فروش مستقیم روبالشتی ترمه یزد

فروش مستقیم روبالشتی ترمه یزد تاثیر ۱۰۰ درصدی روی افزایش خرید داشته است چون مشتریان می توانند با قیمت تولیدی محصول را تهیه کنند روبالشتی ترمه ماندگاری و کیفیت بالای دارد و به دلیل طرح های سنتی که در تولید آن استفاده شده به راحتی با رنگ مبل ست می شود.

فروش مستقیم روبالشتی ترمه یزد

خصوصیات یک روبالشتی ترمه با کیفیت

خصوصیات یک روبالشتی ترمه با کیفیت

خصوصیات یک روبالشتی ترمه با کیفیت شامل گزینه های زیر می شوند:

  • تارهای روبالشتی ترمه اصل و با کیفیت از پشم، ابریشم و نخ های ظریف بافته شده است و پودهای آن از ابریشم طبیعی و کرکمی باشد.
  • روبالشتی ترمه باکیفیت و اصل دارای زمینه ای با بافت و رنگ یکسان می باشد ولی طرح آن رنگ بندی های متنوعی دارد به عنوان نمونه ترمه های قرمز روشن دارای زمینه قرمز روشن می باشند و که نقوش های آن دارای رنگ بندی های متنوع هستند.

امروزه روبالشتی های ترمه ای که دارای جنس پلی استر یا ویسکوز ریون می باشند نسبت به روبالشتی های ترمه ابریشم وزن سبک تری دارند و براق تر هستند به همین دلیل به راحتی می توانید آن ها را با روبالشتی های ترمه اصل تشخیص دهید.

دوخت روبالشتی ترمه ابریشمی اصل به صورت مغزی دوزی می باشد که این باعث شده کیفیت و دوام روبالشتی افزایش یابد و در شکل های مختلفی مانند مربع، مستطیل و گرد بافت تولید می شود که هر کدام دارای سایز های مختلفی هستند به عنوان نمونه روبالشتی ترمه مربع در ابعاد ۴۰*۴۰ تولید می شود ولی به طور کلی روبالشتی ترمه استاندارد باید دارای ابعاد ۵۰*۷۰ باشد و شما می توانید از این نمونه محصولات به عنوان روبالشتی تزیینی استفاده کنید و همین باعث شده خرید روبالشتی طلاکوب افزایش یابد.

بررسی بازار روبالشتی ترمه یزد

بررسی بازار روبالشتی ترمه یزد

بازار روبالشتی ترمه یزد رونق فراوانی دارد و این به دلیل زیبایی و شیک بودن شگفت انگیز آن می باشد که باعث شده هر خریداری را مجذوب خود کند علاوه بر این انواع مدل و طرح های آن هم موجب شده کاملا مطابق با سلیقه مشتریان باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • بته جقه: بلند و سوزنی شکل می باشد که برای خلق آن از سرو ایرانی الهام گرفته است قسمت بالای این طرح به سمت داخل مایل می باشد که این می تواند نشانه فروتنی باشد.
  • گل شاه عباسی: طرفداران زیادی دارد و برای ست روتختی عروس استفاده می شود که به این طرح گلجام هم می گویند.
  • بته کشمیری: به صورت بته کوچک و بزرگ می باشد که بته های کوچک به صورت ردیفی جدا یا کنار هم قرار گرفته اند.
  • بته خرقه ای: شکل آن شبیه به کاج می باشد که به صورت سه قلو، دو قلو یا تکی کنار هم قرار گرفته اند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟