قیمت انواع روبالشتی ریشه دار

روبالشتی ریشه دار یکی از هزاران نمونه های رو بالشتی است که علاقه مندان زیادی دارد. این رو بالشتی ها از مدل های خیلی قدیمی هستند که ریشه در سنت ایرانی دارد و از جنس های مختلف پارچه و الیاف دوخته می شوند. قیمت انواع روبالشتی ریشه دار را آیتم و معیارهای متفاوتی تعیین می کنند ازجمله پارچه های استفاده شده در آن و یا سایز رو بالشتی ها نیز در این مورد تاثیر گذار می باشند.

قیمت انواع روبالشتی ریشه دار

آشنایی با روبالشتی ریشه دار

آشنایی با روبالشتی ریشه دار برای آشنای با روبالشتی ریشه دار بهتر است با انواع پارچه های استفاده شده در آن آشنا شویم. پارچه های که در این نمونه کارها استفاده می شوند اغلب ترمه و یا ابریشمی یا تترون و نخی می باشند که همگی از جنس های فوق العاده باکیفیت می باشند. طرح های که بر روی آنها طراحی شده است اغلب از طرح های سنتی می باشد اما طرح های امروزی و لاکچری هم در بین آنها جایگاه ویژه خود را دارند و طرفداران آن کم نیستند.

روبالشتی کلاسیک یکی از بهترین نمونه های این مدل است که برای اتاق مهمان و پذیرایی مناسب است و در دکور خانه شما نقش مهمی ایفا می کند و یا روبالشتی نخی  که از جنس نخ است و بسیار نرم و راحت می باشد و با برخورد با پوست صورت احساس خوشایندی به افراد می دهد. ریشه های این رو بالشتی به طور جداگانه بر روی این محصول دوخته می شود و در رنگ های متفاوتی تولید می شود که انتخاب آن کاملا به سلیقه شخصی شما مربوط می شود.

رنگ بندی این روبالشتی نیز مهم است و تنوع رنگ آن بی نظیر می باشد و با هر سلیقه ای که باشید می توانید از این محصول خریداری نمایید. این نوع روبالشتی را می توانید به راحتی با انواع پودرها بشویید و بدون آنکه نگران بد رنگی آن شوید و شستن آن با ماشین لباسشویی نیز امکان پذیر است.

سفارش انواع روبالشتی ریشه دار

سفارش انواع روبالشتی ریشه دار تولیدی دوخت انواع روبالشتی آن را با جنس و طرح و رنگ مختلفی به فروش می رساند و مشتری می تواند به صورت مستقیم از طریق این سایت آنها را با هر تعداد که دوست دارند سفارش دهد. شما می توانید طرح پیشنهادی از هر رنگ و جنس را بیان کنید تا این تولیدی آن را برای شما آماده کند و به شما ارائه دهد.

فروش عمده این محصول با قیمت بسیار کمی توزیع می گردد چون واسطه ها در این میان برداشته شده و در قیمت گذاری سهمی ندارند و تولید کننده توانسته با هزینه کمتری آن را به مصرف کننده برساند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟