فروش انواع روبالشتی مخمل پورشه اعلا

فروش انواع روبالشتی مخمل پورشه اعلا در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. از جمله اجناسی که تاریخ طولانی در بازار ایران ندارد ولی مورد مقبولیت افراد زیادی بوده است روبالشتی های پورشه هستند. که ابتدا پارچه آن از کشور چین وارد ایران شد و برای صنعت مبل سازی مورد استقبال قرار گرفت. بعد از مدتی در تولیدی های روبالشتی نیز جایگاه پیدا کرد و به مرور کارخانجات نساجی ایران نیز مشابه آنرا تولید کردند. البته این پارچه ها از لحاظ کیفیت با هم متفاوتند و درجه بندی دارند.

انواع روبالشتی پورشه

جنس پورشه چند نمونه می باشد. بعضی پورشه ها که در واقع  در بازار به روبالشتی آبرنگی هم معروفند، بافت نرم و پرزهای کوتاه دارند و ضخیم هستند. اما بعضی از آنها ضخامت کمتر و نازک ترند. گروه دیگری هم از بافت سفت تر و صافتری برخوردارند. البته اکثر پارچه های پورشه از دوام خوبی برخوردار می باشند.

روبالشتی پورشه

سایز روبالشتی های بازار

روبالشتی در بازار به طور عمده

  • برای بزرگسال در سایز ۵۰*۷۰ و ۴۵*۶۵
  • برای نوجوان در سایز ۴۰*۶۰
  • برای نوزاد در سایز ۳۰*۴۰

البته برای روبالشتی نوزاد و نوجوان بیشتر از جنس تترون و کتان که نخی هستند استفاده می شود.

ویژگی های روبالشتی پورشه

فروش انواع روبالشتی مخمل پورشه به دلیل  لطافت و نرمی خاصی که دارند و همچنین دوام آن در ایران رونق گرفته. این روبالشتی ها از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردارند. در شستشو  ثبات رنگ خوبی دارند. زود از رنگ و رو نمی روند. براقیت خاصی دارند. ضخامت آن برای استفاده در بالشت پشتی بسیار مناسب و باعث خوش فرمی آن در بالشت می شود. چون پرز کوتاه و گاهی بدون پرز هستند مانند دیگر مخمل ها کل نمی شوند.

روبالشتی مخمل پورشه

فروش انواع روبالشتی

فروش انواع روبالشتی مخمل پورشه

برای خرید روبالشتی پورشه با قیمت مناسب چه به صورت عمده و چه به صورت تک می توانید با مشاوران فروش تولیدی در ارتباط باشید. تا بتوانید مستقیم از تولید کننده خرید نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟