیه می شود. ضمن آن که در برابر گرد و خاک و آلودگی مقاوم بوده و باید آن را با یک پارچه نمدار تمیز کنید چون قابل شستشو نمی باشد. و بالش میکروژل که نوعی بالش جدید با طراحی مدرن می باشد که از الیاف ضد آلرژی پر شده و همچون ابریشم لطیف و نرم می باشد. ضمن آن که قابل شستشو بوده و قیمت بالاتری نیز دارد.

تولید کننده برتر بالش الیاف

تولید کننده برتر بالش الیاف

امروزه تولید کنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در عرصه انواع کالاهای ایرانی و از جمله کالای خواب فعالیت می کنند. بالش الیاف نیز از کالاهایی است که انواع وارداتی آن نیز موجود می باشد اما تولیدات داخلی آن از لحاظ کیفیت به خوبی با انواع وارداتی رقابت کرده و همچنین از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند.

جهت سفارش و خرید انواع بالش الیافی می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با محصولات ما و اطلاع از لیست قیمت آنها، از مشاوره با کارشناسان مجرب ما نیز بهرمند گردید. ضمن آن که امکان خرید آنلاین و استفاده از مزایای آن نیز از طریق این وب سایت فراهم می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟