فروش عمده روبالشتی | عرضه مستقیم روبالشتی از تولیدی

فروش عمده روبالشتی به عنوان یک محصول پرمصرف با روش های مختلفی انجام می گیرد. عرضه مستقیم انواع روبالشتی از تولیدی تنها برای برخی از خریداران عمده صورت می گیرد و گاهاً سفارش مستقیم امری چالش برانگیز خواهد بود. برای خرید بهترین و جدیدترین مدل های این محصول با قیمت رقابتی کدام مراکز پخش و فروش مناسب تر هستند؟ آیا می دانید مصرف کنندگان و خریداران اغلب چه مدل روبالشتی هایی را می پسندند؟ در خریدهای عمده فاکتور قیمت نقش پررنگ تری دارد یا کیفیت؟

فروش عمده روبالشتی | عرضه مستقیم روبالشتی از تولیدی

مرکز پخش عمده روبالشتی در ایران

مرکز پخش عمده روبالشتی در ایرانروبالشتی انتخابی مناسب جهت نگهداری و حفظ بهداشت بالشت ها است. در هنگام خواب، نشستن روی مبل یا زمین و … داشتن انواع بالشت ها برای حفظ راحتی و سلامتی امری ضروری است. در این میان استفاده از روبالشتی با پارچه های مناسب با هدف زیباتر شدن بالشت، ست کردن آن با ملحفه، پتو و … برای خانم ها اهمیت زیادی دارید.

از این رو شرکت های فعال در این زمینه، انواع روبالشتی را با الیاف طبیعی و مصنوعی تولید و روانه بازار مصرف می کنند. در بازار ایران علاوه بر تولیدات داخل، تقاضا برای مدل های وارداتی نیز بسیار زیاده بوده و به گونه این محصولات، رقیب انواع روبالشتی ایرانی محسوب می شود.

در مرکز و شرکت های پخش عمده بسته به نوع تولیدات و میزان تقاضای بازار، روبالشتی های مناسب فصول مختلف سال، با قیمت و نرخ های متفاوتی به بازار عرضه شده و به فروش می رسند.

در نظر داشته باشید که مدل های مختلف روبالشتی در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می شود که با توجه به نیاز مصرف کنندگان در مناطق مختلف باید اقدام به عرضه، پخش و فروش عمده نمایید.

فروش مستقیم روبالشتی از تولیدی

فروش مستقیم روبالشتی از تولیدی روبالشتی به عنوان یک روکش برای انواع بالشت از نظر طرح و مدل، تنوع بسیار زیادی دارد. در بازار از انواع روبالشتی عروس گرفته تا نمونه های کوچک مناسب نوزاد در فروشگاه های تخصصی به فروش می رسند. در این میان برای خریداران عمده، موضوع خرید مستقیم بهترین و جدیدترین مدل ها از تولیدی ها با نرخ مناسب اهمیت ویژه ای دارد.

برخی از شرکت ها در زمینه فروش مستقیم این محصول فعالیت عمده دارند که برخی از بزرگترین آنها، گزینه های زیر را شامل می شوند:

  • نمایندگی برندهای مختلف تولید کننده روبالشتی
  • بنکداران انواع ملحفه و کالای خواب در تهران و مراکز استان ها
  • شرکت های پخش عمده انواع پتو، روبالشتی و ملحفه
  • تامین کنندگان استانی و منطقه ای
  • بازرگانی های وارد کننده انواع بهترین روبالشتی به کشور

امکان خرید مستقیم از تمامی تامین کنندگان ذکر شده در بالا وجود دارد اما شیوه ها و روش های سفارش متفاوت بوده و گاهاً منجر به تفاوت قیمت ها خواهد شد. توجه داشته باشید که تولیدی ها تنها با خریداران عمده و فعالین در بازار همکاری داشته و معمولاً سفارشات با حجم بالا را قبول می کنند.

تولیدی انواع روبالشتی های اعلا و ارزان

تولیدی انواع روبالشتی های اعلا و ارزانتفاوت بین روبالشتی های اعلا و ارزان در فاکتورهای کیفی آن است. این فاکتورها ویژگی های متعددی از طرح، رنگ، نوع و جنس پارچه، نوع دوخت و … را شامل می شوند. به عنوان مثال مدل روبالشتی نوزاد بسیار ساده تر از روبالشتی های مجلسی یا نمونه های مناسب برای بزرگسالان است. برای تولید و دوخت انواع روبالشتی ارزان اغلب از پارچه های مصنوعی مانند پلی استر استفاده می کنند که قیمت و نرخ پایینی دارند.

از سوی دیگر شرکت های تولیدی روبالشتی برخی از بهترین و زیباترین روبالشتی های اعلا را با استفاده از پارچه های گران قیمت مانند ترمه، پارچه های ملیله دوزی شده و مخمل نیز تولید و به بازار عرضه می کنند.

بنابراین باید در نظر داشته باشید که قیمت تمامی محصولات تولید شده در این زمینه با توجه به جنس پارچه و نوع کاربرد آنها تفاوت های زیادی دارند. فروشندگان باید بتوانند تمامی مدل های پرفروش را تهیه و جهت جذب مشتری با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار دهند.

بزرگترین مرجع فروش روبالشتی در تهران

بزرگترین مرجع فروش روبالشتی در تهراندر تهران همواره میزان تقاضا برای خرید روبالشتی و دیگر کالای خواب به مراتب بیشتر از شهرستان ها می باشد. افزایش جمعیت و گستردگی استفاده از انواع محصولات بهداشتی و شخصی از جمله دلایل این امر است.

در همین راستا فعالین بسیاری از تولید کنندگان گرفته تا شرکت های وارد کننده و واسطه های بازار، سعی در عرضه بدون محدودیت انواع متکا سنتی، روبالشتی، ملحفه و … به بازار این کلان شهر جهت کسب سود بیشتر را دارند.

برای خرید تکی و جزئی روبالشتی می توانید به فروشگاه های تخصصی عرضه کننده کالای خواب، نمایندگی های برندهای ایرانی و مراکز فروش ملحفه و روبالشتی خارجی مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید که بزرگترین مرجعه فروش در مراکز استان ها اغلب شرکت های پخش عمده هستند که محصولاتی از برندهای مختلف داخلی و گاهاً خارجی را با ارزان ترین نرخ به فروش می رسانند.

قیمت عمده روبالشتی مخمل در بازار

قیمت عمده روبالشتی مخمل در بازاربهترین انواع روبالشتی برای روکش بالشت های بزرگ مجلسی، مدل های تولیدی از پارچه های مخمل و گلدار هستند. انتخاب روبالشتی مخمل گلدار و ساده مزیت های بیشماری نسبت به پارچه های نخی دارد که برخی از مهمترین آنها عبارت است از:

  • نرمی و لطافت بی نظیر به ویژه در مدل های ساده
  • امکان شستشوی بدون محدودیت با انواع شوینده ها و ماشین لباسشویی
  • تنوع بسیار بالا در طرح، رنگ، سایز و اندازه
  • مناسب برای استفاده تمام سنین بدون ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی

از آنجایی که تنوع تولید این مدل روبالشتی ها بسیار زیاد می باشد، نمی توان قیمت یکسانی را برای آنها در نظر گرفت. توصیه می شود، خریداران عمده به صورت ماهانه اقدام به تهیه لیست قیمت عمده مدل های جدید و پرطرفدار از طریق تولیدی ها یا مراکز پخش عمده نمایند.

عمده فروشی انواع روبالشتی های سنتی

عمده فروشی انواع روبالشتی های سنتیروبالشتی های سنتی یکی از گزینه های انتخابی خانم های خانه دار برای بالشت های مناسب پذیرایی می باشد. البته از این مدل روبالشتی ها می توانید برای تزئین کوسن های مبل نیز استفاده کنید. روبالشتی ترمه، روبالشتی قلاب بافی، مدل های ملیله دوزی و روبالشتی های سنگ دوزی شده، از جمله طرح های پرطرفدار سنتی به شمار می روند.

قیمت انواع روبالشتی های سنتی به علت استفاده از پارچه های گران قیمت و کار شده معمولاً بسیار گران تر از مدل های ساده و دوخته شده با پارچه های نخی یا پلی استر است. برخی از مراکز فروش به صورت اختصاصی به فروش این مدل طرح های روبالشتی می پردازند که اغلب محصولاتی وارداتی از کشورهای چین را عرضه می کنند.

البته مراکز عمده فروشی این مدل محصولات را با تنوع بسیار بالا عرضه می کنند و خریداران می توانند طرح های مورد نظر خود را با توجه به سلیقه مشتریان و نیاز آنها انتخاب و خریداری نمایند.

عرضه روبالشتی های تترون ارزان قیمت

عرضه روبالشتی های تترون ارزان قیمتاز دیرباز تاکنون پارچه تترون به واسطه وزن سبک، لطیف و خنک بودن، ضد حساسیت، قیمت مناسب و تنوع رنگبندی بالا جزء اولین انتخاب های تولیدی ها برای دوخت روبالشتی و انواع ملحفه بوده است. قیمت روبالشتی تترون به مراتب ارزان تر از دیگر مدل ها بودن و یکی از گزینه های مناسب به عنوان روکش بالشت های پشم شیشه خواب هستند.

جنس روبالشتی تترون نه تنها ضد حساسیت بوده بلکه عمر مفید بالایی نیز دارد. کسانی که به دنبال انواع روبالشتی ارزان قیمت و مقرون به صرفه از نظر کارکرد هستند، این مدل ها می توانند بهترین گزینه انتخابی آنها باشند.

عرضه روبالشتی های تترون نیز مانند دیگر مدل های تولیدی در فروشگاه های کالای خواب به صورت ست یا تکی انجام می پذیرد. البته امروزه برخی گونه های روبالشتی دوخته شده از جنس تترون دارای طرح های دست دوز هستند که قیمت گران تری نسبت به مدل های ساده دارند.

در هنگام خرید به ابعاد روبالشتی توجه کنید و نمونه مناسب با سایز بالشت خود انتخاب نمایید. هم چنین دقت داشته باشید که بهترین روش شستشو انواع پارچه ها بر روی بسته بندی ها درج می شوند. پس باید بدانید که هر جنس روبالشتی باید به شیوه مناسب شسته شود تا عمر مفید آن افزایش یابد.

فروشنده انواع روبالشتی های گلدوزی شده

فروشنده انواع روبالشتی های گلدوزی شدهیکی دیگر از انواع روبالشتی های پرطرفدار در بین خانم های خانه دار، طرح های گلدوزی شده با دست یا چرخ های صنعتی است. این طرح ها بسیار متنوع و گاهاً سفارشی هستند. انواع مدل روبالشتی گرد، مربع و کوسن های مستطیل شکل می توانند با طرح های گلدوزی شده تزئین شوند و زیبایی آنها دو چندان شود.

لازم به ذکر است که قیمت روبالشتی ترمه گلدوزی شده  با دست در بازار کمی گران است که آن را کالای لوکس می نامند و اغلب از آن برای تزئین یا ست کردن با دکوراسیون منزل سفارش می دهند.

عرضه انواع روبالشتی های گلدوزی شده تقریباً محدود است و اغلب مدل هایی سفارشی در مغازه ها ارئه می شوند که مشتریان سفارش دوخت آنها را داده اند. این در حالی است که برخی از فروشنده های فعال در این زمینه مدل های مدرن و سنتی گلدوزی شده روبالشتی را تنها در کلان شهرها عرضه می دارند.

پس برای خرید روبالشتی ارزان گلدوزی شده، فروشنده های حرفه ای فعال در کلان شهرها یا تولیدی های که سفارش دوخت عمده مدل های مورد نظر را قبول می کنند، گزینه های انتخابی مناسب برای خریداران عمده می باشند.

خرید اینترنتی انواع روبالشتی زیپ دار ساده

خرید اینترنتی انواع روبالشتی زیپ دار سادهطی سالهای اخیر خرید اینترنتی انواع روبالشتی رونق و افزایش چشمگیری یافته است. ویژگی ها و مزایای این شیوه سفارش به مراتب بیشتر از خریدهای سنتی بوده و خریداران به ویژه خانم ها و خریداران عمده در شهرستان ها ترجیح می دهند از این طریق اقدام به سفارش نمایند.

برخی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی انواع روبالشتی پورشه، روبالشتی لبه دار و دیگر مدل های مدرن یا سنتی شامل موارد زیر می شود:

  • امکان انتخاب و مقایسه طرح های مختلف
  • خرید مستقیم از تولیدی یا وارد کننده مدل های خارجی
  • بهره مندی از تخفیفات فصلی و جشنواره های ماهانه
  • مقایسه جنس های مختلف که در فروشگاه های اینترنتی تنوع بالایی دارند.
  • امکان خرید ارزان و انتخاب مدل های باصرفه روبالشتی از نظر قیمت

البته خریدهای اینترنتی نه تنها برای فعالین و خریداران عمده که حتی برای کسانی که قصد تهیه یک یا چند مدل خاص روبالشتی را دارند، امکان پذیر می باشد.

تولید و فروش روبالشتی های یکبار مصرف

تولید و فروش روبالشتی های یکبار مصرفروبالشتی یکبار مصرف با هدف حفظ رعایت بهداشت فردی برای استفاده در محیط های عمومی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، رستوران ها و حتی در هنگام مسافرت های خانوادگی طراحی و تولید می شوند. در تولید انواع روبالشتی دورو یکبار مصرف معمولاً از پارچه های بی بافت مانند اسپان باند استفاده می کنند که قیمت و نرخ بسیار پایینی دارند.

تولید این روبالشتی ها گاها به صورت سفارشی و با برند مخصوصی برای اداره یا شرکت های دولتی و خصوصی صورت می گیرد. در بازار تهیه روبالشتی یکبار مصرف به علت عرضه محدود امر چندان آسانی نیست. برای این منظور شناخت فروشگا ه های عرضه کننده در مناطق مختلف اهمیت زیادی دارد.

در صورت نیاز ملزم به خرید روبالشتی های یکبار مصرف، یکی از ساده ترین راه ها مراجعه به فروشگاه ها یا نمایندگی های فروش آنلاین این محصول می باشد. در این روش با کمترین هزینه و صرف زمان ممکن می توانید بهترین و جدیدترین مدل های موجود در بازار را خریداری کنید.

خریدار انواع روبالشتی های لایه دار

خریدار انواع روبالشتی های لایه دارشرکت های تولیدی انواع روبالشتی با هدف افزایش کیفیت محصولات خود، اقدام به طراحی و تولید مدل های لایه دار و در عین حال نازک روبالشتی نموده اند. در تولید روبالشتی های لایه دار از الیاف طبیعی مانند کتان و برخی الیاف پرطرفدار مانند پشم شیشه نیز استفاده می شود.

مدل های لایه دار در سایزهای مختلفی برای استفاده سنین مختلف طراحی شده اند. بنابراین انتخاب سایز مناسب دقت نمایید و سعی کنید مدل هایی مناسب با نوع استفاده خود انتخاب نمایید. برخی از انواع روبالشتی کتان نیز لایه دار هستند که از نظر کیفیت بی رقیب بوده و عمدتاً به عنوان روکش بالشت های مناسب خواب در بازار خرید و فروش می شوند.

خریداران عمده می توانند روبالشتی های لایه دار باکیفیت و درجه یک ایرانی را با برندهای معتبر فعال در این صنعت تهیه نمایند. بسیاری از شرکت های تولیدی از طریق نمایندگان فروش خود در شهرستان ها اقدام به فروش مستقیم محصولات خود می نمایند.

وب سایت فروش روبالشتی های طرحدار

وب سایت فروش روبالشتی های طرحدارامروزه فروش اینترنتی روبالشتی سرعت بسیار چشمگیری دارد. خریداران عمده برای یافتن تامین کنندگان مناسب به سایت ها و فروشگاه های عرضه کننده اینترنتی مراجعه می کنند. خریداران خانگی برای آشنایی با برندها، مقایسه طرح ها و انتخاب باکیفیت ترین محصول موجود در بازار از طریق اینترنتی اقدام به خرید روبالشتی می نمایند. از سوی دیگر تامین کنندگان نیز برای داشتن بازارهای رقابتی، یافتن خریداران بیشتر و کسب سهم نسبی بازار به سمت بازارهای آنلاین کشیده شده اند.

خوشبختانه طی سالهای اخیر در وب سایت فروش این محصولات، انواع روبالشتی سنتی، طرح های مدرن، دست دوز، تهیه شده در تولیدی ها و انواع مدل های وارداتی چینی با قیمت هایی ارزان تر از بازارهای سنتی در اختیار خریداران قرار می گیرند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟