فروش انواع بالشت اسپان به قیمت کارخانه

بالشت اسپان دارای الیاف مرغوب بوده و برای افرادی که دائما در حال سفر هستند بسیار مناسب است. انواع بالشت با پارچه اسپان باند به قیمت کارخانه به فروش می رسد. همچنین این بالشت ها به صورت عمده با قیمت رقابتی قابل عرصه برای صادرکنندگان می باشد. از طرفی خدمات چاپ اسم مراکز بر روی بالشت نیز امکان پذیر می باشد.

فروش انواع بالشت اسپان به قیمت کارخانه

کاربرد های بالشت اسپان باند

کاربرد های بالشت اسپان باند بالشت اسپان باند دارای الیاف بسیار مرغوبی می باشد این بالشت روی آن از پارچه اسپان باند دوخته شده است. بالشت اسپان باند برخلاف بالشت های دیگر بسیار نرم و لطیف بوده و کاربردهای زیادی دارد. یکی از کاربردهای این بالشت در مسافرت ها می باشد. استفاده از این نوع بالشت می تواند خستگی سفر را کم نماید. کاربرد دیگر این بالشت ها در درمانگاه ها و مراکز پزشکی می باشد. بالشت های به کار رفته در درمانگاه ها از پارچه اسپان باند استفاده شده است. این پارچه دارای ویژگی خاصی است. اولین ویژگی این پارچه رنگ بندی آن است که از رنگ های متنوع ساخته شده است. تنوع این رنگها سبب شده تا بالشت ها نیز متنوع تر باشند. از ویژگی دیگر پارچه اسپان باند آنتی باکتریال بودن آن است و از طرفی آب گریز نیز می باشند. کاربرد دیگر بالشت های اسپان باند در بیمارستانها و مراکز بهداشتی است. الیاف به کار رفته در این بالشت ها سبب شده تا در اثر شستشو خراب نشوند. مخصوصا در مراکز درمانی که نیاز به شستشوی زیاد دارند.

خرید بالشت اسپان باند در تهران

خرید بالشت اسپان باند در تهران خرید بالشت اسپان باند برای بسیاری از مراکز مخصوصا بیمارستانها کاملا ضروری است. زیرا در این مراکز مسئله بهداشتی بسیار مهم است. مراکز درمانی به دلیل اینکه بیشتر در معرض آلودگی قرار دارند استفاده از بالشت های مناسب و قابل شستشو امری واجب است. بالشت های پنبه ای در اثر استفاده و فشار زیاد، پنبه ها به شکل گلوله در می آیند. علاوه بر آن سنگین نیز هستند. بنابراین در چنین مراکزی بالشت هایی با قابلیت بهتر باید جایگزین شوند که اولا سبک باشند و از همه مهمتر قابلیت شستشوی زیاد را هم داشته باشد. بنابراین استفاده از الیاف به جای پنبه یا پشم گزینه بسیار مناسبی است. تولید بالش اسپان تمامی این دغدغه ها و مشکلات را برطرف نموده زیرا جنس این الیاف به گونه ای است که حالت ارتجاعی دارد و در اثر فشار زیاد نیز قابلیت خود را حفظ می نماید. امروزه این بالشت ها کاربرد زیادی علاوه بر مراکز درمانی در سایر مکان ها نیز دارد. این بالشت در تمامی شهرها از جمله تهران نیز موجود می باشد و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و به راحتی می توان آن را جایگزین لوازم خواب نمود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟