قیمت انواع روبالشتی آبرنگی مخمل

روبالشتی آبرنگی مخمل بسیار زیبا و پر طرفدار و محبوب است چرا که هم لطافت بسیار بالا و خوبی دارد و هم این طرح های روی این نوع روبالشتی متنوع و زیبا می باشند این نوع روبالشتی شیک تمام ویژگی های یک روبالشتی عالی و بی نظیر را در خود دارد. قیمت انواع روبالشتی آبرنگی مخمل ارزان و مناسب است به شرطی که آن را از فروشنده اصلی و معتبر به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید.

قیمت انواع روبالشتی آبرنگی مخمل

نحوه شستن روبالشتی در منزل

نحوه شستن روبالشتی در منزل

نحوه شستن روبالشتی در خانه به جنس آن بستگی دارد اما به طور کلی اگر این محصول را با ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار می دهید بهتر است لباس های دیگر را به آن اضافه نکنید چرا که ممکن است بعضی از لباس ها رنگ دهی داشته باشند و باعث تغییر رنگ و کیفیت این محصول شود و بهتر است آن را با دست بشویید تا کیفیت و مرغوبیت آن تغییری نکند و بخصوص طرح های روی آن تغییر رنگ ندهند.

هنگام شستن این محصول با دست بهتر است آب و مقداری پودر شوینده را با هم مخلوط کنید و روبالشی ها را به مدت نیم ساعت در آن بگذارید و اجازه دهید خیس بخورند بعد از نیم ساعت شروع به شستن آنها نمایید و به آرامی آن ها را چنگ زده و مورد شستشو قرار دهید و بعد بخوبی آنها را آب کشی کنید به گونه ای که هیچ کف و بویی از پودر شوینده روی آنها نماند.

هنگام شستن روبالشتی باید توجه کرد که اگر جنس آن حساس باشد آن را با مراقبت بیشتری بشویید و این که حتما در استفاده از پودر شوینده توجه کنید که به اندازه مصرف شود تا روی روبالشتی نماند و لک نزند و چرا که حتی بوی مواد شوینده می تواند برای بسیاری از افراد حساسیت زا باشد.

شرکت پخش روبالشتی آبرنگی مخمل

شرکت پخش روبالشتی آبرنگی مخمل

شرکت پخش انواع روبالشتی مخملی آبرنگی بهترین کیفیت این نوع روبالشتی را با قیمتی استثنایی و ارزان به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می نماید.

قیمت این محصول با روش مستقیم از آن رو مناسب و ارزان است که مشتری آن را از فروشنده اصلی خریداری می کند و خرید مستقیم یعنی قیمتی واقعی بدن هیچ گونه سود و هزینه اضافی، در صورتی که در خرید با واسطه قسمتی از قیمت ارائه شده سودی است که واسطه به آن افزوده است.

بنابراین برای خرید روبالشتی مخمل آبرنگی زیبا می توانید خیلی راحت بدون صرف وقت این محصول را به صورت آنلاین به فروشنده اصلی سفارش دهید و کم هزینه ترین و با کیفیت ترین خرید خود را داشته باشید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟