قیمت زیرانداز ۹۸ | نمایندگی فروش انواع زیرانداز در تهران

قیمت زیرانداز ۹۸ در نمایندگی های فروش انواع زیرانداز در تهران مشخص است. فروش عمده زیرانداز توسط نمایندگی های معتبری انجام می شود که به صورت فعال در سراسر کشور انواع متنوعی از این محصول را به خریداران عرضه می کنند. مرکز فروش زیرانداز تلاش می کند تا با ارائه متنوع ترین و به روزترین انواع زیراندازهای تولید شده در کشور، ضمن کسب رضایت مشتری، سود مناسبی از فروش این نوع محصولات نصیب خود کند. برای خرید به صورت مستقیم و حضوری می توانید به فروشگاه هایی که در سطح شهر انواع زیراندازها را عرضه می کنند مراجعه نمایید.

قیمت زیرانداز 98 | نمایندگی فروش انواع زیرانداز در تهران

بازار بزرگ زیرانداز در تهران

بازار بزرگ زیرانداز در تهران

بازار بزرگ زیرانداز در تهران انواع متنوعی از محصولات تولید شده شرکت های مختلف را به مشتریان عرضه می کند. زیراندازها از نظر جنس، اندازه و ابعاد، رنگ و طرح و برند تولید کننده متفاوت هستند. بسته به مواد اولیه مورد استفاده در تولید این محصولات، قیمت آن ها نیز مختلف خواهد بود. در بازار تهران می توانید زیرانداز دلخواهتان را بیابید. کافیست وقت بگذارید و در بازار بگردید. تنوع محصولات ذهن شما را درگیر خواهد کرد. 

برخی از انواع زیراندازهایی که در بازار تهران به مشتریان عرضه می شود، در زیر عنوان خواهد شد. 

  • زیرانداز حصیری
  • زیرانداز ضد آب
  • زیرانداز سفری
  • زیرانداز کوهنوردی

برای خرید هر یک از این محصولات به صورت غیرمستقیم می توانید به فروشگاه های آنلاین هم مراجعه کنید. 

خرید انواع زیرانداز زیر قیمت بازار

خرید انواع زیرانداز زیر قیمت بازار

خرید انواع زیرانداز زیر قیمت بازار می توانید به عمده فروشی های این محصول مراجعه کنید. اگر قصد خرید زیرانداز سفری ارزان قیمت را دارید بهترین مقصد بازار تهران است. جایی که عمده فروشان در یک جا گرد هم آمده اند و آخرین تولیدات این محصول را با قیمت های رقابتی به فروش می رسانند. بهترین برند زیرانداز را هم می توانید با قیمتی پایین تر از قیمت فروشگاه های سطح شهر تهیه کنید. 

اگر زمان کافی جهت خرید حضوری را ندارید به شما پیشنهاد خرید آنلاین را می کنیم. در فروشگاه های آنلاین که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان هستند فروش زیرانداز دونفره با قیمت کارخانه ای و زیر قیمت بازار عرضه می شود. 

فروشندگان این فروشگاه ها خود را موظف به رعایت تعهداتی از جمله توزیع کالا با بهترین کیفیت همراه با خدمات پس از فروش، تحویل در کمترین زمان ممکن و پشتیبانی ۲۴ ساعته از محصولاتشان می دانند. از این جهت خریدار می تواند با اطمینان از کم و کیف زیراندازهای عرضه شده، خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهد.

مشخصات انواع زیرانداز های سفری

مشخصات انواع زیرانداز های سفری

مشخصات انواع زیراندازهای سفری را می توانید از فروشندگان این محصولات در هنگام خرید سوال کنید. البته تولیدی زیرانداز، با ارائه کاتالوگ هنگام عرضه محصولات خود مشتری را در خرید؛ کمک و راهنمایی می کند. زیراندازهای سفری یکی از پرفروش ترین و در عین حال پرکاربردترین نوع در میان انواع زیراندازها محسوب می شود زیرا از کارایی و ماندگاری بالایی برخوردار است. قیمت زیرانداز مسافرتی بسته به کیفیت و برند تولید کننده متفاوت خواهد بود. 

مهم ترین مشخصاتی که باید در هنگام خرید و فروش زیرانداز سفری به آن دقت کرد در ادامه بیان خواهد شد.

  1. زیراندازهای سفری سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد.
  2. این نوع زیراندازها ضد رطوبت بوده و از آن ها می توان به راحتی در مناطق مرطوب هم استفاده کرد. 
  3. رویه این زیراندازها از جنس پلی استر و کف آن از جنس پلاستیک ضد آب می باشد. 
  4. قابلیت انعطاف داشته به صورتی که با باز و بسته شدن، ابعاد آن بزرگتر و کوچک تر می شود.

فروش زیرانداز مسافرتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط عرضه کنندگان عمده صورت می گیرد. 

فروش مستقیم زیرانداز به قیمت کارخانه

فروش مستقیم زیرانداز به قیمت کارخانه

فروش مستقیم زیرانداز به قیمت کارخانه توسط نمایندگی های معتبری انجام می شود که با عقد قرارداد با شرکت های تولیدی، محصولات آن ها را از درب کارخانه تحویل گرفته و با عرضه مستقیم به مشتریان ارائه می کنند. کارخانه های تولید کننده انواع زیرانداز حصیری چوبی، سفری، مسافرتی و…. را با بهترین کیفیت ها تولید می کنند. استقبال مشتریان و نیاز بازار سبب عرضه محصولاتی می شود که همیشه خریداران از محصولات تولیدی شان استقبال نمایند.

کارخانه های تولید کننده انواع زیرانداز را در ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری تولید و به بازار عرضه می کنند. فروشندگان معتبر در سراسر کشور این محصول را به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه به مشتریان ارائه کرده و خریدار می تواند خریدی مطمئن را با حضور در این نمایندگی ها تجربه نماید.

وب سایت های آنلاین تخصصی عرضه زیرانداز هم به صورت فعال این محصول را با قیمت کارخانه و به صورت بدون واسطه به مشتری عرضه می کنند. اگر به هر دلیل امکان خرید حضوری برایتان فراهم نیست، می توانید از این فروشگاه ها که دارای نماد الکترونیکی هستند، با اطمینان خرید انواع زیرانداز را انجام دهید.

عرضه کننده بهترین زیرانداز های ضد آب

عرضه کننده بهترین زیرانداز های ضد آب

عرضه کننده بهترین زیراندازهای ضد آب این محصول را در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار به فروش می رساند. قیمت زیرانداز ضد آب که توسط عمده فروشی ها عرضه می شود بسیار مناسب بوده چون قیمت آن ها قیمت کارخانه ای است و لذا خریدار به دنبال خریدی مقرون به صرفه است تا بتواند با هزینه کمتر، بهترین نوع زیرانداز را تهیه کند. این نوع زیراندازها به دلیل خاص بودن توسط تعداد معدودی از شرکت های تولید کننده، تولید می شود. 

زیراندازهای ضد آب بیشتر برای مسافرت مناسب هستند. به خصوص در سفرهایی که به مناطق با رطوبت بالا انجام می شود، کاربرد فراوانی دارند. این زیراندازها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند. اندازه های این زیراندازها در ادامه بیان می گردد.

  • زیرانداز سفری ضد آب ۳ متری 
  • زیرانداز سفری ضد آب ۴ متری
  • زیرانداز سفری ضد آب ۹ متری 
  • زیرانداز سفری ضد آب ۱۲ متری

عرضه کنندگان معتبر در سراسر کشور انواع این زیراندازها را با قیمت های مناسب و کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه می نمایند.

تولید عمده انواع زیرانداز های ورزشی

تولید عمده انواع زیرانداز های ورزشی

تولید عمده انواع زیراندازهای ورزشی توسط کارخانه های معتبری انجام می شود. امروزه ورزش های زیادی مانند یوگا، پیلاتس و… که تماس زیادی با بدن دارند نیازمند زیراندازهای مناسب هستند تا از آسیب رسیدن به بدن جلوگیری شود. تولید کنندگان عمده انواع زیراندازهای ورزشی را در ابعاد متنوع، رنگ های جذاب، سبک، نرم، ضد لغزش و بادوام هستند. 

جنس بیشتر زیراندازهای ورزشی از فوم PVC است که از جمله پلاستیک های بسیار پرکاربرد است و منعطف است. قیمت زیرانداز ورزشی متفاوت است. به طور مثال قیمت زیرانداز پیلاتس نسبتا مناسب بوده و ورزشکارانی که این نوع ورزش ها را انجام می دهند می توانند با پرداخت هزینه متناسب، بهترین نوع آن را خریداری کنند.

انتخاب زیراندازهای مناسب و با کیفیت با ابعاد متناسب می تواند نشان از یک انتخاب سنجیده برای شما باشد تا به کمک این زیراندازها بتوانید در زمان ورزش، راحتی و رضایت بیشتری داشته باشید.

راهنمای انتخاب زیراندازهای ورزشی مناسب

راهنمای انتخاب زیراندازهای ورزشی مناسب

راهنمای انتخاب زیراندازهای ورزشی مناسب به شما کمک می کند که بهترین ها را برای خود انتخاب نمایید. امروزه استفاده از زیراندازهای ورزشی در تمرینات مختلف ورزشی امری مهم و ضروری به حساب می آید. زیرانداز کوهنوردی فوم به ورزشکاران کوهنورد کمک می کند تا بتوانند در مسیرهای ناهموار و سنگلاخ از این وسیله برای استراحت چند ساعته خود استفاده کنند. 

در انتخاب زیراندازهای ورزشی موارد زیر را رعایت کنید.

  • زیرانداز را مناسب سلیقه تان خریداری کنید. رعایت این مورد سبب می شود با رغبت و تمایل بیشتری به ورزش مورد علاقه تان بپردازید.
  • ضخامت زیرانداز را در نظر بگیرید. بسته به نوع تمرینی که انجام می دهید ضخامت زیراندازها باید متفاوت باشد. حداقل ضخامت باید بین ۳ تا ۵ میلی متر باشد.
  • در هنگام خرید به بافت زیرانداز توجه کنید. نوع مواد به کار رفته در تولید زیراندازها در نرمی و سفتی آن تاثیرگذار است.
  • زیراندازهایی را خریداری کنید که دارای علامت استاندارد بوده در غیر این صورت ممکن است به دلیل مواد نامناسب موجود در زیرانداز دچار حساسیت پوستی شوید.

فروشنده زیرانداز های ورزشی پیلاتس

فروشنده زیرانداز های ورزشی پیلاتس

فروشنده زیراندازهای ورزشی پیلاتس انواع متنوعی از این زیراندازها را در طرح ها و رنگ های متنوع و سایزهای مختلف به فروش می رساند. زیراندازهای مناسب ورزش هایی چون پیلاتس و یوگا دارای ضخامت ۱۰ میلی متری هستند زیرا انجام حرکات یوگا روی سطوح سخت، باعث آمدن فشار بیش از اندازه به بدن خصوصا زانوها می شود و به همین علت نیازمند زیراندازهایی با ضخامت های بالا هستیم که کمترین آسیب به بدن وارد شود.

برآمدگی های کوچکی بر روی زیراندازهای مخصوص پیلاتس وجود دارد تا از لیز خوردن و آسیب به زانو و کمتر جلوگیری به عمل آید. این امر سبب می شود حرکات پیلاتس را بتوان با کنترل بیشتری انجام داد. 

زیراندازهای ورزشی پیلاتش به راحتی رول شده و در درون یک کاور بند دار قرار می گیرد و این باعث حمل راحت تر و سریع تر این زیرانداز می شود. فروشنده این نوع زیراندازها با ارائه قیمت های مناسب، نظر مشتریان خود را به خوبی جلب می کنند. 

قیمت عمده فروشی زیرانداز در بازار

قیمت عمده فروشی زیرانداز در بازار

قیمت عمده فروشی زیرانداز در بازار بسیار مناسب است به گونه ای که همه افراد می توانند با هر بودجه ای نسبت به خرید انواع زیرانداز اقدام کنند. برای خرید زیرانداز حصیری کافیست به عمده فروشی ها مراجعه کنید. در این مراکز که به صورت متمرکز در بازار مرکزی هر شهری وجود دارد، می توان با قیمت های مناسب نسبت به خرید اقدام نمود. قیمت عمده زیرانداز حصیری مسافرتی که از جمله پرفروش ترین زیراندازها محسوب می شود در بازار با قیمت کارخانه ای عرضه می گردد.

عمده فروشان بازار فروش خود را هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری از طریق سایت های اینترنتی، کانال های تلگرامی و… به فروش می رسانند. اگر می توانید برای خرید حضوری مراجعه کنید به بازار بروید. تنوع محصولات عرضه شده شما را شگفت زده خواهد کرد. 

اما اگر به هر دلیل امکان خرید حضوری را ندارید می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین زیرانداز مورد نیازتان را در ابعاد مختلف سفارش داده و خریداری نمایید. در این فروشگاه ها تولیدات برندهای مختلف در طرح ها و رنگ های متنوعی ارائه شده است و دست شما برای خرید این محصولات باز است. 

فروشگاه اینترنتی زیراندازهای حصیری

فروشگاه اینترنتی زیراندازهای حصیری

فروشگاه اینترنتی زیراندازهای حصیری انواع زیراندازهای حصیری تولید شده را با قیمت های مختلفی به فروش می رساند. در فروشگاه های اینترنتی تنوع محصولات ارائه شده بسیار بالاست و مشتری می تواند از میان انبوه زیراندازهای عرضه شده، بهترین و باکیفیت ترین نوع آن را انتخاب و خریداری نماید. لیستی از این فروشگاه ها را می توانید با جستجو در اینترنت بیابید. 

فروشگاه های اینترنتی با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره های لازم خریدار را در انتخاب زیرانداز مورد نظرش راهنمایی می کنند. این فروشگاه ها با دسته بندی زیراندازها در باکس های مختلف، به مشتری کمک می کنند تا بدون اتلاف زمان، با مراجعه به دسته بندی مورد نظر، زیرانداز را انتخاب و خریداری نماید. 

خدمات پس از فروش، تحویل در اسرع وقت، ضمانت تحویل کالا با بهترین بسته بندی و حمل رایگان به مقصد از جمله مواردی است که فروشندگان این فروشگاه ها خود را موظف به انجام آن می دانند و مشتری مداری را امری بسیار مهم در جلب نظر مشتری می دانند.

تولید بهترین زیراندازهای جاجیم

تولید بهترین زیراندازهای جاجیم

تولید بهترین زیراندازهای جاجیم توسط تولیدی های معتبری در سراسر کشور انجام می گیرد. زیراندازها از جمله وسایل پرکاربردی هستند که در سفرها یا تفریح های روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. از زیراندازها می توان در هر جایی استفاده کرد و از نشستن روی آن ها لذا برد. زیراندازهای جاجیم که جنس آن ها از ن است از جمله زیراندازهای پرطرفدار هستند که در طرح ها، رنگ ها، ابعاد، کیفیت و قیمت های متفاوتی تولید و به فروش می رسند. 

زیراندازهای جاجیم دارای ویژگی های زیر می باشند.

  • ضد آب هستند. 
  • از رنگ بندی زیبایی برخوردارند.
  • در سایزهای مختلفی همچون ۳، ۶ و ۹ متری تولید می شوند.
  • از نظر کیفی بسیار مستحکم بوده و در هر جایی می توان از آن استفاده کرد.

صادرات انواع زیراندازهای سنتی ایرانی

صادرات انواع زیراندازهای سنتی ایرانی

صادرات انواع زیراندازهای سنتی ایرانی از رونق نسبتا خوبی در سال های اخیر برخوردار بوده است. از مهم ترین زیراندازهای ایرانی می توان حصیر، نمد، انواع گلیم، زیلو، جاجیم و… را نام برد. زیراندازهای ایرانی با نقش هایی که از طبیعت الهام گرفته اند بافته می شوند، گویی زندگی در میان تار و پود این زیراندازها جریان دارد. ظاهر چشم نوار این محصولات دست بافت ایرانی سبب شده است مشتریان خارجی فراوانی داشته باشد. 

صادرات غیر نفتی از جمله عرضه زیراندازهای سنتی ایرانی نیازمند حمایت های بیشتر دولت در این زمینه است. شناسایی و صدور مجوزهای لازم برای بافت صنایع دستی بسیار راهگشا خواهد بود. 

از طرفی حمایت بافندگان این زیراندازها به عنوان میراث فرهنگی کشور و تشویق آنان به آموزش و انتقال تجربیات بافندگان به علاقه مندان بافت زیراندازهای سنتی کمک شایانی به حفظ محصول و ارتقای صادرات به کشورهای هدف را در بر خواهد داشت. 

کشورهای همسایه چون ترکیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس همچنین کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه از مشتریان پر و پا قرص زیراندازهای سنتی ایرانی هستند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟