مرکز خرید روبالشتی مخمل آبرنگی

روبالشتی آبرنگی مخمل به کمک بهترین الیاف و پارچه ها تهیه می شود و برای روپوش کردن بالش های مختلف قابل استفاده است. در مرکز خرید انواع روبالشتی، روبالشتی مخمل آبرنگی به عنوان بهترین محصول به مشتریان ارائه می شود. خرید روبالشتی آبرنگی  مخمل در راستای زیبایی منحصر به فرد و دوام بالای این محصول مورد توجه مصرف کنندگان قرار می ‌گیرد.

مرکز خرید روبالشتی مخمل آبرنگی

طرح های مختلف روبالشتی آبرنگی

طرح های مختلف روبالشتی آبرنگی همان طور که مطلع هستید امروزه استفاده از انواع روبالشتی برای ایجاد زیبایی و تمیزی در بین مردم دیده می ‌شود. رو بالشت ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام به کمک پارچه های متفاوتی تولید می ‌شوند.

یکی از پرطرفدارترین انواع روبالشتی موجود در بازار، روبالشتی های آبرنگی هستند که در طرح های مختلف با پارچه های مخمل طراحی می شوند. این مدل روبالشتی ها به کمک مواد اولیه مخملی تهیه می ‌شوند و روی آن ها طرح های آبرنگی اعمال می گردد .

مخمل پارچه ای بسیار مرغوب است که دارای لطافت و نرمی بسیار زیاد است و برای روبالشتی بهترین گزینه می باشد. از مهمترین ویژگی ‌های روبالشتی آبرنگی می ‌توان به نرمی و لطافت، اشرافی و گران بودن، دوام بسیار بالا، شستشوی آسان، تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد.

پارچه های مخمل از نظر بافت و در دو نوع ساده و برجسته وجود دارند و در مدل های متنوع تهیه می شوند. طرح های مختلفی برای روبالشتی آبرنگی مخمل در نظر گرفته می‌ شود که در این زمینه می‌ توان به نوع کبریتی، کراش، گلدار ،سه بعدی و… اشاره کرد.

قیمت عمده روبالشتی آبرنگی در تولیدی

قیمت عمده روبالشتی آبرنگی در تولیدی

روبالشتی های آبرنگی به عنوان جدیدترین روبالشتی مورد توجه خریداران بسیار زیادی قرار می گیرند.  این نوع روبالشت ها با روش ‌های مختلفی مورد عرضه قرار می گیرند که قیمت عمده ، آنها در هر یک از روش های عرضه با یک دیگر متفاوت است.

مدرن ترین روش برای خرید عمده روبالشتی آبرنگی با قیمت تولیدی استفاده از وب سایت های اینترنتی است که  شما به عنوان خریدار می توانید از این طریق، این محصول را با قیمت درب تولیدی خریداری نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه خرید و نحوه سفارش این محصول با مشاوران ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم در این زمینه به شما ارائه داده شود.

قابل ذکر است که بگوییم روبالشت های آبرنگی به کمک پارچه های مخمل با کیفیت های متفاوت تولید می شوند، این تفاوت کیفیت پارچه ‌ها روی تفاوت قیمت این محصولات تاثیر گذار است. پس باید در زمان خرید، اول به نوع پارچه توجه کرد و بعد به انتخاب طرح آن پرداخت.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟