مرکز خرید روبالشتی ترمه یزد در ایران

آیا به دنبال مرکز خرید روبالشتی ترمه یزد هستید؟ آیا می دانید برای خرید روبالشتی ترمه یزد از چه طریقی باید اقدام کنید؟ بسیاری از ایرانیان با پارچه ترمه آشنایی دارند و می دانند که زادگاه این پارچه شهر یزد می باشد.

جنس ترمه از دو نخ تار و پود بافته می شود و جنس آن معمولا از کرک، پشم و ابریشم هست. ترمه از پارچه های اصیل ایرانی است که در طرح های سنتی بافته میشود. شروع بافت این پارچه از عهد صفوی در ایران آغاز شد و در عهد شاه عباس به اوج شکوفایی خود رسید.
انواع روبالشتی ترمه

  • شال چهرقدی
  • شال راه راه
  • شال بندی
  • شال محرمات
  • شال اتابکی
  • شال کرمان
  • شال یزدی
  • شال زمردی
  • شال کشمیری
  • شال امیری

پارچه هایی که برای روبالشتی و روکوسنی ترمه بافته میشود معمولا به صورت قابی هستند و در اندازه های استاندارد تولید می شود.

برخی از نقش‌ های متنوع ترمه‌ بافی عبارت‌ اند از شاه‌ عباسی بته بادامی شاخ گوزنی امیری راه‌ راه به سروری و غیره . ترمه‌ بافی از جمله صنایع دستی معروف کشورمان است که در ایران ترمه یزد به زیبایی بسیار معروف است .

مرکز خرید روبالشتی ترمه یزد در ایران

نحوه شستن روبالشتی ترمه

روبالشتی ترمه را بنا به جنسی که دارد و اینکه در بافت آن از پشم و ابریشم و کرک استفاده می شود در برابر نور و رطوبت حساس است. همچنین در برابر بید هم باید از آن محافظت کرد. بهترین پیشنهاد برای شستن محصولاتی که از ترمه ساخته می شوند شستشو با دست و آب سرد و یا سپردن آن به خشکشویی می باشد.

با توجه به این‌ که ترمه از ابریشم طبیعی تهیه می‌ شود و استحکام آن بالا است اما با وجود همه این تعاریف ترمه در برابر نور و رطوبت آسیب‌ پذیر است زیرا ترمه ابریشمی است و نور زیاد به مرور باعث حساس شدن این پارچه می‌شود.

بهترین روش برای شستشو و درنتیجه آسیب ندیدن ترمه استفاده از خشک‌ شویی یا بخار شویی است . برای این‌ که ترمه را شستشو دهید و آسیب نبیند ابتدا باید نوع رنگ آن را بدانید اگر رنگ ترمه از رنگ‌ های ثابت گیاهی بود باید از آب سرد و شوینده‌ های معمولی استفاده کنید و این پارچه را با دست بشویید.

اما اگر ترمه با آستری و یراق همراه باشد شستن با آب راه‌ حل مناسبی نیست و به پارچه آسیب می‌ رساند سپس باید از روش خشک‌ شویی ترمه استفاده کنید اگر رنگ الیاف ترمه شیمیایی باشد باید حتما آن را خشک‌شویی کرد در غیر این‌ صورت باعث پس دادن رنگ می‌ شود حتما به این نکته توجه داشته باشید که ترمه باید خشک‌ شویی شود و از آب‌ شویی استفاده نکنید

مهمترین کاربرد روبالشتی ترمه

مهمترین کاربرد روبالشتی ترمه ترمه یک نوع پارچه کاملا ایرانی است و در آن معمولا از طرح های بسیار زیبای اسلامی و ایرانی استفاده می شود.

انواع رومیزی سجاده و پارچه های جنس ترمه در خانه های ایرانی وحود دارد ترمه زیبایی منحصر یه فردی دارد که توجه هر فردی را به خود جلب می کند. بیشتر منازل ایرانی انواع رومیزی، سجاده و پارچه هایی از جنس ترمه را می توان یافت.

رو بالشتی ترمه زیبایی های منحصر به فردی دارد و با جنس عالی که دارند باعث دوام و ماندگاری رو بالشتی شده و همچنین از زیبایی ظاهری بسیار زیادی برخوردار است پیشهاد میکنیم حتما از ترمه برای روبالشتی های خود استفاده کنید تا متوجه تمام مزیت های ذکر شده شوید.

عمده فروشی انواع روبالشتی ترمه

عمده فروشی انواع روبالشتی ترمه مجموعه ما در عمده فروشی روبالشتی ترمه فعالیت می کند همواره سعی داریم تا با ارائه بهترین محصولات با قیمت و کیفیت های فوق العاده سعی در ایجاد رضایتمندی از خریدتان و یک تجربه خوب پس از خرید را به شما هدیه دهیم .

همواره می توانید با مشاورین ما در تماس باشید و ضمن دریافت راهنمایی های لازم سفارشات خود را ثبت کنید و در اسرع وقت محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟